کد خبر 1588056
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بررسی های کریا در مطلبی با عنوان ترامپ هم فهمید اوضاع برای رژیم موقت صهیونیستی خوب نیست، نوشت:

اوضاع برای رژیم صهیونیستی خراب شده که رئیس‌جمهور پیشین آمریکا هم در اظهاراتی خواستار پایان جنگ غزه شد، به زبان دیگر ترامپ هم فهمید که اوضاع رژیم صهیونیستی خراب است و اگر جنگ را تمام نکند شکل بی‌سابقه‌ای شکست خواهد خورد.

دونالد ترامپ که به نظر توسط نهادهای نظامی و امنیتی آمریکا به روز رسانی شده و اطلاعات دقیق و به روزی از وضعیت جنگ و موقعیت شکننده و آشفته رژیم صهیونیستی در اختیارش قرار گرفته متوجه شده که ادامه جنگ می‌تواند رژیم اشغالگر را دچار بحران شدیدی کند، در گفت‌وگو با اسرائیل هیوم تاکید کرده است که باید به جنگ‌تان پایان دهید، ما به صلح نیاز داریم و نباید اجازه دهیم که این وضعیت تداوم داشته باشد.

ترامپ که از حامیان شناسنامه دار رژیم صهیونیستی است و در دوره او این رژیم به شکل بی‌سابقه‌ای وحشی و غیرقابل کنترل شد،گفته است که اسرائیل باید برحذر باشد زیرا بسیاری از کشورهای جهان و بسیاری از حمایت‌ها را از دست خواهد داد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا پیش از این نیز از «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا هرچه سریع‌تر به جنگ در نوار غزه پایان دهد. این درخواست به نظر می‌رسد به صورت مستقیم از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا به ترامپ منتقل شده و او متقاعد شده است کتداوم جنگ می‌تواند رژیم صهیونیستی را نابود کند. البته او چند هفته پیش خواستار پیروزی اسرائیل و ادامه جنگ شده بود.

ترامپ در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفته است که اگر او رئیس‌جمهور بود، جنگ غزه رخ نمی‌داد.

ودر پاسخ به سوالی درباره اینکه درباره جنگ غزه چه حرفی برای نتانیاهو دارد، خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که تو باید به این کار پایان دهی و آن را به سرعت انجام دهی و به دنیای صلح بازگردی. ما به صلح در جهان و خاورمیانه نیاز داریم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    0 4
    بحث این چیزها نیت صلح خوبه18
  • IQ ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    1 2
    توی حوزه ی خانه سازی توی عراق وارد نمیشید این اپارتمانها که داره تو بعداد میاد بالا شرکتهای ایرانی چه دولتی چه عیر دولتی بیایید و برای زیر سلخت هم تا دولت متمایل به ایران هست میتونید قرار داد بگیرید برندهای ایرانی از خوراکی هم که هیچ کس نیست سوهان محمد یاعدی نیاد نمی خواد یک دو تا شعبه اینجا بزنه یا مثلا لباس مجید و ... نمی دونم چیچی پاشا ترکیه شعبه داره اینجا ایرانی کجایی ....
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    8 0
    ترامپ باز ژست گرفتی . باز مثل بایدن قرصات رو نخوردی . فکر کردی هالیووده که فیلم بازی میکنی . ما که میدونیم دستتون برسه ، هر جنبنده ای رو میخواید نابود کنید . بدبخت مردم آمریکا که با این رییس جمهورهای مختل روانی یا باید خودسوزی کنن یا همدیگه رو به رگبار ببندن یا... .
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    0 10
    ترامپ بود نه جنگ غزه نه اکراین رخ نمیداد هارت و پورت میکنه ولی جنگ طلب نیست
    • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      3 0
      آخه تفلکی پس جنگ طلب نبود
    • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      3 0
      جنگ اقتصادی علیه ایران
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    3 0
    متاسفانه جملات ترامپ اشتباه ترجمه شده ترامپ نگفته صلح کن گفته زودتر کار حماس رو تموم کن " ترامپ در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» در پاسخ به سوالی درباره اینکه درباره جنگ غزه چه حرفی برای نتانیاهو دارد، خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که تو باید به این کار پایان دهی و آن را به سرعت انجام دهی **((( ترجمه صحیح ش میشه باید بسرعت کار رو تمام کنی یعنی مقاومت غزه رو نابود کنی )))** و به دنیای صلح بازگردی. ما به صلح در جهان و خاورمیانه نیاز داریم "
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 0
    تو اولین سفرش به سرزمین های هشغالی، انشاالله به درک واصل خواهد شد
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    4 0
    مژدگانی که گربه عابد شد
  • عبدالله IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    5 0
    ترامپ نجس که دستش بخون شهید بزرگ اسلام سردار سلیمانی عزیز آغشته است هم یه نجاست تمام عیاره. اینها تا در پست ریاست جمهوری نیستند خودشونو صلح طلب معرفی میکنند همینکه در این پست قرار گرفتند خونخوارترین و جنایتکارترین موجودات روی کره زمین هستند و کاملا عکس نظریات کنونیشون عمل میکنند. لعنت الله علی الترامپ جانی . ان شاءالله انتقام خون سرادر سلیمانی با هلاکت این موجود نجس گرفته خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس