نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران یکی از مهمترین رویدادهای سالانه صنف ساختمان است، این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط بین اصناف و صنایع مرتبط با ساختمان، تامین نیازمندی‌های مشتریان، رونق‌بخشی به صنعت ساختمان و معرفی‌ آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت ساختمان و صنایع وابسته برگزار می شود. شرکت کی پلاس نیز پس از 5 سال، حضوری قوی و فعال در این نمایشگاه داشت و پذیرای هزاران نفر بازدیدکننده بود.

شرکت کی‌پلاس پارس با ظرفیت تولید بیش از ۳۹ میلیون مترمربع انواع صفحات روکش‌دار گچی در سال، به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیستم‌های ساخت و ساز خشک در ایران شناخته می‌شود. گستره محصولات این شرکت شامل ملزومات سیستم‌های ساخت و ساز خشک و متعلقات آن و سایر محصولات ساختمانی با آخرین فن‌آوری روز دنیا می‌باشد. این شرکت با تمرکز بر ارائه نوآوری‌های فنی و تولید محصولات با کیفیت و مطابق با قوی‌ترین استانداردها و با تکنولوژی آلمان، توسعه صنعت ساختمان در ایران را رهبری می‌کند.

حضور قدرتمند شرکت کی پلاس در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

صنعت معماری و ساختمان‌سازی همواره تحت تأثیر تغییراتی نظیر تغییر سبک زندگی و شرایط اقلیمی قرار داشته است و شرکت کی‌پلاس در تلاش است تا دانش فنی و کیفیت ساخت و ساز کشور را با این تغییرات هماهنگ کند و به سطح جهانی برساند. در این راستا، در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان که از دوازدهم تا پانزدهم مرداد ماه امسال برگزار شد، شرکت کی‌پلاس پارس حضوری پررنگ و موثر داشت. در غرفه‌ای که این شرکت در نمایشگاه داشت، جدیدترین و پرکاربردترین محصولات و ساختارهای خود را به نمایش گذاشت و میزبان بزرگان و فعالان حوزه صنعت ساختمان بود، که توانست توجه افراد بسیاری را جلب کند.

طراحی غرفه کی‌پلاس در این نمایشگاه بر اساس ایجاد تعامل حداکثری با بازدیدکنندگان صورت گرفت. ارائه ساختارهای متنوع سقف و دیوار و معرفی دقیق محصولات، نمایانگر این بود که شرکت تلاش دارد تا نیازهای مختلف بازار را پوشش دهد. این رویکرد موثر، باعث افزایش تعامل کارشناسان با بازدیدکنندگان شد. از آن جایی که فروش شرکت کی پلاس از طریق نمایندگان انحصاری آن انجام می گیرد، حضور در این نمایشگاه باعث شد تا بتواند با تصمیم گیرندگان اصلی حوزه ساخت و ساز و مشتریان نهایی ارتباط مستقیم بگیرد و بازخورد مطلوبی از وضعیت بازار و کیفیت اجرا به دست آورد.

در حاشیه روز پایانی نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، مصاحبه‌ای با جناب آقای سلیمی و شریف نظام مافی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کی‌پلاس پارس انجام شد.

آقای سلیمی به اهمیت سبک سازی ساختمان‌ها پرداخته و اشاره کرد که در کشورهای پیشرفته، ساختمان‌های بلندمرتبه با هدف بهره‌برداری سریع، از درای وال بهره می‌برند.

در دوران پس از انقلاب، خوشبختانه توانسته‌ایم فرهنگ استفاده از ساختارهای درای وال را در کشور رواج دهیم و با تلاش در تولید درای وال با بالاترین استانداردها و با ایجاد شبکه عاملیت گسترده دارای تیم‌های اجرایی متخصص و آموزش دیده، در بازار درای وال سهم بالایی را به دست آوریم. او همچنین به تأثیر مثبت درای وال در مقابله با زلزله اشاره کرد و گفت: با توجه به زلزله های اخیر در دنیا شاهد فجایع بزرگی در ساختمان های سنتی و آجری بودیم در صورتی که کمترین خسارت مربوط به دیوارهای درای وال بوده است.

حضور قدرتمند شرکت کی پلاس در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

آقای نظام مافی نیز افزوده که پس از گذشت پنج سال، شرکت کی‌پلاس با حضور قوی خود، امید به آینده بهتری را افزایش داده است. او تأکید کرد که هدف اصلی شرکت ارائه‌ ی خدماتی با بهترین کیفیت و تغییر بازار فعلی است. آقای نظام مافی از بررسی کیفیت محصولات به صورت روزانه و کیفیت روزانه محصولات و تأکید بر تولید سبک ترین پنل‌ها در بازار یاد کرده و تأکید دارد که شرکت کی‌پلاس با اعتقاد به اهمیت کیفیت، تغییرات مثبتی را در ساخت و ساز ایجاد می‌کند و این تغییر را به‌عنوان مسئولیت اجتماعی خود می‌داند.

حضور قدرتمند شرکت کی پلاس در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس