ماشاریپوف گمشده استقلال بود/ دیدار با سپاهان اهمیت زیادی در مسیر قهرمانی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: جلال‌الدین ماشاریپوف ازبکستانی همان گمشده استقلال در خط هافبک بود و قطعا با توان فنی بالای خود، در ادامه مسابقات فصل جاری به جواد نکونام و تیمش کمک زیادی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی کاپیتان اسبق استقلال در گفت‌وگویی با اشاره به تساوی آبی‌پوشان برابر ملوان بندرانزلی در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: تساوی مقابل تیمی که در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده، چندان بد نیست و کسب یک امتیاز در انزلی، می‌تواند در ادامه فصل به کمک استقلال بیاید.

وی افزود: خرید رافائل سیلوا یکی از بهترین اقدامات استقلال در نیم فصل دوم بود. این بازیکن برزیلی به خط دفاعی آبی‌پوشان نظم داد و او ثابت کرد که تمرینات خود را در بالاترین سطح ادامه داده تا در اوج قرار داشته باشد.

ماشاریپوف گمشده استقلال بود/ دیدار با سپاهان اهمیت زیادی در مسیر قهرمانی دارد

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد مناسب ماشاریپوف ازبکستانی در این دیدار، خاطرنشان کرد: جلال‌الدین ماشاریپوف همان گمشده استقلال در خط هافبک بود. بازیکنی که یک گل زد و نشان داد چقدر کیفیت فنی بالایی دارد. از این بازیکن به طور حتم در هفته‌های آینده بیشتر خواهید شنید.

بیانی تصریح کرد: به طور حتم استقلال با تیمی که دارد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر است. مربیان و بازیکنان درجه اولی در این تیم حضور دارند. بهترین هواداران برای استقلال هستند و به طور حتم این گروه متحد می‌تواند در پایان فصل قهرمان ایران شود.

وی در مورد دیدار حساس هفته جاری استقلال برابر سپاهان، تاکید کرد: بازی با سپاهان از اهمیت زیادی برای استقلال برخوردار بوده و این جدال ۶ امتیازی برای نکونام و تیمش است. اگر استقلال برنده از زمین خارج شود جهش بلندی در صدر جدول خواهد داشت. در تهران و ورزشگاه آزادی، رسیدن به سه امتیاز دور از تصور نیست. در واقع این دیدار، اهمیت زیادی در مسیر قهرمانی دارد.

ماشاریپوف گمشده استقلال بود/ دیدار با سپاهان اهمیت زیادی در مسیر قهرمانی دارد

وی در مورد اختلاف مدیرعامل و سرمربی استقلال نیز، گفت: خطیر و نکونام باید اختلافات و حاشیه‌ها را کنار بگذارند. اگر مساله‌ای وجود دارد باید درون خانواده حل شود نه اینکه به بیرون کشیده شود. این دو نفر در استقلال مسئولیت دارند و نباید رفتارهایی از خود نشان دهند که برای پرافتخارترین تیمم ایران تبعات منفی به همراه داشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 1
    بلانکو هم گمشده دلال ها بود. کمتر از نبیل باهویی گل زده چقدر هم گرفته!
  • مهران IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 1
    قهرمانی فقط برازنده پرسپولیس کبیره
    • آسمان آبی دوستاره IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      0 0
      منظورت پیسپولیس حقیره آره قهرمانی‌های اسنپی برازنده گوجه ای هاست😄🔥🥫⭕️🤪
  • وحید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    لعنت بر ورزش لعنت بر فوتبال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس