کد خبر 1585886
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی مطالعات ترکیه و قفقاز با انتشار بخش هایی از سخنرانی پوتین در مراسم پیروزی خود در انتخابات روسیه نوشت:

وی برای اولین بار نام "ناوالنی" را بر زبان آورد و اعلام کرد که چند روز قبل از مرگش، پیشنهاد مبادله ناوالنی با تعدادی از شهروندان روسی بازداشت شده در غرب در دستور کار قرار گرفته و آمادگی این مبادله را داشته و آن را تایید کرده است.

در دنیای امروز دور از ذهن نیست و ممکن است درگیری بین روسیه و ناتو رخ دهد، و این درگیری احتمالی پیش مقدمه جنگ جهانی سوم خواهد بود.

وی با بیان اینکه روسیه می تواند بسته به سیر وقایع در اوکراین نوعی «منطقه حایل» ایجاد کند، به صراحت اشاره کرد که منطقه خارکف نیز توسط روسیه اشغال خواهد شد.

پوتین همچنین گفت که به مرور زمان پاسخی برای این سوال پیدا خواهد شد که چه کسی باید برای صلح در اوکراین به توافق برسد. _منظور او زلنسکی نیست، بلکه دولت جدیدی است که بتواند جایگزین زلنسکی شود و مقابل روسیه تسلیم شود یا اینکه مستقیماً با ایالات متحده به توافق برسند_

سخنرانی پوتین پس از نتایج انتخابات حاوی اظهارات تندی نسبت به غرب بود.

همچنین پوتین تاکید کرد که روابط با چین در سال های آینده توسعه بیشتری خواهد یافت. او اظهار داشته است که همپوشانی منافع روسیه و چین یک "عامل ثبات" در سیاست جهانی است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    — «جعفر عن أبیه أن رسول‌الله ص قال لو کان العلم منوطا بالثریا لتناولته رجال من فارس». «اگر دانش [یا ایمان] به ستاره ثریا بسته باشد و در آسمان‌ها آرام گیرد، مردانی از ایران بدان دست می‌یازند.»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس