کد خبر 1577737
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

از مهمترین عوامل موثر در معاملات املاک، قیمت گذاری آنلاین ملک است. در خرید یا فروش ملک، اگر قیمت گذاری صحیح و اصولی انجام شود، جلوی ضرر و زیان دو طرف گرفته می شود. یک ملک باید قبل از تعیین قیمت، به دقت کارشناسی شده و از همه ابعاد بررسی شود. قیمت گذاری ملک با بهترین ابزار، متخصصین و به صورت آنلاین توسط آقای املاک انجام می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

“قیمت گذاری آنلاین ملک” با آقای املاک

چرا توصیه به قیمت گذاری ملک می کنیم؟

اولین سوالی که شاید برای شما ایجاد شود این است که چرا باید ملک را قیمت گذاری کنیم؟ قیمت گذاری آنلاین ملک برای هر دو طرف مالک یا مشتری ملک، سود و منفعت دارد. فروشنده که از ارزش ملک خود بی خبر است و قیمتی پایین تر در نظر گرفته از ارزش ملک خود مطلع می شود. همچنین فروشنده ای که خیلی بیشتر از ارزش روز ملک خود، قیمت تعیین کرده، قیمتی منطقی برای ملک خود در نظر می گیرد.

خریدار هر ملک که بودجه خاصی برای خرید در نظر دارد با قیمت گذاری اصولی، ارزش واقعی ملک مورد نظر را متوجه می شود. خریداران ملک می توانند بدون توجه به تاثیر جو روانی بازار یا بی تجربگی برخی مشاورین املاک، قیمت واقعی ملک را پیدا کنند. قیمت گذاری ملک باید بدون واسطه و با سیستمی استاندارد با ابزار به روز و تخصصی انجام شود.

نکات مهم در قیمت گذاری آنلاین ملک

در قیمت گذاری آنلاین ملک، نکات مهمی تاثیر گذار است. در واقع قیمت گذاری هر ملکی اعم از مسکونی، تجاری، اداری و ... بدون در نظر گرفتن این آیتم های اصلی، غیر منطقی و نادرست است. این نکات و عوامل به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  1. نکات قانونی و اقتصادی موثر در ملک

قدرالسهم: از موارد مهم در قیمت گذاری املاک چند واحدی، میزان قدرالسهم یک واحد می باشد. قدرالسهم، نسبت سهم هر واحد از کل زمین است که تاثیر زیادی در قیمت واحد دارد.

نوع سند ملک: برای قیمت گذاری ملک، نوع سند از جمله سند تک برگ، قولنامه ای، سند مشاع، اوقافی یا غیره از اهمیت زیادی برخوردار است.

  1. نکات شهرسازی و موقعیت ملک

دسترسی ها: در قیمت گذاری ملک یکی از آیتم ها مخصوصاً در شهرهای بزرگ، دسترسی راحت و سریع است. دسترسی به بزرگراه ها، خیابان های عریض و کوچه های دو طرفه، از مزایای یک ملک با ارزش است.

دو بر بودن: ارزش یک ملک از نظر موقعیت، با چند بر بودن افزایش می یابد. مخصوصاً اگر ملک از هر بر ساختمان یک ورودی یا درب پارکینگ داشته باشد.

محله، خیابان و نوع آن: یکی از تاثیرگذارترین موارد در قیمت گذاری ملک، محله، قیمت منطقه و نوع خیابان آن است.

نزدیکی مدرسه یا فروشگاه : در قیمت گذاری ملک، وجود امکانات خدماتی مختلف در محله مانند فروشگاه ها یا مدرسه، تاثیر مثبتی دارد. در عین حال اگر مدرسه یا مسجد به فاصله خیلی نزدیک از ملک قرار داشته باشد، باعث کاهش ارزش ملک می شود.

  1. نکات سازه ای و معماری ملک

نمای ساختمان: نمای سنگی روشن و آجری جدید، نسبت به نماهای قدیمی یا سیمانی ارزش بیشتری دارند.

نورگیری واحد: نورگیر بودن یک واحد به دلیل اهمیت آن از دید خریداران، از نکات مهم قیمت گذاری است.

طبقه و تعداد واحد هر طبقه: طبقات وسط هر ساختمان، الویت خرید بیشتری دارند. هر چه تعداد واحد در طبقه کمتر باشد جذاب تر است.

معماری داخلی و نقشه واحد: نقشه اصولی و بدون پرتی، کابینت های سالم و زیبا، طراحی داخلی واحد تاثیر زیادی در قیمت دارد.

رعایت ضوابط و استانداردها: ملکی که اصطلاحاً مهندسی ساز است و همه استانداردها در آن رعایت شده، طرفدار بیشتری دارد.

سال ساخت: سن بنا تاثیر مستقیمی در قیمت ملک دارد. به ازای هر سال سن بنا، درصدی از ارزش ساختمان کم می شود.

متراژ: متراژ های کوچک، قیمت بیشتری دارند. اصولاً واحدهای بالای 110 یا 120 متر مشتری کمتر و قیمت پایین تری دارند.

امکانات ملک: امکانات ملک مانند آسانسور، پارکینگ و انباری و کیفیت مشاعات ساختمان همگی از عوامل تاثیرگذار در قیمت ملک هستند.

“قیمت گذاری آنلاین ملک” با آقای املاک

روش های قیمت گذاری آنلاین ملک در آقای املاک

برای قیمت گذاری ملک همه اطلاعات ذکر شده توسط آقای املاک بررسی و تحلیل می شود. این اطلاعات به وسیله ابزار هوش مصنوعی سایت، ارزیابی شده و نهایتاً قیمت ملک مشخص می شود. در آقای املاک به 4 روش تخصصی، قیمت گذاری املاک انجام می شو:

  1. قیمت گذاری آنلاین ملک با هوش مصنوعی

اولین و ساده ترین روش قیمت گذاری ملک در آقای املاک با اطلاعات کلی ملک انجام می شود. سال ساخت، محله، طبقه، متراژ، انباری، آسانسور، پارکینگ و ... در ارزش گذاری ملک سنجیده می شود. بررسی این اطلاعات توسط هوش مصنوعی منجر به قیمت گذاری صحیح می شود.

  1. کارشناسی آنلاین با مشاورین املاک برتر منطقه

علاوه بر اطلاعات ملک که در روش اول ذکر شد، اطلاعات جزئی تری از ملک گرفته می شود. این داده ها مانند فرهنگ همسایه ها،اجازه نگهداری حیوان خانگی،مقررات خاص ساختمان در قیمت گذاری تاثیر دارد. علاوه بر این سه کارشناس املاک هم قیمت کارشناسی خود را اعلام می کنند.

  1. قیمت گذاری حضوری با کارشناسی دادگستری

در این روش علاوه بر همه اطلاعات و خدمات روش دوم، کارشناس دادگستری هم برای قیمت گذاری ملک، نظر خود را اعلام می کند.

  1. قیمت گذاری ملک با کارشناسی دادگستری و تور مجازی

قیمت گذاری نوع سوم به اضافه نقشه های دو بعدی ملک

برای قیمت گذاری در این مدل، علاوه بر خدمات روش سوم، نقشه های دو بعدی ملک هم طراحی و ارائه می شود

4 مزیت فوق العاده در قیمت گذاری آنلاین ملک با آقای املاک

  1. قیمت گذاری منطقی و واقعی

یکی از بهترین مزایای قیمت گذاری آنلاین ملک توسط آقای املاک، تعیین قیمت منطقی و منصفانه است. قیمت گذاری دقیق، تخصصی، با نظر مشاوران ملکی و دادگستری، خیال فروشنده و خریدار را راحت می کند.

  1. سرعت و دقت بالا

قیمت گذاری ملک با آقای املاک، به دلیل سرعت نتایج و دقت خوبی که دارد، به راحتی قابل استفاده است. هر شخصی در کمترین زمان و از طریق سایت، می تواند با ارائه اطلاعات ملک، قیمت گذاری ملک را انجام دهد. به دلیل قیمت گذاری آنلاین، سرعت و راحتی استفاده در هر زمان و مکانی از مزیت های عالی این خدمت است.

  1. کاهش هزینه های فروشنده و خریدار

با قیمت گذاری آنلاین ملک به صورت آنلاین، از هزینه های اضافه برای قیمت گذاری حضوری کارشناسان ملکی جلوگیری می شود. به دلیل رفت و آمد، صرف زمان زیاد در ترافیک یا مشکلات در پیدا کردن کارشناس خبره، قیمت گذاری ملک را کاری زمان بر و سخت می کند. قیمت گذاری ملک در آقای املاک همه این مشکلات را برطرف و آسان کرده است.

  1. جلوگیری از اختلافات یا کلاهبرداری های احتمالی

به دلیل قیمت گذاری منصفانه و کارشناسی شده در آقای املاک، امکان قیمت گذاری اشتباه در معاملات وجود ندارد. این مدل قیمت گذاری اصولی، از سوءاستفاده های احتمالی مشاور املاک نامعتبر در بالابردن قیمت هم جلوگیری می کند.

سایت آقای املاک با بهره گیری از ابزار حرفه ای و هوشمند و کارشناسان معتبر و خبره، قیمت گذاری دقیقی انجام می دهد. انواع املاک مسکونی، اداری، تجاری، ویلا و زمین توسط آقای املاک، قیمت گذاری می شود. شما می توانید برای قیمت گذاری املاک مورد نظرتان به سایت آقای املاک و بخش قیمت گذاری ملک مراجعه کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس