توصیه شولتز به اسرائیل برای مدیریت جنگ غزه طبق قوانین بین المللی

صدراعظم آلمان با تأکید بر اینکه مردم غزه باید در صلح زندگی کنند و حق تعیین سرنوشت داشته باشند، گفت که اسرائیل باید جنگ را مطابق با قوانین بین المللی مدیریت کند.

به گزارش مشرق، «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان خواستار ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شد و گفت که اسرائیل باید جنگ را مطابق با قوانین بین المللی مدیریت کند.

صدر اعظم آلمان که در حاشیه نشست امنیتی مونیخ صبح می‌کرد، همچنین به «راه‌حل دو دولتی» برای پایان دادن به درگیری‌ها در نوار غزه و نزاع فلسطین اشاره کرد و مدعی شد که «فلسطینی‌ها برای تحقق این هدف می‌توانند روی ما حساب کنند».

صدر اعظم آلمان در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد که مردم غزه باید در صلح زندگی کنند و حق تعیین سرنوشت داشته باشند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • adrian DE ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    6 1
    راه حل تنها یکی است. جمهوری اسلامی فلسطین. والسلام. اسرائیل اشغالگر است ولو دولت تشکیل دهد
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      دیدن چیزی به پایان بیست و پنج سال نمونده راه حل دو دولتی رو پیش کشیدن. فلسطینی ها چگونه قاتلان کودکان خود را به رسمیت بشناسند؟ این وحشی های صهیون باید به خاطر جنایت هایشان مجازات شوند نه اینکه دولت تشکیل دهند .
    • علی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      0 0
      آلمان تموم شد
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    4 3
    الکی میگه دلش فقط بهوحال صهیونیست ها میسوزه.به جای آتش بس از مدیریت جنگ صحبت میکنه.الاغ شولتز
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    7 2
    کثافت نازی
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    4 1
    فقط به این بابا باید گفت لال بمیر، با کمال وقاحت از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کنه و عملا هیچ کاری نمی کنن. جالبه که حتی در صحبت کردن نمی تونن به این دشمنان بشریت چیزی بگن. بعد به ما می خواستن درس انسانیت و اخلاق مداری و ... بدن. اونایی که می گفتن دین به چه دردی می خوره اینجاست برادر که حداقل اونقدر برای خودت شرف قائل بشی که از یه حدی پایین تر نری. خدا همه ما رو هدایت کنه و ظهور منجی بشریت (ع) را الساعه قرار دهد.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    5 1
    کثافت جنگ باید تموم بشه نه این که مدیریت بشه.
  • حسن IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    3 0
    قوانین بین‌المللی همونه که شما سردمداران غربی میگید..وجودتون تفسیر میکنید
  • DE ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    5 0
    حرف مفت است! اگر شولتز راست می‌گوید دیگر ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کند.
  • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    4 0
    یکی به این الدنگ بگه تو که رهبرت کوره آدم سوزی داشت میلیونها نفر را کشت و جز خود و ملت خود کسی را آدم حساب نمی کرد از طرفی هم از صلح صحبت میکنی هم میگی ارساییل باید جنگ را با قوانین بیالملل مدیرت کنه کدام قانون بین الملل؟ حتنا قانون جنگل آمریکا
  • احمد IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    6 0
    واقعاً صدراعظم آلمان شجاعت ندارد حتی به اسرائیل تشر بزند که جنگ را تمام کند؟
  • DE ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    آلمان از یک سو حمایت بدون قید و شرط از نسل کشی فلسطینی ها را دلیل حکومت خود می داند و در همزمان اعلام می کند که «فلسطینی‌ها برای تحقق این هدف می‌توانند روی ما [آلمان] حساب کنند». «اولاف شولتز» فکر می کند تا ابد می تواند به این سادگی (احمقانه) مردم منطقه و حتی ملت خودش را فریب دهد؟
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    بالاخره مانفهمیدیم این اروپاییها با کی هستن وچی می‌خوان با گرگ پنبه میخورن وبا چوپان گریه میکنن یه روزویرشون میگیره ازاسراییل دفاع کنن وحالا داعیه ی دفاع از تشکیل دولت فلسطینی رودارن ولی همه ی اینهازیرسردولت اردنه که میخواد با بخشیدن قسمت بزرگی ازخاک فلسطین به قوم یهود وصهیونیست هاموضوع روخاتمه بدن و محمود عباس روبه رسمیت بشناسن که موردوثوق اسراییل وکشورهای عربیه وخلاصی بزرگترهم که مال سران اسراییله که لقمه چرب وچیل روراحت قورت بدن
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل متحد ومتراکم و متفق شوند، مقطع زمانی حیاتی کنونی بهترین فرصت وبهانه برای نابودی اسرائیل است. پرونده جنایت بی سابقه یهود غاصب در غزه با کشتن چهل هزار کودک و زن مسلمان بی گناه وبی تقصیر در صد روز دلیلی منطقی وقانونی برای نابودی اسرائیل است ، این فرصت و بهانه نابود کردن اسرائیل هر صد سال یک بار هم پیش نمی آید و اکنون پیش آمده. یک کشور باید لیدر وجهت دهند اتحاد نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل شود و از نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل بیعت بگیرد.ایران می تواند لیدر این اتحاد وبیعت مقدس شود. موضع گیری محکم اخیر کشور مصر در مقابل اسرائیل و تهدید نظامی اسرائیل توسط مصر نشان می دهد که دول اسلامی انگیزه قوی برای جهاد با اسرائیل دارند . ایران نباید به تنهایی به نبرد مستقیم یا غیر مستقیم با اسرائیل رود که اگر چنین کند قطعا خوار و ذلیل خواهد شد وشکست خواهد خورد ، خداوند با جماعت است و خداوند از مسلمانان امت واحد ومتفق و متحد را می خواهد نه امت متفرق و پراکنده.
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      دول اسلامی کجابوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس