کد خبر 1507872
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
گوشت

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هم اکنون هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۴۲۰ تا ۴۵۰ هزارتومان در خرده فروشی ها عرضه می شود.

به گزارش مشرق، علی اصغر ملکی گفت: قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه برای مصرف کننده ۴۲۰ تا ۴۵۰ هزارتومان است.

او قیمت هرکیلو دام زنده را ۲۰۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: با توجه به کمبود زمینه دام ناشی از کشتار دام‌های مولد طی یک تا ۲ سال اخیر، دامداران دام را با قیمت‌های دلخواه عرضه می‌کنند.

ملکی ادامه داد: علی رغم آنکه تقاضای چندانی برای خرید گوشت در بازار وجود ندارد، قیمت دام زنده دچار نوسان شده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با تاکید بر واردات گوشت گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت، وزارت جهاد مجوز واردات گوشت را داده است چراکه واردات تنها راهکار تنظیم بازار است.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد مرتع و کاهش هزینه های تولید، دامداران تمایلی به عرضه ندارند که در نهایت این امر منجر به التهاب قیمت گوشت در بازار شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    9 0
    قیمت گوشت شقه ای تو زمستان ۱۴۰۰ کیلویی ۱۲۹ هزار بود. کمتر از هجده ماه، قیمتش شده بیش از سه برابر. چشم دولت روشن با اون وعده های الکیش
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    5 0
    واردات گوشت متاسفانه افتاده بدست مافیای واردات گوشت وآنها هربلایی سرمصرف کننده میآورندمدیران میانی دولت روحانی هنوزتغییر نکردهاند دولت قاطعیت برخورد با مفسدان را انجام دهد.
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    6 0
    رعایت مردم اولویت است نه دامپرور بیشرفها یاد گرفته اند مرتع مجانی و آب و امنیت و بعد از پروار به خارج قاچاق بهتر است از قزاقستان گدسفند و لاما وارد کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس