توضیحات وزیر کشور درباره حادثه تروریستی کرمان

وزیر کشور، گفت: اوضاع در شهر کرمان عادی است و همه چیز در کنترل نیروهای نظامی است و آرامش برقرار است.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره حادثه تروریستی کرمان، گفت: شهادت مظلومانه جمعی از بهترین عزیزانمان که در اقدام تروریستی سرسپردگان استکبار جهانی در کرمان به شهادت رسیدند را به حضرت بقیه‌الله العظم(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف قدرشناس ایران اسلامی و بازماندگان این عزیزان تسلیت می‌گویم.

وی افزود: همان‌گونه که ملت عزیزمان مطلع شدند، اولین انفجار در این حادثه ساعت ۳ بعد از ظهر اتفاق می‌افتد و هنگامی که سایر مردم و زائران به کمک افراد دچار مصدومیت می‌آیند، انفجار دوم رخ می‌دهد که زمان انفجار دوم حدوداً ۳:۲۰ دقیقه بعد از ظهر بوده است.

وزیر کشور، تصریح کرد: عمده شهدا و مجروحین ما در همین انفجار دوم دچار حادثه شدند و پس از آن با حضور امدادگران اعم از هلال احمر و اورژانس مجروحین و پیکر پاک شهدا به بیمارستان منتقل شدند.

وی تأکید کرد: تروریست‌ها پاسخ مقتدرانه و کوبنده را خواهند گرفت، این جنایت علیه کسانی بود که می‌خواستند گرامی بدارند یاد و خاطره اسطوره مقاومت و یاد سردار دل‌ها را و کسی که نماد قدرت ملی بود؛ نخواستند این سیلی که از محور مقاومت خوردند را قبول کنند.

وزیر کشور ادامه داد: طبیعتا همه چیز در کنترل است و مردم نگران نباشند، نیروهای نظامی و امنیتی هوشیار هستند.

وحیدی تصریح کرد: ساعت ۱۵ اولین انفجار رخ می‌دهد و زمانی که سایر زائرین به کمک مجروحان می‌آیند، انفجار دوم رخ می‌دهد و عمده شهدا و مجروحین در انفجار دوم بودند.

وزیر کشور با بیان اینکه با حضور امدادگران مجروحین منتقل شدند، افزود: اوضاع در شهر کرمان عادی است و همه چیز در کنترل نیروهای نظامی است و آرامش برقرار است، شمار شهدا بالغ بر صد نفر است و مجروحین در بیمارستان‌ها به‌سر می‌برند.

تکمیل می‌شود...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    13 0
    عمل
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    12 3
    این آقا و استانداران و فرمانداران ضعیفش زودتر برکنار شوند...
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      14 0
      اقتدار بیشتری لازم است
  • احمد IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    اگر مجلس مجلس بود قطعاً وزیر کشور را به دلیل این غم جانگداز و بی کفایتی استیضاح می کرد. مثلاً وزیر مسوول امنیت کشور است!! آخه یک منطقه کوچک قابل کنترل نبود؟
  • محمدکریم IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    آفرین..همه چیز در کنترل است !!! طرف اومده زده ۹۵ نفرو کشته کلی هم مجروح شده اونوقت این آقا تازه از خواب بیدار شده ...عیب ندارن عوضش امنیت داریم ....
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    هرچی می کشیم از دست سهل‌انگاری تو، سردار وحیدی
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    استعفا بده از زمان وزیر شدنت مردم به خاک و خون کشیده شدن
  • منصور IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    21 0
    باید به وزیر کشور گفت واقعا لطف می کنید که وضعیت امنیتی‌ در کرمان آرام است! نکند انتظار داشتیم که چتربازهای تروریست هم در کرمان فرود بیایند. تامین امنیت شهرها وظیفه ذاتی و شغلی شماست. حقوق می گیرید که امنیت برقرار باشد این که دیگر منت گذاشتن ندارد. این همه نیروی مخلص جان برکف داریم چرا باید وضعیت امنیت این باشد؟ مرزهای شرقی را کنترل کنید حتی اگر لازم است دیوار بکشید. چینی ها هزار سال پیش این کار کردند با این همه امکانات امروزه و موجود چرا مرزها بی درو پیکر است. سیم خار دار امنیتی بکشید. دولایه و حتی سه لایه . چند هزار نیروی مرزبان در طول مرزهای شرقی مستقر کنید. چرا کم کاری و اهمال کاری می کنید؟ ضربه خوردن از چندتا تروریست شپشو تا کی؟
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    جناب وزیر چرا جنابعالی و وزیر اطلاعات در روز مراسم در آنجا حاضر نبودی؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس