اصلاحات شورای نگهبان بر طرح ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی در صحن مجلس بررسی خواهد شد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی اصلاحات شورای نگهبان بر طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی، در جلسات هفته آینده صحن علنی مجلس، خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا سلیمی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی به تشریح دستورکار جلسات علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: جلسات علنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای یک شنبه تا سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

وی افزود: اصلاحات شورای نگهبان بر طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره‌بهای املاک مسکونی هفته آینده در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

سلیمی اظهار کرد: همچنین بررسی لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار از دیگر موارد مورد طرح در جلسات هفته آینده مجلس خواهد بود.

وی ادامه داد: تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درمورد رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، هفته آینده در صحن علنی به رأی گذاشته خواهد شد تا در صورت موافقت نمایندگان رسیدگی به این لایحه طبق اصل ۸۵ قانون اساسی انجام گیرد.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای جلسه نظارتی روز سه‌شنبه نیز از رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوت به‌عمل‌آمده تا در مورد تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور توضیحاتی ارائه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    2 0
    چرا در لایحه‌ی حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، با وجود هفتاد ماده، به الزامات حجاب اسلامی تصریح نشده است؟! تنها در تبصره‌ی 1 ماده‌ی 49 بدپوششی در مورد زنان به‌صورت زیر تعریف شده است: بدپوششی در مورد زنان عبارت است از پوشیدن لباسی که خلاف عفت عمومی است از قبیل لباس بدن‌نما یا تنگ یا لباسی که قسمتی از بدن پایین‌تر از گردن یا بالاتر از مچ پا یا بالاتر از ساعد دست‌ها دیده شود. در حالی‌که حجاب زنان باید به‌گونه‌ای باشد که: تمامی بدن به‌جز صورت و دست‌ها تا مچ و هرگونه آرایش و زینت را حتی در صورت و دست‌ها تا مچ بپوشاند؛ طوری نباشد که توجه نامحرم را جلب کند؛ برجستگی‌های بدن را به شکل تحریک‌کننده و مفسده‌انگیز، آشکار نکند؛ موجب انگشت‌نما شدن بین مردم نشود و لباس مخصوص مردان نباشد. از مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود الزامات حجاب اسلامی مورد تأیید مراجع معظم تقلید را به‌طور دقیق در قانون تصریح و تصویب نمایند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس