کد خبر 1535216
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

در دوره ای از زمان قرار داریم که تمامی کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند که یکی از ارکان اصلی بقا، حضور در فضای آنلاین است. بازار میلگرد و آهن نیز از این قائده مستثنی نبوده و روز به روز شاهد رشد قارچ گونه سایت هایی هستیم که به اعلام لحظه ای قیمت میلگرد برای مخاطبین خود مشغول هستند.

اما در بین انبوهی از شرکت های آهن فروشی موجود در شهرهای مختلف ایران که هر کدام اکنون در انواع رسانه مجازی از سایت گرفته تا پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، حصول اطمینان از اطلاعات و نرخ های اعلامی بازرگانی های مختلف امری است که به سادگی اتفاق نخواهد افتاد.

تا کنون افراد متعددی فریب قیمت های درج شده در سایت های اینترنتی فعال در حوزه محصولات فولادی را خورده و سرمایه خود را از دست داده اند. این افراد در اصل فریب نرخ های اعلام شده با تفاوت فاحش نسبت قیمت های بازار را خورده اند.

به همین دلیل بر آن شدیم تا با معرفی 3 وب سایت برتر در حوزه اطلاع رسانی دقیق و مطمئن نرخ روز مقاطع فولادی و آهن آلات صنعتی و ساختمانی، قدمی هرچند کوچک برای مصرف کنندگان این محصولات برداریم.

تاریخچه سایت های آهنی ایران

تقریبا از پیدایش اولین سایت های آهنی در ایران، حدود 16 سال می گذرد. از آن زمان شرکت های قدیمی که آینده نگر بودند پا به عرصه رقابت آنلاین گذاشته و با توسعه Website های کاربردی شروع به جذب مخاطبین کردند.

در این میان جناب آقای سید سعید صمصام شریعت را می توان پدر صنعت فولاد در فضای مجازی دانست. ایشان مدیرعامل شرکت اصفهان آهن آپادانا هستند که اولین مرجع قیمت در بازار آهن ایران بصورت آنلاین را راه اندازی نمودند که در ادامه با سایت ایشان آشنا خواهیم شد.

  1. اصفهان آهن آپادانا

شرکت اصفهان آهن آپادانا با برند تجاری اصفهان آهن (Esfahan Ahan) در شهر اصفهان واقع شده. این شرکت از بازرگانی های با سابقه در زمینه فروش انواع مقاطع فولادی و میلگرد کلیه کارخانه های کشور است.

بررسی سه سایت برتر قیمت میلگرد در ایران

همانگونه که اشاره شد، مدیرعامل این مجموعه آقای سید سعید صمصام شریعت از افراد معتبر در بازار آهن استان است. بازرگانی اصفهان آهن آپادانا دارای کانترهای متنوع فروش است. واحدهای زیر بصورت مجزا و تخصصی روی محصولاتی چون:

  • انواع میلگرد ساده و آجدار
  • انواع تیرآهن (هاش، IPE، لانه زنبوری)
  • انواع ورق آهن (سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی، اسیدشویی، شیت آجدار و شیت پرسی)
  • انواع نبشی ناودانی و سپری کارخانه های مختلف
  • انواع پروفیل قوطی آهن
  • کلیه محصولات مفتولی (حصاری، فنس، پایه فنس، سیم مفتول)
  • انواع شمش اهن
  • انواع لوله پروفیل فولادی

فعالیت داشته و با تجربه فراوانی که در طی سال ها حضور در بازار آهن چه بازار فیزیکی و چه بازار آنلاین به دست آورده اند، توانایی ارائه مشاوره به خریداران و مصرف کنندگان مقاطع فولادی را دارند.

  1. اکسین پولاد نقش جهان

شرکت اکسین پولاد نقش جهان از دیگر بازرگانی ها و انبار آهن هایی است که سابقه پررنگی در بازار صنعت فولاد ایران را در کارنامه خود دارد. این شرکت با برند تجاری (Ahan Online) با سایر بازیگران این بازار در فضای مجازی در حال رقابت است.

آقای بهراد منتظری بعنوان موسس و مدیرعامل این مجموعه تقریبا همزمان با اصفهان آهن شروع به جذب مخاطب از طریق رسانه های آنلاین خصوصا سایت نمود که بعدها با اضافه شدن مغز متفکری به نام بهنام کیامرزی به این مجموعه، رشد این کسب و کار شتاب دو چندان گرفت و امروز بعنوان یک Startup موفق در صنعت فولاد و ساختمان سازی شناخته می شود.

بررسی سه سایت برتر قیمت میلگرد در ایران

در سایت شرکت اکسین پولاد نقش جهان عنوان شده که راز رشد این مجموعه در ارتباط قوی و موثر با مشتریان است. آهن آنلاین با ارائه گزارش های دقیق از عملکرد خود به مشتریان، توانسته قدم های نوآورانه ای را نسبت به رقبای خود برداشته و فاصله خود را با آنها همانند اصفهان آهن حفظ نماید.

آهن آنلاین دارای انبار عمومی بوده و محصولات متنوعی را چه از طریق سنترهای معتبر و چه از طریق موجودی انبار خود در بازار توزیع و به فروش می رساند.

محل فعالیت و دفتر مرکزی (Head Office) اکسین پولاد نقش جهان در شهر تهران منطقه ستارخان قرار دارد. ساختمانی پنج طبقه متشکل از چندین شرکت که همگی تحت مدیریت یک Holding اداره می شوند.

در ابتدای فعالیت رسانه ای این شرکت در فضای مجازی، سایت تنها ابزاری بود که به معرفی خدمات و محصولات مجموعه پرداخته بود اما به مرور شاهد اعلام آنلاین قیمت میلگرد، تیرآهن، قیمت ورق آهن، انواع پروفیل و سایر مقاطع فولادی در آهن آنلاین بودیم.

  1. فرداد تجارت آهن اسپادانا

شرکت فرداد آهن اسپادانا با نام تجاری (Ahan Box) از قدیمی ترین مجموعه هایی است که ابتدا بصورت غیر رسمی فعالیت خود را در بازار آهن ایران آغاز نمود و همگام با توسعه مجموعه قدم هایی را برای حضور قانونی و شفاف در صنعت فولاد برداشت.

تقریبا از همان سال هایی که شرکت های اصفهان آهن آپادانا و اکسین پولاد نقش جهان با سایت های خود به آدرس های www.esfahanahan.com و www.ahanonline.com در فضای آنلاین حضور پیدا کردند، سایت آهن باکس نیز با دامنه www.ahanbox.com حضور خود را بر بستر مجازی اعلام نمود.

جناب آقای عبدالرسول امیریوسفی مدیریت عامل شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا از کسبه نام آشنا در بازار سنگ اصفهان هستند. ایشان همچنین رئیس هیئت مدیره قرض الحسنه سروش خمینی شهر و در سال های اخیر از بازیگران بزرگ بازار آهن ایران نیز می باشند.

بررسی سه سایت برتر قیمت میلگرد در ایران

بسیاری از شرکت های عمرانی که بصورت لحظه ای قیمت میلگرد و سایر آهن آلات را از سایت های مختلف بررسی می کنند با شنیدن نام شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا به فکر خرید اعتباری مقاطع فولادی می روند.

این مجموعه سقفی معادل 10 میلیارد تومان را برای اشخاص حقوقی در نظر گرفته که در هنگام خرید به سبد خرید ایشان اعمال می کند.

انواع میلگرد آجدار و ساده ؛ انواع تیرآهن هاش سبک و سنگین – IPE – لانه زنبوری ؛ قوطی پروفیل آهن ؛ ورق فولادی ؛ انواع شمش آهن و لوله فولادی ؛ محصولات مفتولی (توری و فنس) در سبد مقاطع فولادی این شرکت ارائه می شود.

نتیجه گیری

امید است با خرید آهن آلات از سه شرکت "اصفهان آهن آپادانا" ؛ "فرداد تجارت آهن اسپادانا" و "اکسین پولاد نقش جهان"، تجربه خوبی را به دست آورید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس