کد خبر 15629
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۱

روزنامه شرق در بخش حاشيه سياست اين روزنامه آورده است: سايت تابناک به رفع فيلتري سايت نازي‌ها در ايران انتقاد کرد.

به گزارش مشرق اين روزنامه نوشته است: اينکه چطور وزارت ارشاد به انجمن نازيسم ايران مجوز فعاليت داده است خود سوال قابل تاملي است که اميدواريم مسوولان در اين خصوص پاسخ مناسبي داشته باشند که چطور به جاي ترويج مباحث ديني کشور به چنين انجمن‌ها و سايت‌هايي اجازه فعاليت مي‌دهند؟
سايت مذکور که انجمني نيز براي هواداران خود به راه انداخته است در تابلوي اعلانات خود اعلام کرده است: اين تارنما کاملاً پژوهشي، علمي و تاريخي است!
تابناک افزود: «نکته جالب اينجاست که اين سايت افراطي که فقط به گسترش تفکرات فاشيستي هيتلر مي‌پردازد، يک بار فيلتر شده و مجدداً رفع فيلتر شده است.»

فرزند آيت‌الله کاشاني دعوت سيما را نپذيرفت
فرزند مرحوم آيت‌الله کاشاني دعوت سيما را نپذيرفت. به گزارش ايسنا به دنبال اعتراض محمود کاشاني به سخنان خسرو معتضد شبکه دو سيما از وي براي حضور در سيما دعوت کرده است که محمود کاشاني اين دعوت را نپذيرفته است.

تقدير چهره ماندگار از وزيران دولت‌هاي اصلاحات و سازندگي
فرامرز رفيع‌پور چهره ماندگار جامعه‌شناسي از وزيران علوم دولت سيدمحمد خاتمي و آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني تقدير کرد
رفيع‌پور در مراسم چهره‌هاي ماندگار در سخناني از دکتر ايرج فاضل، دکتر مصطفي معين و دکتر جعفر توفيقي وزيران اسبق آموزش عالي در دولت‌هاي سازندگي و اصلاحات به نيکي ياد کرد.رفيع‌پور سخنانش را با اين عبارت به پايان برد: حاصل کلام من اين است؛ خدا، ايران.

بررسي نحوه اجراي طرح عفاف و حجاب
نحوه اجراي طرح عفاف و حجاب در استان تهران بررسي مي‌شود.
«آذر نظري» مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري تهران در خصوص اجراي طرح عفاف و حجاب در استان تهران گفت: براي اجراي طرح عفاف و حجاب در استان تهران، طرحي علمي و فرهنگي در امور بانوان استانداري در حال بررسي است و توضيحات اين طرح بعد از نهايي شدن اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس