کد خبر 1585883
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی مطالعات خلیج فارس ویدئویی از یاوه‌سرایی سعودی‌ها علیه مقاومت غزه را منتشر کرد که حتی تعجب کارشناس صهیونیست را نیز برانگیخت!

این کانال در توضیحات ویدئو فوق نوشت:

درحالی که شهروندان عادی عربستان نمی‌توانند دیدگاه خود را در حمایت از غزه و مردم آن، حتی با یک توییت ساده بیان کنند، از آن سو، توهین و حمله به مقاومت کاملاً آزاد و بلکه رهاست!

در همین راستا، مقاله‌ای پر از توهین و یاوه‌گویی، از «محمد الساعد» نویسنده سعودی در روزنامه «عکاظ» چاپ جده، که در آن به‌شدت به مقاومت غزه و به ویژه «یحیی سنوار» و حامیان آن‌ها حمله می‌کند، رسانه‌های عبری را به وجد آورده است.

تا جایی که تعجب این تحلیلگر صهیونیست کانال ۱۲ از این همه جسارت نویسنده سعودی را نیز برانگیخته، و آن را بی‌سابقه دانسته است!

او با خواندن بخش‌هایی از این مقاله، می‌گوید این نشان می‌دهد اگرچه هزینه عادی‌سازی خیلی بالا رفته اما، سعودی‌ها مصمم به پیمودن این مسیر، پس از فروکش طوفان هستند.

نویسنده سعودی در بخش‌هایی از این یادداشت ( به تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۴) می‌گوید با پایان جنگ در روزهای آینده، مبارزان کافه‌ای، سر بازی قمار و قلیان خود...و خبرنگارانی که با داد و فریاد و ناله و زاری، از غزه گزارش می‌دادند، به ویلاهای خود باز خواهند گشت.

شعارهای پر پژواک، احساسات دروغین و سرودهای حماسی فروکش خواهد کرد.

رهبران حماس اعلام پیروزی می‌کنند، اما این یک پیروزی واهی و خیالی است؛ چرا که در قاموس اخوان‌المسلمین و محور [مقاومت]، شکست یک پیروزی است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    9 28
    عین حقیقته سپروغارت وبچه دزدیه
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      غلط کردی بالام جان اخراج غاصب از خاک میهن یعنی عین وطن پرستیه... کاری که حماس با حیوانات اسراییلی میکنه
    • GE ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      16 4
      فاصله بین حقیقت تا صهیونیست ها، وحوش غربی و غربگداهای مزدور و بی جیره مواجب، فاصله بین انتهای شرقی آسمانها با انتهای غربی آن است. فاصله بین منفی بی نهایت تا مثبت بی نهایت. در این وسط کلاه گشاد سر غربگداهای بی جیره و مواجب خواهد رفت. در این دنیا زندگی سیاه با فقر فکری و مالی و در آن دنیا در صف وحوش خوشگذران سیاه روی دنیا. حالا از کدامیک هستی؟ عاقل باشی عبرت می گیری
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      19:6نجس بودن ونطفه یهودی وهابی بودنت توهم کاملا حقیقته ومشخص. ازیزیدیان ونجاستخواران ولاشخوران بیشرفترکسیه ک کشتارملت شجاع غزه راببینه امادستمال کشی یهودیان وارباباش بکنه وطرفداری.. خوی کفتاری شماغرب زده هااخرش نسل وریشتون به فاضلاب و بیوجدانی میکشونه
    • علی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      حقیقت اینه گمراهان به ندای شیاطین پاسخ مثبت میدن و از سخنان شیطان به وجد میان ... برخی سربازان و افسران صهیونیستی به باطل بودن خود و حق بودن طرف مقابل اعتراف میکنن ولی در نهایت تحیر عده ای گمراه فلسطینی‌ها را ناحق می خونن !!! شیاطین انسان نما در همه جای جهان وجود دارن از جمله ایران ! در حیوانیت و دروغگویی نویسنده سعودی همین بس که ۱۳۴ خبرنگار و خانواده مبارزان حماس شهید شدن ! و خانه هایشان ویران شده و بعدش قراره برن ویلا و کافه و ... !!! هزار رحمت به شیطان !!!
    • محمود IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      اینکه می گویند قضایای فلسطین و اتفاقات آن کلید رمزآلود ظهور هست به خاطر همین مسائل می باشد .که یکی از آنها رسوا شدن منافقان و رفاه طلبان به ظاهر مسلمان امثال آل سعود و جیره خواران آمریکا هست.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    39 5
    دوغت رو بنوش دلقک سعودی
  • ساس IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    درست گفته چند طرف علی رقم گریه زاری و گریاندن و دادن هزینه شاد و خوشحالند اما علاوه بر اینها از شتاب بزرگان تلاویو بسیار کاسته شده و در مذاکرات احترام بیشتری باید به سعودی ها و سگان همراه بگذارند. در ذهن سرکردگان تلاویو قبل از ۷اکتبر این بود که همه دولت عربی از سر ترس و نیاز پای مذاکره مینشینند اما حالا همه مطمئن هستند این مذاکرات لازمه بقای اسراییل است و این اسراییل است که التماس میکند درهای ورود مبارزان مسلمان به حواشی اسراییل به لطف امرای دیروز ذلیل و امروز عزیز بسته بماند
  • حبیب بن مظاهر IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    12 3
    خدا آل سعود و شما صهیونست ها را لعنت کند.
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    ذات سعودی با مقاومت بیگانه است . اما شما چرا در بهترین موقعیت زمانی برای به حاشیه کشاندن جبهه ننگ و سازش و زمانیکه سعودیه از ترس ضربات مهلک به آرامکو تنش به لرزه افتاده بود با احیای رابطه با سعودی فرصت سوزی کردید. به همین راحتی پا گذاشتید روی پوست موزی که اصلاح خوارهای موذی با شعار مذاکره سر راهتان تعبیه کرده بودند. درست مثل اصرار بر احیای برجام.
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    1 1
    چاپ یک مقاله صهیونیستی به زبان عربی در عربستان!
  • محمد راثی IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    1 1
    برچشمهایشان پرده تاریکی هست که فروغ هدایت را نمی بینند
  • یک مسلمان IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    1 1
    حاکمان ریاض خرامزادگانی ازتخم وترکه صهیونها هستندوهیچ دینی ندارند انسانیت همندارندمیبینیم درکشورهای امریکا وافریقا واسیا واروپابهحمایت فلسطین شعارمیدهنداما درعرعرستان گلبانگ ضد بشریست.
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 1
    از خواب پاشید بین کل دنیا منفورید.
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    عربستان سعودی فکر میکنه ایران بالاخره با عربستان عادی سازی میکنه برای همین اینکاررا کرده ؟؟؟؟؟عجب بابا این وصعیت ایرانه انصاف تیوز رسما جاسوسه ...... و خیلی دیگه از اصلاحطلبها و بدنه و .. نطام عجب ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس