کد خبر 1556750
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
حمله به کاروان اسکورت بایدن در ورودی مقر حزب دموکرات+ عکس

یک راننده ناشناس در اقدامی که هنوز انگیزه آن مشخص نشده است، خودروی خود را به کاروان خودروهای اسکورت رییس جمهور آمریکا کوبید.

به گزارش مشرق، سرویس مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد که یک راننده ناشناس، خودروی خود را به یکی از خودروهای کاروان اسکورت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا کوبید. در این حادثه رییس جمهور آمریکا آسیبی ندید.

گفته می‌شود این راننده هنگام خروج بایدن و همسرش (جیل بایدن) از مقر حزب دموکرات در مرکز شهر ویلمینگتون در دلاور، خودروی خود را به یکی از اتومبیل‌های شاسی‌بلند کاروان اسکورت رییس جمهور آمریکا کوبیده است.

براساس گزارش سرویس مطبوعاتی کاخ سفید، یک خودروی سِدان نقره‌ای با پلاک دلاور در تقاطعی واقع در ورودی مقر حزب دموکرات اقدام به این حمله کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که حادثه زمانی رخ داده است که بایدن در کنار خودروی خود ایستاده بود و ماموران سرویس مخفی آمریکا با محاصره سدان و نشانه گرفتن راننده، او را را وادار کردند که خود را تسلیم کند. هنوز انگیزه این حمله مشخص نشده است.

حمله به کاروان اسکورت بایدن +عکس

حمله به کاروان اسکورت بایدن +عکس

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ناشناس ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    28 13
    کاشکی زده بود این عوضی قاتل رو میکشت .
    • ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      5 0
      چی میشد بعدش؟مشکلات شما حل میشد؟اختلاسهاتون تعطیل میشد؟ارزش پول ملیتون میرفت بالا؟
  • ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    43 50
    شما عرضه دارین جلو هک شدن پمپ بنزیناتونو بگیرین🤣🤣🤣🤣
    • ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      21 10
      شما هم عرضه دارین جلوی ترکیدن کشتی ها و تانک ها و ....... و همچنین لو رفتن عکسای شخصی نتانیاهو و کابینه اش رو بگیرید
    • ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      9 2
      خوشحال ، فکر کردی با قطع کردن چند ساعت سامانه سوخت شاخ قول رو شکوندی ، داداش فعلا جنازه های اسقاطیلی ها رو کف غزه جمع کن تا بعد🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      2 1
      خدا میدونه چقدر لذت بردم از هک شدن پمپ بنزیای جمهوری اسلامی
  • ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    13 2
    میتونه یه بازی انتخاباتی باشه، این چند مدت همه رسانه هاشون دارن قمپز در میکنن
  • ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    6 1
    ارزشی نداره بابدن
  • رضا ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    6 1
    مردک فرتوت ارزش کشتنم نداره
  • ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    2 2
    یک سگ پیر صهیونیست به درک واصل هم بشود برای ملت ایران و مقاومت اندازه یک هزارم پشه هم ارزش ندارد
  • Puyamotlaqسیدمحمدمهدی ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 1
    الله اکبر وَلِلّهِ الْحَمْدُ بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ .( آیه يا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطارِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ فَانْفُذُوا لا تَنْفُذُونَ إِلاَّ بِسُلْطانٍ [33) آیه إِنَّ هذا كانَ لَكُمْ جَزاءً وَ كانَ سَعْيُكُمْ مَشْكُوراً [22)صدق الله العلی العظیم. پس از خروج نیروی نظامی استعمارگر بریتانیا با گذشت ۷۵ سال هنوز سیاست استعمار و تخریب منابع و منافع و اهالی فلسطین ادامه دارد. این سیاست تفرقه افکن نباید باشد رژیم نازی صهیونیست در اراضی اشغالی فلسطین تنها به یهودیان ظلم کرده و به کشتار آنها می‌پردازد بلکه با حمایت استکباری آمریکا به دنبال تشکیل اسرائیل می‌باشد تمام آزادگان جهان بدانید و به دیگران نشانی بدهید موضوع کشتار ۲۰۰۰۰ بیست هزار فلسطینی در دوران ۷۳ روز گذشته نیمی از این شهدا کودکان می‌باشند ونیم دیگر این آمار خانواده‌های بی دفاع ساکن نوار غزه می‌باشند حتما آمار خبرنگاران و پزشکان را به آن اضافه کنیم داستآن زندگی هر یک در دوران ۷۳ روز، از دست دادن علائم حیات و برای برخی پیکر غیر قابل شناسایی بودن برای برخی یک روز و برای آنان که امروز به شهادت رسیده‌اند ۷۳ روز بوده است در طول مدت مدت زمان کوتاه زندگی در محاصره بدون آب و غذا بودند از رسیدگی پزشکی به آنان جلوگیری می‌شد. تحت حملات نازی گونه زیر بمباران بمب‌های آمریکایی هستند داستان روز به روز این شهدا باید هر روز و هر شب برای اذهان جهان بازگو شود تا بفهمند سرزمین فلسطین باید آزاد گردد. گاهی باید در روز تا ۳۰۰ داستان تعریف کنیم و زمانی که رژیم نازی صهیونیست مرتکب جنایت بیمارستان المعمدانی شدند این داستان‌ها به ۱۰۰۰ هزار داستان در روز می‌رسد آزادی‌خواهان جهان آنها را باید بازگو شود. روزانه.
  • ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 1
    انگیزه ات هرچی بوده دمت گرم کاش میزدی بایدن گیجه را می کشتی حالا نفربعدی ایشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس