به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جهان دیپلماسی در مطلبی با عنوان آمریکا، اروپا و جهان عرب باید برای رفتن نتانیاهو آماده شوند به گزارش منتشر شده در یک اندیشکده انگلیسی پرداخت و نوشت:

اندیشکده چتم هاوس در گزارشی به سراغ بررسی وضعیت سیاسی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل رفته و در این باره می نویسد: هر چقدر هم که آتش بس دور به نظر برسد، ایالات متحده و جهان عرب باید اکنون برای سقوط نتانیاهو آماده شوند.

آمریکا، اروپا و جهان عرب باید برای رفتن نتانیاهو آماده شوند

همه کشورهای عربی که با اسرائیل روابط دیپلماتیک دارند باید زودتر برای وداع با او مهیا شوند. خروج او فرصتی حیاتی برای برقراری یک آتش بس پایدار و یک فرآیند صلح معتبر خواهد بود و جهان باید برای جلوگیری از جنگی دیگر و تضمین صلح و ثبات در منطقه، آماده استفاده از این لحظه باشد.

یک دولت ائتلافی جدید اسرائیل که متشکل از احزاب در حال حاضر در اپوزیسیون خواهد بود و احتمالاً توسط یک ژنرال سابق رهبری می شود، از حمایت ایالات متحده برخوردار خواهد شد. البته ناگفته نماند که ماهیت و دامنه این حمایت بستگی به این دارد که رئیس جمهور بعدی ایالات متحده چه کسی باشد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 1
    نتانياهو حالا حالاها به لطایف الحیل نخواهد رفت تا ترامپ بیاید
  • صادق DE ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 1
    رفتن نتانیاهو یا ماندن نتانیاهو هیچ فرقی نمیکنه مهم ذات رژیم صهیونیستی است که تغیر ناپذیر و با رفتن نتانیاهو مشکل فلسطین حل نخواهد شد
  • DE ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    اسرائیلی‌ها ذاتاً و به اجبار هویت ساختگیشان همه تند رو و فوق تندرو هستند. بود و نبود نتانیاهو تغییری را برای فلسطینیان به دنبال نخواهد داشت.
  • ناشناس IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    مشرق جان جنایت های اسفبار اسرائیل یک بحث است و ماندن یا برکناری نتانياهو یک بحث دیگر... میخوام بگم اگه همه چیز دست کانال های تلگرام بود فاجعه سراسر دنیا برمی داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس