dfdfd

صهیونیست‌ها و رسانه‌های تحت سلطه‌ی ایشان، همواره تلاش دارند چنین جلوه دهند که سرزمین‌های اشغالی تا پیش از ۱۹۴۸، اصولا از زندگی و مدنیت خالی بوده‌اند تا این که صهیونیست‌ها با خود زندگی را آوردند!

به گزارش سرویس جهان مشرق، ویدئویی با کیفیت و رنگی‌شده مربوط به حدود ۸۵ سال قبل در شبکه‌های اجتماعی عربی منتشر شده است که زندگی جاری مردم کشور فلسطین را قبل از شکل‌گیری دولت جعلی یهود نشان می‌دهد.

صهیونیست‌ها و رسانه‌های تحت سلطه‌ی ایشان، همواره تلاش دارند چنین جلوه دهند که سرزمین‌های اشغالی تا پیش از ۱۹۴۸، اصولا از زندگی و مدنیت خالی بوده‌اند تا این که صهیونیست‌ها آمدند و مدنیت و پیشرفت را به ارمغان آورده‌اند. حتی در این زمینه، دستگاه دروغ‌پردازی رژیم اسراییل تا جایی پیش رفته که مدعی است اصولا کشوری به نام فلسطین وجود خارجی نداشته است.

کشف و بازیابی و ترمیم چنین فیلم‌هایی از گذشته، بزرگ‌ترین مانع در برابر ایجاد عمدی فراموشی در ذهنیت عمومی توسط شبکه‌ جهانی دروغ و تحریف صهیونیست‌هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی ده الا به خواست و ارادهء خودشون، با مقاومت به روزهای خوش و امن تون برگردید
  • امید ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    اسرائیل یک جعل در تاریخ توسط جزیره انگلیس لعنتی بود. این کشور شیطان برای دزدی نفت و استعمار عرب ها یک قوم سرطانی را ایجاد کرد. البته به زودی زود نابود خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس