کد خبر 1553034
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

سرعت سرور مجازی نقش مهمی در اتصال کاربران در زمان کوتاه به این سرویس جهت ترید کردن، استفاده از وب سایت‌های بین‌المللی و… را دارد. به همین دلیل است که اغلب افراد به دنبال خرید سرورهایی هستند که دارای پهنای باند مناسب بوده و سرعت بالایی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

سرعت سرور مجازی کدام کشور بیشتر است؟

در این مطلب‌ هاست ایران، نکاتی که باید موقع خرید سرور مجازی پرسرعت مد نظر قرار دهید را بررسی کرده‌ایم. همچنین در انتهای مطلب به سرور مجازی کشورهایی که سرعت بالاتری نسبت به سایر گزینه ها دارند پرداخته‌ایم.

ویژگی‌های یک سرور مجازی پرسرعت

برای خرید یک سرور مجازی سریع لازم است که این موارد را مد نظر داشته باشید.

1)وجود سخت افزار با کیفیت بالا

یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که در سرعت سرور مجازی نقش دارند سخت‌افزاری است که برای راه‌اندازی این سرویس‌ها در نظر گرفته شده است. سرورهایی که در آن‌ها از پردازنده‌های چند هسته ای با قدرت پردازشی بالا استفاده شده باشد، کارایی بهتری نسبت به سایر نمونه‌های مشابه خودشان خواهند داشت.

2)وجود سیستم ذخیره‌سازی مناسب

سیستم ذخیره‌سازی که برای سرور مجازی در نظر گرفته شده نیز در عملکرد و سرعت آن موثر است. در SSD های جدید از فناوری به نام NVM Express استفاده شده، این فناوری امکان این را برای سرور فراهم می‌کنند که از حداکثر توان خودش برای موازی سازی سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موجود استفاده کند.

بنابراین، استفاده از این سیستم‌های ذخیره‌سازی و نمونه‌های مشابه آن‌ها که مجهز به فناوری‌های نوین هستند را نیز باید موقع خرید سرور مجازی در نظر داشته باشید.

3)انتخاب سیستم عامل مناسب

سیستم عامل سرور مجازی نیز نقش مهمی در عملکرد و سرعت آن دارد. سیستم عامل‌هایی که برای سرور مجازی‌ها در نظر گرفته می‌شوند دارای نسخه‌های مختلفی هستند. با توجه به اینکه سرور مجازی از چه نسخه‌ای از سیستم عامل ویندوز یا توزیع لینوکس استفاده می‌کند، سرعت آن متفاوت خواهد بود. هر چقدر سیستم عاملی که انتخاب می‌کنید سبک‌تر بوده و میزان RAM کمتری نیاز داشته باشد، سرعت وی پی اسی که در اختیارتان قرار داده شده بیشتر خواهد بود.

4)وجود تیم پشتیبانی حرفه‌ای

گاهی مواقع ممکن است به خاطر مشکلاتی که در زیرساخت رخ داده یا …. سرور مجازی کند شده باشد. برای اینکه بتوانید یک سرور مجازی جایگزین سفارش دهید، یا اینکه برای رفع مشکل به وجود آمده اقدام کنید، لازم است که با شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب تماس بگیرید.

وجود تیم پشتیبانی حرفه‌ای‌ هاست ایران کمکتان می‌کند، تا در اسرع وقت بتوانید مشکلات سرور مجازی را گزارش داده و افت شدید سرعت را برای طولانی‌مدت تجربه نکنید.

سرعت سرور مجازی کدام کشور بیشتر است؟

انتخاب بهترین کشور برای خرید سرور مجازی

شرکت‌های هاستینگ برای اینکه متقاضیان بتوانند سرور مجازی مد نظرشان را از یکی از کشورهای نزدیک خودشان تهیه کنند، امکان خرید انواع سرور مجازی را در کشورهای اروپایی و… برای کاربرانشان فراهم کرده‌اند.

با توجه به زیرساخت‌های قدرتمندی که در انگلیس و امارات وجود دارد، سرور مجازی انگلیس و سرور مجازی امارات جزء بهترین گزینه‌ها برای سفارش محسوب می‌شوند. ویژگی‌های این دو سرور در جهت شناخت بیشتر در ادامه ارائه کرده‌ایم.

خرید سرور مجازی انگلیس

سرور مجازی انگلیس‌ هاست ایران با شرایط امکان افزودن سرویس بک آپ، امکان افزودن فضای ذخیره‌سازی، ,قابلیت تخصیص آی پی اضافه، نصب کنترل پنل دلخواه شما، امکان نصب سیستم عامل دلخواه شما و تحویل آنی و سریع سرور یکی از بهترین سرور مجازی‌های موجود اروپایی محسوب می‌شود. این سرور امکان دور زدن تحریم‌ها را برایتان فراهم می‌کند و به راحتی می‌توانید برای فعالیت‌هایی مانند ترید کردن آن را تهیه کنید.

خرید سرور مجازی امارات

سرور مجازی امارات نیز به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشور و زیرساخت قدرتمندی که دارد به عنوان یکی از سریع‌ترین وی پی اس ها شناخته می‌شود. سرور مجازی امارات‌ هاست ایران با امکاناتی مانند آپتایم بالای ۹۹ درصد، پشتیبانی ۲۴ ساعته در طول روز، اختصاص IP اضافه، تحویل آنی سرور، دسترسی کامل به کنسول، امکان افزودن سرویس بکاپ و پرداخت به میزان مصرف ارائه شده است.

سخن پایانی

با خرید vps می‌توانید بدون محدودیت تحریم‌ها به اینترنت جهانی متصل شده و از سرویس‌های مختلف استفاده کنید، یا اینکه فعالیت‌هایی مانند ترید کردن را بدون محدودیت مکانی انجام دهید. برای اینکه یک سرور مجازی سریع در اختیارتان باشد، پیشنهاد می‌کنیم که خرید سرور مجازی انگلیس یا امارات را مد نظر قرار دهید. این سرویس‌های هاست ایران جزء بهترین انتخاب‌ها برای کسانی که نیاز به یک وی پی اس سریع دارند محسوب می‌شوند.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس