به گزارش مشرق، کانال تلگرامی الجزیره به فارسی ویدئویی با عنوان شوک، خشم بین‌المللی و تقاضا برای تحقیق درباره "قتل عام آرد" در شمال غزه منتشر کرد که به این موضوع می پردازد: چگونه این جنایت اسرائیل، کار را برای ادامه عملیات زمینی ارتش در غزه دشوار خواهد کرد؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    3 1
    لعنت بر رژیم صهیونیست
  • ج ح IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    3 3
    بالاخره چه کسی این ماشین آدم کشی را متوقف می کند؟!دستهای سازمان ملل با حق وتوی آمریکا بسته شده،چشمهای اعراب هم که خود را به خواب زده اند،وجدانهای بیدار بشریت کجایند تا ملتی را در میان مرگ از بی غذایی وگلوله صهیونیستها حیران وسرگردان ببینند؟!!!
  • Puyamotlaq IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    حسبنا الله و نعم الوکیل مرگ بر آمریکا مردم فریب . نصر من الله و فتح قریب مرگ بر صهیونیست مردم فریب حالا که به ماه مبارک رمضان رسیدیم شهدا خردسال و نوزادان در نوار غزه هیچ خوراک و پوشاک مناسبی ندارند آنها بر اثر تشنگی و گرسنگی و نبود امکانات بهداشتی و دارویی به مهمانی الله به شهادت رسیده‌اند و حالا ارتش صهیونیستی برای از بین بردن سلوک ماه رمضان در میان برادران و خواهران مسلمان نوار غزه و مسجدالاقصی مبارک سعی در فریبکاری و اشغالگری بیش از بیش دارد . دیگر سحرگاه رمضان مبارک و افطاری روزه داران به جای طعام هدایایی از نظامیان رژیم صهیونیستی جنایتکار جنگی است به دون شک وحدت کلمه در میان مسلمانان و آزادگان جهان در حفظ و حراست از مردم و گروه های مقاومت اسلامی در برابر ماشین کشتار جمعی و خونخوار رژیم جهانی نژادپرست صهیونیستی تنها راه نجات بشریت از چنگال دژخیم نتانیاهو_بایدن است . کودکان و زنان غزه به جای نشستن بر سر سفره افطار در منازل مسکونی خود در نوار غزه حالا بر سر گورهای دسته جمعی به عزاداری برخاسته است و این نتیجه اهمال کاری سردمداران عرب و مسلمان در دفاع از مظلوم مقتدر فلسطینی و نوار غزه است جاییکه باید ملت های مسلمان و عربی به کمک انسانیت بر دفاع از حقوق بشر در نوار غزه به پا خواسته و دولتمردان خود را به راه راست هدایت نمایند که همان راه رستگاری نوع بشر است و دفاع از مظلوم در جبهه حق و ایستادگی در برابر زیاده خواهی صهیونیست جهانی است .
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    اونایی که میگفتن مگه کشورهای دیگه اسلامی نیستن که حجاب توش الزامی نیست؟ الان بهتون ثابت شده کشورهای دیگه اعم از ترکیه و عربستان و مصر و .... مسلمان نیستند و اورجینال یهودی هستند، نه لخت وعوری براشون مهمه و نه شرابخواری، نه انسان خواری و کشته شدن مردم بی گناه فلسطین . این کشورها نه دین دارند نه انسانیت نه تنها کمک نکردند که مدام در حال نوکری و خدمت به اسرائیل هستند. تنها کشوری که همراه ایران پای ثابت کمک به فلسطینه یمنی است که در انجا هم روی حجاب حساس هستند. یعنی حجاب که باشه مردا هم غیرت پیدا می کنند و بدون حجاب، مردان موشی بیش نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس