اسبقیان: وزارت ورزش گزینه‌ای برای مدیرعاملی پرسپولیس ندارد؛ هیات مدیره تصمیم می‌گیرد

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: این وزارتخانه هیچ گزینه‌ای برای مدیرعاملی پرسپولیس ندارد و هیات مدیره در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

به گزارش مشرق، سیدمحمدشروین اسبقیان در جمع خبرنگاران در واکنش به این سئوال که نشست روز گذشته باشگاه پرسپولیس با حاشیه‌هایی همراه بود و چه تصمیماتی برای پایان این حواشی دارد؟ تاکید کرد: هیچ اختلاف و مشکلی وجود ندارد و دو عضو جدید کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود وزارت ورزش از یک گزینه خاص برای پست مدیرعاملی این باشگاه حمایت می‌کند، تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان هیچ گزینه‌ای ندارد و مدیرعامل این باشگاه با نظر اعضای هیات مدیره انتخاب و معرفی خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص تعیین تکلیف فدراسیون‌های ورزشی و برگزاری مجامع، گفت: ۹ فدراسیون پیش از این تعیین تکلیف شده و فدراسیون کونگ‌فو هم امروز مشخص می‌شود.

اسبقیان در خصوص پاداش المپیکی‌ها، بیان کرد: این پاداش در ستاد بازی‌ها مشخص خواهد شد، اما هنوز رقمی تعیین نشده و بعد از بررسی شرایط از سوی وزیر ورزش و جوانان، اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    چرارئیس فدراسیون فوتبال راعوض نمی کنید
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    الان که عالیه درویش. همون بلایی که یک استقلالی میتونه در قامت مدیرعاملی بر پرسپولیس وارد کنه، ایشون وارد کرده
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 0
    وزارت ورزش دست از سر پرسپولیس بردارد و باشگاه را به اهلش واگذار کند از سازمان خصوصی سازی تقاًضا داریم در رابطه با حقوق سهامداران خود مسئولیت پذیر باشد و نگذارد باشگاه وارد بازیهای پشت‌ پرده‌ وزارت ورزش شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس