به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کمیته ضدجنگ و تحریم ویدئویی از اظهارات تند رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل خطاب به نتانیاهو منتشر کرد.

ژنرال دان حالوتس، رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل به نتانیاهو می گوید:

اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نکند با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد؛ نتانیاهو باید خودش را از بالاترین برج به پایین بیندازد؛ او ما را به نابودی می‌بَرد!

الون بن دیوید، خبرنگار نظامی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز در بخشی از این ویدئو می گوید که؛

اسرائیل وابستگی عمیقی به کمک‌های آمریکا دارد؛ مهمات اسرائیل رو به اتمام است و اگر کمک‌های این کشور متوقف شود، اسرائیل حقیقتا با مشکل مواجه خواهد شد!

اسرائیل در صورت ورود به رفح، مهمات کافی برای جبهه شمالی و مقابله با حزب‌الله نخواهد داشت؛ اسرائیل باید از نابودی حماس دست بکشد!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    0 0
    نتانیاهو یک سیاس فوق‌العاده ای هست ببینید با دروغ حرفه ای چه بلایی سر هسته‌ای ایران آورد ،تحریم با دروغ چه حمایتی از جهان و گرفتن سلاح های مدرن دریافت کرده.
  • US ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    0 0
    نتانیاهو یک سیاس فوق‌العاده ای هست ببینید با دروغ حرفه ای چه بلایی سر هسته‌ای ایران آورد ،تحریم با دروغ چه حمایتی از جهان و گرفتن سلاح های مدرن دریافت کرده.
  • طلا US ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    واقعیت قضیه که اینها از ترس تحقیر شدن نمی گویند این هست که سربازان امریکایی و اروپایی برای اینها می جنگند و اطلاعات نظامی می دهند. یادتان رفته خلبان امریکایی که خودش را اتش زد چون نمی خواست به اسراییل برود. انقدر پست و کوچک هستند که پشت بقیه قایم می شوند و رجز می خوانند و اولدرم مولدرم هم می کنند. تف بر شما شروران و بی خانمان های اروپایی که دولت ها مجبورند بخاطر اینکه از شر شما در امان باشند قلاده تان را در خاورمیانه بسته اند و جلویتان اب و نان می اندازند که همان جا پارس کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس