خرید و فروش پالت چوبی و پالت پلاستیکی با قیمت عالی

امروزه انواع پالت‌ها بخصوص پالت چوبی، پالت پلاستیکی و باکس چوبی در صنایع و کارخانجات مختلف کارایی بالایی دارند. علاوه بر پالت چوبی، پالت پلاستیکی نیز یکی دیگر از نمونه‌های پرکاربرد است که دارای وزنی سبک و تنوع بالایی می‌باشد. از انواع پالت پلاستیکی برای تفکیک و دسته بندی محصولات مختلف برای نظم‌دهی انبارها استفاده می‌شود. پالت‌های چوبی و باکس چوبی به سبب استحکام و مقاومت بالای چوب و کمک به محیط زیست بسیار محبوب شده‌اند. از دیگر دلایل محبوبیت انواع پالت‌ها می‌توان به قابلیت تحمل وزن بالا، قیمت ارزان، عدم لغزش بار و ... اشاره نمود. به طور کلی انواع پالت‌ها به‌منظور نگهداری، ذخیره‌سازی، نظم‌دهی و حمل و نقل انواع محصولات و کالاها در کارخانجات، صنایع مختلف و ... کاربرد دارند.

در مقایسه پالت چوبی و پالت پلاستیکی نیز می‌توان گفت هر کدام از این سازه‌ها ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند که براساس نیاز افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما در حالت کلی استفاده از این نوع پالت ‌ها بسته به وزن بار شما بکار می‌روند. همچنین شما می‌توانید انواع پالت شامل پالت چوبی، باکس چوبی و پالت پلاستیکی را مجددا تعمیر نموده و از پالت دست دوم با قیمتی مقرون بصرفه استفاده نمایید. برای خرید پالت چوبی ارزان و انواع پالت پلاستیکی با کیفیت بالا باید به شرکت‌های معتبر تولید سازه‌های چوبی مراجعه نمایید. در ادامه این مطلب به کاربردها و مزایای باکس چوبی، پالت چوبی و پلاستیکی و تفاوت‌های آن می‌پردازیم.

انواع پالت چوبی کدام است؟

صنایع گوناگون برای کاربردهای متنوع نیازمند پالت چوبی هستند. همچنین وزن بار قرار گرفته روی آن‌ها در جنس چوب تاثیرگذار است. برای خرید پالت چوبی ارزان ابتدا باید به نوع کاربرد و جنس تجهیزاتی که قرار است روی آن قرار می‌گیرد توجه شود. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر جنس پالت که در زمان خرید پالت چوبی ارزان باید بدان توجه شود نوع و سطح انبار، نحوه انتقال کالا، کاربرد ماشین‌ آلات و ... هستند. یکی از بهترین انواع چوب برای ساخت این نوع پالت، چوب کاج است که قادر به تحمل وزنی برابر 1000 کیلوگرم می‌باشد. از این نوع پالت‌ها برای بسته بندی صادراتی کالاها و حمل و نقل محصولات استفاده می‌شود.

یکی از انواع این سازه‌های چوبی باکیفیت، پالت یورو است که صادرکنندگان مواد غذایی به سبب کیفیت و مقاومت عالی آن، بیشترین کاربرد را از آن دارند. برای ساخت این نوع پالت از دستگاه‌های پیشرفته و ماشین‌آلات استفاده می‌شود. و علاوه بر تحمل وزن بیشتر، دارای طولی حدود 10 برابر سایر نمونه‌ها است. در ادامه به دیگر انواع این پالت خواهیم پرداخت:

خرید و فروش پالت چوبی و پالت پلاستیکی با قیمت عالی

پالت چوبی دو طرفه و چهار طرفه

پالت‌ چوبی به دو دسته دو طرفه و چهار طرفه تقسیم می‌شود. افراد براساس نیاز خود از این دو نوع استفاده می‌کنند. پالت‌ های دو طرفه بگونه‌ای طراحی شده‌اند که ماشین‌ها و تجهیزات جابجایی بتوانند آن‌ها را از دو طرف بلند کنند. در نوع چهارطرفه از هر چهار طرف پالت به‌منظور جابجایی استفاده می‌شود.

پالت یک رو و دورو

بعضی از پالت‌ ها از یک طرف و برخی دیگر را می‌توان از هر دو طرف مورد استفاده قرار داد. افراد براساس نیازشان باید پالت مدنظر خود را انتخاب نمایند.

پالت صادراتی

از این نوع پالت برای انتقال محصولات مختلف به سایر کشورها با دارا بودن مهر گندزدایی استفاده می‌شود.

پالت مارون

این نوع سازه‌ها که نوعی پالت چهارطرفه هستند، قابلیت تحمل وزن تا 2 تن را دارند.

پالت سرامیکی

این نوع پالت با قابلیت تحمل 1800 کیلوگرم، قیمت کمتری نسبت به قیمت پالت چوبی خارجی و سایر پالت‌ها دارد.

پالت پتروشیمی

این نوع پالت اکثرا در صنایع پتروشیمی بکار می‌روند.

پالت پرس وود

برای ساخت پالت پرس وود از براده‌های چوب و الیاف و همچنین چوب بازیافتی استفاده می‌شود.

دیگر انواع این سازه‌های چوبی شامل پالت بلاک، تک شاخه، دو شاخه، جعبه پالت چوبی، استرینگر و ... هستند. برای خرید و فروش پالت چوبی باید به شرکت‌های تولید کننده معتبر مراجعه کنید تا بتوانید انواع پالت را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید.

خرید و فروش پالت چوبی و پالت پلاستیکی با قیمت عالی

جعبه یا باکس چوبی چه کاربردهایی دارد؟

انواع جعبه و باکس چوبی برای نگهداری لوازم و ابزار گوناگون، جعبه گل چوبی، بسته بندی وسایل، جعبه چوبی نگهداری محصولات خاص و جعبه چوبی کمپوست و ... بکار می‌روند. باکس چوبی با استحکام بالا در مقابل فشار و ضربه، امکان جابجایی توسط جک و ماشین لیفتراک را دارد. جعبه چوبی حمل بار و جعبه چوبی بسته بندی براساس نیاز افراد به صورت سفارشی طراحی و تولید می‌شوند. و با قیمت باکس پالت چوبی مقرون بصرفه به فروش می‌رسند. در ادامه به کاربردهای باکس چوبی اشاره می‌کنیم:

  • انبار کردن کالاها با باکس چوبی
  • قفسه بندی و چیدمان کالا در انبار با جعبه چوبی بسته بندی
  • جابجایی کالاها در انبار
  • جابجایی کالا در سردخانه‌ها
  • حمل و نقل انواع محصولات و کالاها با جعبه چوبی حمل بار
  • ایمنی در حمل و نقل کالا

شما می‌توانید با بهترین قیمت باکس پالت چوبی، انواع جعبه چوبی بسته بندی و حمل بار را برای سهولت درحمل و نقل و نظم دهی انبار خریداری کنید.

بکارگیری پالت پلاستیکی در چیدمان انبار

پالت پلاستیکی به‌منظور جابجایی کالاها و انبار کردن و همچنین چیدمان انبار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تجهیزات به آسانی توسط لیفتراک، جک دستی و یا جرثقیل امکان جابجایی دارند. با استفاده از پالت پلاستیکی می‌توان با تفکیک و دسته بندی محصولات در انبار موجب نطم دهی به آن شد. این سازه‌ها امکان سهولت در استفاده از لوازم و ابزار را فراهم نموده و بهترین گزینه برای چیدمان انبارها محسوب می‌شوند. از طرفی به سبب تنوع در رنگ این پالت‌ها، شما امکان قرار دادن محصولات مشابه را در پالت‌های هم رنگ خواهید داشت و دیگر نیازی به مراجعه به جدول راهنما و لیست انبار ندارید.

پالت‌های پلاستیکی دارای ویژگی‌هایی از قبیل امکان شستشوی راحت، با مواد شوینده بدون نفوذ آب به ابزار درون آن هستند. این سازه‌ها همچنین به سبب سبک وزن بودن امکان نصب سریع و آسان و همچنین قرارگیری روی هم را به شکل قفسه چند طبقه دارند. در ادامه به مقایسه سازه‌ پلاستیکی و چوبی و برتری آن‌ها نسبت به یکدیگر خواهیم پرداخت:

پالت چوبی بهتر است یا پلاستیکی؟

در حالت کلی می‌توان گفت پالت‌ چوبی امکان تعمیر، بازیافت و استفاده مجدد دارند. همچنین با هزینه کمتر و تحمل وزن بیشتر نسبت به پالت پلاستیکی مزیت بیشتری دارند. در پالت چوبی امکان لغزش بار و مواد به سبب اصطکاک بالا وجود ندارد. این پالت‌ها به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کنند. اما این پالت‌ها به سبب دارا بودن بست‌ در برابر حشرات، تراشه و رطوبت آسیب‌زا هستند. این درحالیست که پالت پلاستیکی برخلاف پالت فلزی در برابر اکسیژن و ... دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی‌شود. همچنین برخلاف نوع چوبی که در برابر گرما و سرمای شدید پوست آن باد می‌کند؛ این پالت‌ ها در دماهای بسیار بالا و پایین مقاومت بالایی دارند. از طرفی پالت پلاستیکی وزن بسیار سبکتری نسبت به سایر پالت‌ها داشته و در عین حال دارای استحکام بالایی نیز برای استفاده درمنازل شخصی، قفسه ابزار، انبارداری صنعتی و ... است.

شما می‌توانید براساس نیازتان نمونه نو و یا دست دوم پالت چوبی، پلاستیکی و یا باکس چوبی را تهیه کرده و برای نگهداری، بسته بندی و حمل و نقل کالاها از آن‌ها استفاده نمایید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس