کد خبر 1574890
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۲

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا نوشت:

مسئله‌ی رفح؛ مهم‌ترین موضوع این روزهای ما

رخدادهای این روزهای رفح و تایید عملی بایدن برای حمله رژیم به آخرین منطقه باقی مانده در غزه، مهم‌ترین مسئله این روزهای جهان اسلام و ایرانِ اسلامی است. باوجود آنکه موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و اساسی است اما بدون شک، جان یک و نیم میلیون مسلمان فلسطینی باید در راس تمامی اخبار و کنشگری‌های انقلابیون قرار گیرد. متاسفانه تمام فشارها به رژیم و ایالات متحده آمریکا برای توقف در تداوم جنگ رفح، تا بدین لحظه ناموفق بوده و رژیم سعی دارد تا آخرین نقاط در دست حماس را زیر آتش سنگین ببرد.

در این میان، نبود فشار رسانه‌ای و سیاسی در این زمان حساس که سابقا بخشی از آن توسط ایرانیان تولید می‌شد، به رژیم و آمریکا اجازه داده تا جنگ را ادامه دهند. حتی اگر بایدن و بلینکن در رسانه، رفتاری شبه‌مخالف با این حمله داشته باشند، باید درک کرد که رژیم فقط با چراغ سبز آنها وارد این کارزار نهایی خواهد شد. این نقطه از منطقه‌ی غزه، آخرین دژ حماس روی زمین است و حمله به آن می‌تواند به معنای مشکل‌آفرینی جدی در حیات نظامی حماس باشد.

تلاش رژیم در ترساندن جبهه شمالی و همچنین تلاش ناکام آمریکا برای فشار به جبهه عراق و دریای سرخ را باید در همین راستا معنا کرد. بدون شک، رژیم پس از راحت شدن از غزه، به دنبال شمال خواهد رفت و یک به یک دشمنان اطراف خود را با مشکل مواجه خواهد ساخت. لذا توقف رژیم در همین جا یک امر لازم و ضروری است. کاری که در این لحظه از ما فعالان مجازی برمی‌آید، همین فشار رسانه‌ای است. باید مسئولین ارشد غربی، سلبریتی‌ها و فعالان مجازی غربی را در کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی به چالش کشید و از آنان پرسید که چرا دربرابر این کشتار بزرگ، ساکت هستند. همچنین باید کاربران مسلمان و عرب را به کنشگری فعالانه دعوت کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 2
    خدا به فریادشون برسه
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 3
    بعد از هر سختی آسونی است. اینا هم نجات پیدا می کنن
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    آخرین دژ حماس!!!! واقعا با این تحلیل های آبدوغ خیاری که از فجاز بدست می آورید نظریه هم صادر میکنید؟!! شمال غزه در دست حماس هست به اعتراف خود اسقاطیلی ها ولی شما از آخرین دژ صحبت میکنید!
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    قطعا اسرائیل رفح را هم شخم خواهد زد و اعراب هم تماشا خواهند کرد و خون مظلومان زیادی ریخته خواهد شد و صدایی از کسی بلند نخواهد شد. رفح فرصت مناسبی برای مصر برای گرفتن انتقام جنگ شش روزه اعراب است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس