امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران: اگر تجاوزات صهیونیست‌ها متوقف نشود دست همه طر‌ف‌ها در منطقه روی ماشه است - کراپ‌شده

وزیر امور خارجه گفت: به صراحت به طرف‌های مختلف گفتیم که اگر تجاوزات و کشتار زنان و کودکان در غزه فورا متوقف نشود دست همه طرف‌ها در منطقه روی ماشه است و وضعیت منطقه مثل باروتی است که هر ساعت امکان یک انفجار مهیب وجود دارد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان سفرش به چهار کشور منطقه (عراق، لبنان، سوریه و قطر) در پی تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در جمع خبرنگاران گفت: سفر به چهار کشور عراق، لبنان، سوریه و قطر با دو هدف انجام شد، هدف اول دیدار با رهبران مقاومت و اطلاع از وضعیت دقیق و میدانی مقاومت در مقابله با جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و بخش دیگر رایزنی و مشورت با رهبران سیاسی منطقه برای یافتن یک راه‌حل سیاسی فوری در توقف جنایات جنگی و رفع محاصره انسانی.

وی ادامه داد: آنچه مربوط به محور مقاومت بود همه از روحیه بالایی برخوردار بودند و مقاومت فلسطینی بر این تأکید داشت که از امکانات لازم برای پاسخگویی به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی برخوردار است، اما صحنه‌ای که الان وجود دارد این است که رژیم اسرائیل تمام تمرکز خودش را به خاطر ضعفی که در میدان جنگ دارد بر کشتار زنان، کودکان و غیرنظامیان متمرکز کرده است.

وزیر خارجه بیان کرد: شاهد آن این است که در هشت روز گذشته رژیم کودک کش اسرائیل قادر نبوده حتی یک تن از فرماندهان نظامی را حذف کند بلکه بیش از ۱۴۰۰ زن و کودک و غیرنظامی را به شهادت رسانده و بیش از ۱۰ هزار نفر هم مجروح و زخمی شده‌اند.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه وضعیت انسانی به دلیل تداوم جنایات بسیار وخیم است، عنوان کرد: در بخش گفت‌وگوهای سیاسی توافق شد که اولا نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی به فوریت برگزار شود و قرار است روز چهارشنبه این نشست در جده در محل دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی در جده برگزار شود. دعوت در سطح وزرای خارجه انجام شده است.

وی گفت: در گفت‌وگو با نخست‌وزیر عراق و امیر قطر همچنین اراده لازم وجود دارد که نشست سران منطقه در صورت ادامه این وضعیت برگزار شود.

وزیر خارجه ادامه داد: به صراحت به طرف‌های مختلف گفتیم که اگر تجاوزات و کشتار زنان و کودکان به فوریت متوقف نشود دست همه طرف‌ها در منطقه روی ماشه است و وضعیت منطقه مثل یک باروتی است که هر ساعت امکان یک انفجار مهیب وجود دارد و کنترل از دست همه طرف‌ها خارج خواهد شد.

امیرعبداللهیان همچنین یادآور شد: در این دیدارها به طرف آمریکایی هشدار جدی داده شد که نمی‌توانید هم مقاومت و هم دیگر کشورها را دعوت به خویشتنداری بکنید، سخن از عدم توسعه جنگ به میان بیاورید اما خود تمام قد در کنار رژیم فروپاشیده اسرائیل بایستید و بخواهید فروریزی سیاسی و امنیتی، بین‌المللی و نظامی رژیم جنگ افروز اسرائیل را با برخورد یکجانبه خود و حمایت یکجانبه خود از رژیم صهیونیستی جبران کنید.مسؤولیت هرگونه عواقب بعدی و مسؤولیت احتمال باز شدن جبهه‌های مقاومت در منطقه و مسؤولیت هرگونه توسعه جنگ امروز به طور مستقیم متوجه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: امیدواریم رایزنی‌های سیاسی کمک کند که تجاوز علیه بیگناهان متوقف شود.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی اگر می‌خواهد با مجاهدان مقاومت در جنگ و درگیری باشد، مقاومت اعلام کردند که ما آماده‌ایم. اما کشتار زنان و کودکان اوج ذلت و ضعف رژیم صهیونیستی را به تصویر کشیده است.

این دیپلمات عالیرتیه ایرانی اضافه کرد: امیدواریم هر چه زودتر با اهتمام جامعه بین‌المللی و همه طرف‌ها شاهد توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، رفع محاصره انسانی و برقراری ثبات و آرامش در منطقه باشیم.در غیر این صورت یک ساعت آینده معلوم نیست منطقه چه وضعیتی خواهد داشت.

وزیر خارجه درباره نشست فوق العاده وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در جده هم گفت: به دلیل اهمیت موضوع از همه اعضای سازمان همکاری اسلامی در سطح وزیر دعوت شده که در این نشست شرکت کنند.

وی گفت: طبعا جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین و امنیت منطقه و محکوم کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی حضور فعالی در این نشست خواهد داشت.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس اعلام کرد که در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در روز چهارشنبه در جده شرکت خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 6
  • هوشنگ IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    4 10
    از قصاص ترامپ چند سال گذشته ؟
  • هوشنگ IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    6 8
    وعده قصاص ترامپ ؟
  • سیف IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    9 6
    احسنت دمت گررررررم، دیپلماسی ایرانی یعنی این نه خنده‌های تا بناگش جلوی یه‌مشت اجنبی نامرد هیچی‌ندار خبیث
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      3 0
      کاملا درسته
  • یاسر IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    8 1
    آفرین از اولش هم باید به تهدیدات روزهای اول آمریکا همینجوری به صراحت پاسخ میدادین تا اینجوری وحشیانه به غزه حمله نکنند ،مطمعن باشید اسراییل قطعا کوتاه میاد
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    7 4
    یه غلط عملی بکنین. بیچاره کردن غزه رو
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      1 0
      چرا بی تربیتی ؟! خب مینوشتی : یه اقدام عملی بکنید دیگه ... اما به موقع و به وقتش.
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    2 4
    انشاا... جنگ جهانی سوم بین صهیونیست های غاصب و مجاهدین مسلمان تمام جهان آغاز شود و فتنه یهودیان صهیونیستی را برای همیشه برچیند
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      1 1
      مردم برای شروع جنگ لحظه شماری می کنند تا شما بروید و بجنگید و مردم نگاه کنند و لذت ببرند.
  • US ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    4 1
    بله یک مانور موشکی عظیم باید تدارک ديده شود .
  • جوان IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    3 4
    فقط رو ماشه هم خواهد ماند ؟
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    3 0
    چرا محمد عباس و حسن نصرالله و محمد سلمان و اردوغان و امیر قطر و اردن و بشار اسد و ... هیچی نمیگن ؟!
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      1 1
      تشکیلات خودگردان برای اولین بار تمام قد در کنار حماس ایستاده است. کابینه راست افراطی اسقاطیل، بقدری فلسطینی ها کرانه را تحقیر کرده که دیگه با اون کاری ندارند. مدتی است که همکاری های امنیتی بین تشکیلات و اسقاطیلی ها به حالت تعلیق درآمده است. گردان های شهید عزالدین قسام بهترین زمان را برای حمله انتخاب کرده بود
  • مالک IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    4 1
    منتظریم زودتر
  • علی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    3 12
    ای کاش سپاه قدس زودتر به یاری حماس میرفت
    • US ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      2 4
      در بین تبادل اسرا حاج احمد متوسلیان، سید محسن موسوی، تقی رستگار مقدم،و کاظم اخوان فراموش نشود.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    3 3
    حالا باید فهمید چرا امام حسین تنها ماند تاریخ همیشه در حال تکرار شدن است نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده ندارد چشم غزه ای ها بعد از خدا به امت اسلامیست امت اسلامیست
  • میثن IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    21 19
    منتظریم رهبری دستور جهاد بده تا صهیون رو با دست خالی پاره کنیم
    • US ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      1 3
      کنگره آمریکا هم گفته ایران وارد شود آمریکا باید علیه ایران اعلام جنگ کند
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      3 1
      موافقم زودتر برید
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      5 8
      سلام . وقتی بهشان پدافند هوایی و سایر تجهیزات نظامی نداده بودید چرا گزاشتید حمله کنند؟ کار شما بر خلاف عقل و شرع و قانون بوده است . به همه ی کسانی که مسول بوده اند عرض میکنم . مردم غزه را گوشت دم توپ و دندان وحشیها کرده اید با وجود اینکه بهترین پدافندها در همه انواعش به بهترین کیفیت و کمیت در داخل کشور تولید میشود و همچنین سایر تجهیزات نظامی ... مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما منتشر کردی از ما هم منتشر بکن ... البته اگر محاصره بودند پس چطور همین سلاحهای فعلی بهشان رسید ؟ که بعضی در حد جهانی کیفیت و کمیت دارد . حالا اگر نمیتوانستید و آنها محاصره بودند و جنگ را بدون هماهنگی با شما شروع کرده بودند خب شما مقصر نیستید . روی خطاب بنده با همه ی مسولین است . از رسانه های انقلابی خواهشمندم در همه این زمینه ها روشنگری کامل در همه ابعاد انجام دهند چون بینهایت در این زمینه ها کم کاری داریم ... و این مطالب ذهن میلیونها و شاید میلیاردها انسان و آدم را مشغول و درگیر کرده است . ممنونم از وقتی که برای خواندن این مطالب گزاشتید ....مشرق سانسور نکن ... بزار و باید مسولین مربوطه در صورت اشتباه خودشان را اصلاح کنند و مجازات متناسب بشوند انشاءالله ... مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما منتشر کردی از ما هم منتشر بکن ...
    • افشین IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      2 1
      به نظرم ایران موضع خوبی گرفته
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      3 1
      دوست گرامی ۲۲:۴۴، با احترام؛ شما یک فرد احساساتی کم اطلاع و ساده لوح هستید.
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      0 1
      چرا دست خالی . ما الآن به برکت رهبری و جمهوری اسلامی از همه نظر دستمون پره . وقتی تصمیم بگیرن به همه تجهیزات پیشرفته به اسرائیل حمله می کنند. اسرائیل به دست مقام معظم رهبری نابود میشه. ان شاءالله
  • ایمان ش IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    12 11
    موافقم اسرائیل ملعون رو با خاک یکسان کنین
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    3 1
    تازمانی نسل غزه منقرض شد میخواهید بگید اگه اگه اگه؟ موندین تو خواب همون پیروزی اول اگه رو تموم کنید و عمل کنید
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    19 11
    آقای سپاه التماست می کنیم یا بمب اتم بساز یا بمب اتم بخر
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      4 1
      این کار حرام شرعیه
    • CA ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      1 2
      کيلوئى ده هزار دلار مى خواهى؟
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      3 1
      بمب اتم از نظر رهبری عزیز حرام است. اما مهم تر از بمب اتمش رو داریم و به موقع وارد عمل میشیم. کار نظامی و سیاسی که با حرف نیست. باید شرایط فراهم بشه تا با قدرت وارد میدان بشیم.
  • DE ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    13 1
    صهیونیستها موجودات فوق العاده بیرحمی هستند و اگر کار بجای باریک برسه و اسرائیل نابودی خودش رو از نزدیک ببینه صد درصد از بمب اتم استفاده میکنه . بعد ما چه جوابی داریم که به اسرائیل بدیم ؟
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      3 1
      تو غلط می کنی اسراییلی ... اسراییل هیچگاه فرصت چنین بدخوری را بدست نخواهد آورد
    • DE ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      3 1
      ۰۰.۰۳ کل حرفت اینه که اسرائیل هیچوقت بمب اتم نمیزنه و همین نشان میده که تو یک یهودی پنهان یا یک بهایی هستی .
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    2 0
    خاک بر سر عربستان که جلسه فوری رو گذاشته چهارشنبه. اگه فوری هستش که چرا چهارشنبه؟ یه روز هم یه روزه.
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    5 5
    سلام . وقتی بهشان پدافند هوایی و سایر تجهیزات نظامی نداده بودید چرا گزاشتید حمله کنند؟ کار شما بر خلاف عقل و شرع و قانون بوده است . به همه ی کسانی که مسول بوده اند عرض میکنم . مردم غزه را گوشت دم توپ و دندان وحشیها کرده اید با وجود اینکه بهترین پدافندها در همه انواعش به بهترین کیفیت و کمیت در داخل کشور تولید میشود و همچنین سایر تجهیزات نظامی ... مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما منتشر کردی از ما هم منتشر بکن ... البته اگر محاصره بودند پس چطور همین سلاحهای فعلی بهشان رسید ؟ که بعضی در حد جهانی کیفیت و کمیت دارد . حالا اگر نمیتوانستید و آنها محاصره بودند و جنگ را بدون هماهنگی با شما شروع کرده بودند خب شما مقصر نیستید . روی خطاب بنده با همه ی مسولین است . از رسانه های انقلابی خواهشمندم در همه این زمینه ها روشنگری کامل در همه ابعاد انجام دهند چون بینهایت در این زمینه ها کم کاری داریم ... و این مطالب ذهن میلیونها و شاید میلیاردها انسان و آدم را مشغول و درگیر کرده است . ممنونم از وقتی که برای خواندن این مطالب گزاشتید ....مشرق سانسور نکن ... بزار و باید مسولین مربوطه در صورت اشتباه خودشان را اصلاح کنند و مجازات متناسب بشوند انشاءالله ... مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما منتشر کردی از ما هم منتشر بکن ...
  • رضا IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    استاد ! آنچه روی می دهد جنگ بین جهان اسلام با رژیم صهیونیستی اشغالگر نیست! بلکه جنگ بین روسیه با اروپا و آمریکا است. ... این جنگ تا آنجا پیش خواهد رفت که روسیه بتواند امتیاز خوبی برای بیرون آمدن از باتلاق اکراین بگیرد! لابی های رژیم صهیونیستی در اروپا و آمریکا فعال شده اند! بنابراین تعیین کننده حوادث " میدان" کشورهای اسلامی نیستند! دعوای اصلی بین گرگ های استعماری است، و تعیین کننده حوادث هم آنها هستند. مطمئنا در این بین ، نقش کشورهای اسلامی مشخص است!! شما بگویید ، چه نقشی؟
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 1
    مردم منطقه ازهمه ساکنین وخانوادهای صهیونیست که به نجات جان خود فکر میکنند توصیه میکنیم خودتان را بجای امنی خارج ازسرزمین فلسطینیان برسانید.شماها با تبلیغات دروغین توسط نظام حاکمیت نامشروع که با تصرف عدوانی اقدام به سرزمین مسلمانان کرده اند زندگی میکنید . آنها شماها را اغفال نکنند وبا اسلحه ایی که دراختیارتان میگذارند بیجهت جان خود را بخطر روبرو نکنید زیرا درمواجه با کماندوهای جوانان فلسطینی حکم یک نظامی را پیدا کرده وهدف مشروع تلقی میشوید .آنها درمکانی اشغالی برسرقدرت وارد منازعه ایی شده اند که جان شماها برایشان ارزش واعتباری ندارد .دلخوش کمکهای آمریکا وانگلیس وسایر پشتیبانان آنها نباشید . انسانهای بسیار باراده وازجان گذشته ایی وجود دارند که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند حقارت یک عمرراکه آنها برفلسطینیان روا داشته اند تحمل کنند یک تکیگاه مطمئنی دارند وبااستناد آیه ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عندربهم یرزقون وباورعمیق به جهان آخرت مبارزه واستقامت میکنند .منطقه وجهان بیدارشده اند ودرپس همه التهابات انگلیس وآمریکا وسایرین را مقصر اصلی میدانند شما چرا بازیچه دست گروهی منفعت طلبی قرار میگیرید که برای جان هایتان ارزشی قائل نمیشوند .تا وضعیت مناسب هست سرزمین های اَشغالی را رها کنید که جنگ فعلی یک جنگ حق وباطلی است وممکن است آتش آن کل منطقه را فرا بگیرد این جنگ شش روزه ویا ۳۳ روزه نیست یک جنگ طولانی مدت است وتنها مکانی برای مشتاقان به آزادی سرزمین مسلمین وقدس است حتی ازتهدیدهای اتمی نتانیاهو هم هراسی ندارند .آنطور که پیش بینی میشود با رفتار صهیونیستها ی مرکز نشین که سرشان درآخور موساد وسیا ونظام جاسوسی انگلیس هست و به قتل وعام فلسطینیان اصرار دارند توجه نکنید . قطعا طوفانهای بزرگتری درراه است که آنها قادر به ایستادن دربرابر آن نیستند .
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 0
    دیگه داره ۷۰ سال میکشه !،دست توام هی رو ماشه ست فقط حرف کل دنیا نیرو برده برا اسراییل شما فقط هی تهدید
  • CA ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    2 1
    حالا هى شما به طبل جنگ بکوبيد
  • محمد نور کجوری IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    2 0
    باعث تاسف است که دشمن صهیونیستی کل قدرت جهان اسلام را به هیچ گرفته .والبته دور از حقیقت هم نیست و این نتیجه ی سالها غفلت - تکروی و نفوذ استعمارنو است . اگر ما مسائلمان را سالها پیش از این با کشورهای هم کیش و همسایه امان حل میکردیم و این سیاست دولت 13 حداقل 20سال قبل شروع میشد و عربستان و ایران - ترکیه و مصر که رهبران اصلی منطقه و جهان اسلامند با هم متحد میبودند امروز شاید اصلن اسرائیلی وجود نمیداشت .و منطقه سالها درگیر جنگهای نیابتی و تروریستی و فاشیزم مذهبی و تبعات انسانی و اقتصادی ان هرگز نمیشد. چه رسد که صهیونیزم با گستاخی هم بخواهد از مواهب صلح با کشورهای مسلمان و ثروتمند سود ببرد و هم مسلمین را نسل کشی کند. حماس و مقاومت فلسطین در یک دوراهی سخت یا باید قید ارمان فلسطینی را میزد و یا ملت را فدای مملکت میکرد که این دو راهی سخت نتیجه ی خودخواهی و بیتفاوتی روز افزون جهان اسلام است جهانی که روی کاغذ میتواند قدرت دوم یا سوم بین المللی باشد چه به لحاظ تعداد کشور و چه به لحاظ تمرکز صنایع تولید انرژی و بسیاری از دیگر پارامترهای اقتصادی و سرزمینی اما به طور تحقیر امیزی از خود غافل است و منافع شکننده اش از هر سو مورد تهاجم قرار میگیرد و 2ملیارد مسلمان هیچ حقی در شواری امنیت سازمان ملل ندارند همان شوای امنیتی که امروز باید اسرائیل را فصل هفتی میکرد
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 3
    این حرفا
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    2 1
    خب ماشه رو بکش
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    4 3
    به نظر من اون یه مشت بزدل که پشت مردم غزه قایم شدن بیان بیرون نیم ساعته جنگ تموم میشه
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      1 1
      ما مردم بزدل نداریم. حماس است که نماینده مردم غزه است و در میدان است. شماها یا نفهمید یا منافق که جبهه خودی و مقاومت رو تضعیف می کنید.
  • یزدان IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    3 3
    ما بی صبرانه منتظریم که این ماشه کشیده بشه
  • US ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 3
    من که از حمله نگران نیستم چون قبلا چا در ۱۴ نفره خریدم پس پیشنهاد میکنم بزنید همدیگه را
  • US ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 3
    مسیولین ایران گفتند ما به فلسطین ماهی ندادیم ماهیگیری یاد دادیم چرا یاد ندادیم وقتی ماهیگیری میکنید دریا طوفانی شد چیکار کنند ویا بجای ماهی به کوسه و نهنگ برخوردن چیکار کنند
  • حسن IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    2 3
    پس این همه اسرائیل رو از بین می‌بریم و شمارش معکوس شروع شده و ... چی شد؟
  • کارشناس IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 3
    سیبل همه کشورهای همسایه هستید
  • افشین IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 0
    به نظرم ایران موضع خوبی گرفته چون این عکس العملهای اسرائیل و سیاست غرب بازی با ایران و کشورهای همجواره تا بهانه لازم برای خواسته هاشون داشته باشن. بایست خیلی با احتیاط و برنامه ریزی شده و فهیمانه تصمیم گرفت. مردم ایران الان نیازمند آرامش و آسایشند، بر هم نزنیم
  • محسن IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 0
    فعلا که فلسطین باید بگه
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 1
    سخنگوی شما در ایران و نماینده ایران در سازمان ملل که خوب آبروی ایران و ایرانی را بردند. یکی گفت ما نبودیم دیگری هم گفت ایران را نزنید ما کاری بهتون نداریم. درسته یا نه؟
  • یاس IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 1
    بسه بابا ، ده روز از جنگ گذشته هیچ کاری نکردید فقط حرف میزنید ، اگه میخوایید حمله کنید خب بکنید دیگه ، صهیونیستا دارن نسل کشی میکنن وزیر امور خارجه ما تازه داره ادای آمریکاییها رو در میاره که همه گزینه ها رو میزه🤦‍♀️

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس