کد خبر 1538983
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵

هنگامی که وارد یک سالن پذیرایی در خانه می‌شویم، اولین وسایلی که جلب توجه می‌کنند مبلمان و فرش‌ های آن خانه است. این وسایل با وجود این‌که فضای زیادی را از خانه اشغال می‌کنند اما در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه و همچنین احساسی که به افراد انتقال می‌دهند تاثیر بسیار مهمی دارند. اکثر افراد در انتخاب فرش و مبلمان خانه خود درگیر شک و دودلی هستند. علت اصلی این شک و دودلی که امری رایج در میان همه محسوب می‌شود تغییر مداوم طرح‌ها و همچنین قیمت این محصولات در بازار است. در این مقاله ما به معرفی چند مدل مبل و همچنین نحوه خرید نقدی و اقساطی آن‌ها در بازار مبل امام علی کرج  پرداخته‌ایم.

خرید مبل و لوازم خانگی با شرایط اقساطی

نکات مهم قبل از خرید مبل

امروزه مبلمان یکی از ارکان مهم در جلوه بخشیدن به دکوراسیون اکثر مکان‌ها به‌خصوص منازل شده و اکثر افراد سعی می‌کنند از این اکسسوری برای داشتن زندگی بهتر بهره ببرند. حال نکته مهم این است که چه نوع مبلی برای فضای منزل ما مناسب است و قبل از خرید مبل چه نکاتی باید رعایت شود. در ادامه ما چند نکته را ذکر خواهیم کرد که توجه به آن‌ها در زمان خرید این محصولات خالی از لطف نیست.

1- قبل از خرید مبل حتما به فضای منزل خود توجه کرده و ابعاد و سایز مبل را متناسب با این مکان انتخاب کنید.

2- طرح و رنگ نیز یک نکته اساسی محسوب می‌شود که شما باید با توجه به دکوراسیون مکان مورد نظر این موارد را انتخاب کنید.

3- جنس مبل از موارد خیلی مهم به‌شمار می‌آید چرا که دوام و کیفیت یک مبل در درجه اول مربوط به مرغوبیت جنس و یراق آلات آن می‌شود.

4- مقاوم بودن دربرابر نفوذ رطوبت و قابل شستشو بودن مبل نیز از نکات قابل توجه در زمان خرید این محصول خواهد بود.

در ادامه مقاله چند مبل پرطرفدار و محبوب را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. این مبل‌های زیبا و منحصربه‌فرد در بازار مبل امام علی به‌صورت اقساطی با بازپرداخت 60 ماهه و بدون کارمزد عرضه می‌شوند.

شما با مراجعه به سایت بازار مبل امام علی و برخورداری از مشاوره‌های رایگان مسئولین این مجموعه، می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد محصولی که قرار است خریداری کنید به دست آورید. همچنین می‌توانید برای خرید تشک خواب نیز به این بازار مبل مراجعه کرده و از محصولات باکیفیت آن دیدن کنید.

مبل راحتی

مبل راحتی از جمله مبلمان پرطرفدار و کاربردی محسوب می‌شود که در زندگی‌های مدرن امروزی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌گونه که از اسم این نوع مبل پیداست بر روی ویژگی‌هایی چون نشستن‌های طولانی و راحت بودن تاکید دارد. طرح این مبلمان ساده‌تر از دیگر محصولات بوده و در تولید آن‌ها از اسفنج‌های با ضخامت بالا استفاده شده است.

این مبلمان علاوه براین‌که جای کمتری را در خانه اشغال می‌کنند آسایش را برای شما به ارمغان می‌آورند. طرح و رنگ مبل راحتی در بازار بسیار فراوان بوده و با مدل‌هایی مانند ال یو و ال به بازار عرضه شده و با هر نوع دکوراسیون و سلیقه‌ای سازگار است. این مبل‌ها که با نام کاناپه نیز شناخته شده‌اند به‌صورت دو نفره، سه نفره یا بیشتر به بازار ارائه می‌شوند.

اگر قصد خرید مبل راحتی مناسب برای دورهمی‌ها و جمع‌های خانوادگی و دوستانه دارید ما به شما خرید این نوع مبل را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید مبل و لوازم خانگی با شرایط اقساطی

مبل ال در بازار مبل امام علی

همان‌طور که ذکر شد مبل ال زیرمجموعه مبل راحتی به‌حساب می‌آید و از منحصربه‌فردترین مبل‌های موجود در بازار است. حتما شما هم تا به حال این سوال برایتان مطرح شده که مبل ال برای چه فضایی مناسب است و معمولا در چه خانه‌هایی خرید این محصول بهترین انتخاب خواهد بود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مبل ال برای خانه‌های کوچک و بزرگ مناسب بوده و نمی‌توان استفاده از آن را محدود به فضای خاصی محسوب کرد.

با این وجود چنین مبلی برای فضاهای کوچک یک گزینه ایده‌آل به نظر می‌آید چرا که نوع چیدمان آن باعث می‌شود فضای کمی را اشغال کند و به‌خاطر کنار هم قرار گرفتن، بهترین نوع مبل برای خانه‌های کوچک به‌شمار می‌آید.

برای خانه‌های بزرگ با سالن پذیرایی جا دار، می‌توانید با استفاده از خرید مبل ال این فضا را به دو بخش تقسیم کرده و از دو نوع مبل استفاده کنید. این محصول در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف توسط بازار مبل امام علی کرج عرضه شده و شرایط اقساطی بسیار مناسب برای آن در نظر گرفته شده است. به‌صورتی که شما می‌توانید با اقساط 60 ماهه و طبق شرایط خاص، این مبل و سایر محصولات عرضه شده توسط بازار مبل امام علی را خریداری کرده و از انتخاب خود رضایت کافی داشته باشید.

مبلمان کلاسیک

سبک کلاسیک و مدرن نمونه‌ای دیگر از سبک‌هایی است که برای دکوراسیون داخلی منزل استفاده می‌شود. در این سبک از مبلمان، هیچ اثری از تجملات مشاهده نمی‌شود. این گونه مبلمان دارای رنگ‌های خنثی و ساده بوده و هدف استفاده از آن‌ها بیشتر به‌دلیل کاربردی بودن این نوع مبلمان است و جنبه تزئینی ندارد.

این مبل نیز در زیبایی هرچه تمام‌تر توسط بازار مبل امام علی کرج به‌صورت اقساطی قابل خریداری بوده و شرایطی ویژه برای مشتریان این بازار بزرگ مبل برای خرید آسان فراهم شده است. شما می‌توانید خرید فرش را نیز از این مجموعه انجام داده و از انتخابی ایده‌آل بهره‌مند شوید.

خرید مبل و لوازم خانگی با شرایط اقساطی

جمع‌بندی

همان‌طور که ذکر کردیم مبل بخش مهمی از دکوراسیون مکان‌های مختلف را تشکیل داده و از پرفروش‌ترین لوازم منزل به‌شمار می‌آید. امروزه به‌دلیل هزینه بالای مدل‌ها و طرح‌های مختلف که برای مبل تعیین شده، اکثر فروشندگان و تولیدکنندگان برای رفاه حال مشتری اقدام به عرضه اقساطی این محصولات کرده‌اند. ما در این مطلب در مورد مبل اقساطی  صحبت کردیم تا شما نیز اطلاعات کافی در این رابطه داشته باشید.

در بازار مبل امام علی کرج شما می‌توانید با اقساط بلند مدت تا 60 ماهه اقدام به خرید انواع مختلف مبل در طرح و رنگ متنوع و همچنین تشک خواب، فرش و سایر محصولات مربوط به سرویس خواب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

Pgma.co

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس