اتهام‌زنی اسرائیل تأثیری بر ما ندارد/ غزه گرفتار فاجعه است

دبیرکل سازمان ملل ضمن حضور در گذرگاه مرزی رفح با بیان اینکه هیچ توجیهی برای مجازات جمعی فلسطینی‌ها وجود ندارد، گفت اتهام‌زنی‌های اسرائیل تأثیری بر فعالیت‌های بشردوستانه ندارد.

به گزارش مشرق، دبیرکل سازمان ملل متحد که برای بازدید از گذرگاه رفح و اطلاع از اوضاع آوارگان فلسطینی به مصر سفر کرده است، گفت: نوار غزه با فاجعه انسانی مواجه است.

«آنتونیو گوترش» در نشست خبری در گذرگاه مرزی رفح افزود: هنگام خوردن صبحانه، غم‌انگیز بود که فهمیدیم اکثریت مردم غزه صبحانه مناسبی نمی‌خورند. هیچ توجیهی برای مجازات جمعی مردم فلسطین وجود ندارد.

وی تصریح کرد: من به صورت همزمان خواهان پایان یافتن درد و رنج مردم غزه و همچنین آزادی اسیران اسرائیلی هستم. تنها راه انتقال کمک به غزه از طریق گذرگاه‌های زمینی است.

دبیرکل سازمان ملل خاطرنشان کرد: بسیاری از کارکنان آن روا در نوار غزه کشته شدند. با این وجود، ما سخت کار می‌کنیم تا حمایت مستمر از آن روا را تضمین کنیم.

گوترش همچنین گفت: ما در شورای امنیت اختلافات ژئوپلیتیکی داریم که مانع از تصمیم گیری های معنادار آن می‌شود. اتهامات اسرائیل علیه ما تأثیری بر کار ما ندارد، ما علیه کسی نیستیم بلکه بر اساس ارزش‌ها و اصول کار می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 0
    چرا افترا زدن این ملاعین در مورد هسته‌ای ایران رو با جان و دل فبول می کردید؟! تا راه تحریم ها رو صاف کنید علیه ملت ایران!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس