کد خبر 1507725
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

معرفی پرفروش ترین تلویزیون شیائومی 2023

شرکت شیائومی طی چند سال اخیر یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون هوشمند بوده است. شیائومی با طراحی و تولید مدل های مختلف توانسته است که کاربران زیادی را به خود جذب کند. تلویزیون شیائومی به دلیل قیمت مناسب و امکانات فراوانی که دارد بسیار مورد توجه واقع شده است. در ادامه قصد داریم چند ویژگی بارز تلویزیون های هوشمند شیائومی را بررسی کنیم. ویژگی هایی که باعث محبوبیت این محصولات شده است.

جدیدترین تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی چند سالی است که در بازار حضور دارد. تلویزیون هوشمند دارای سیستم عامل و رابط کاربری است که بدون وصل شدن به دستگاه دیگری، می توانید به محتوای رسانه های آنلاین و اینترنت دسترسی داشته باشید و آن را مدیریت کنید.

تلویزیون های هوشمند شیائومی علاوه بر سیستم عامل اندروید، امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای و کابل را نیز دارد. همین ویژگی باعث می شود تا تلویزیون شیائومی جزو بهترین تلویزیون های هوشمند باشد.

شیائومی در تلویزیون های خود از پنل های تخت و با کیفیتی استفاده کرده است که باعث می شود وضوح تصویر بسیار بالا باشد. طراحی قاب تلویزیون بسیار باریک است. همین امر موجب افزایش تراکم پیکسلی و در نهایت بالاتر رفتن کیفیت تصویر می شود.

امکانات جدیدترین تلویزیون های شیائومی

ریموت کنترل تلویزیون های شیائومی بسیار کاربردی و قوی هستند. همچنین می توانید به کمک صدای خود و از طریق دستیار صوتی گوگل تلویزیون خود را مدیریت کنید. دکمه Google Assistant را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا با صدای خود کارهای بیشتری در تلویزیون انجام دهید. از Google بخواهید تلویزیون شما را کنترل کند، به سؤالات پاسخ دهد و تقویم شما را ببیند. حتی می توانید سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را از تلویزیون هوشمند خود کنترل کنید.

استفاده از تکنولوژی دالبی ویژن و HDR10+ یکی دیگر از نقاط وقت تلویزیون های شیائومی است. با بالاتر رفتن محدوده دینامیکی (افزایش HDR) شما قادر خواهید بود که تصاویر تیره را با وضوح بهتر، کنتراست بالاتر و روشنایی بیشتر مشاهده کنید.

تکنولوژی MEMC که مختص تلویزیون های شیائومی است به شما کمک می کند تا تصاویر سریع را بهتر ببینید. MEMC می‌تواند به‌طور خودکار فریم‌های جبرانی را در محتوای با نرخ فریم پایین وارد کند تا پارگی و لرزش صفحه را از بین ببرد، و سیالیت بیشتری را به حرکات سریع در طول انجام بازی های گرافیکی، رویدادهای ورزشی مانند مسابقات اتومبیل رانی و غیره ارائه دهد.

معرفی جدیدترین تلویزیون شیائومی 2023 – سری A2

تلویزیون شیائومی سری A2 یکی از جدیدترین و بهترین مدل های موجود در بازار است. این تلویزیون دارای امکانات ویژه ای است که شما را از هر نمایشگر دیگری بی نیاز می سازد.

بنابر نیاز خود و فضایی که در اختیا دارید، می توانید اندازه ای بین ٥٨ تا ٣٢ اینچ انتخاب کنید. پنل تصویر LED است و کیفیت 4K را به شما ارائه می دهد. یکی از ویژگی های بارز تلویزیون شیائومی سری A2 تصویر خروجی آن است.

نرخ بازسازی 60 هرتز، زاویه دید 178درجه و از همه مهمتر، قابلیت نمایش بیش از یک میلیون رنگ را دارد. سیستم عامل اندروید 10 به همراه پردازنده 64 بیتی Quad A55 با گرافیک Mali G52 MP2 برای شما یک تلویزیون تمام هوشمند را می سازد.

معرفی پرفروش ترین تلویزیون شیائومی 2023

وجود دو عدد درگاه USB2 و سه عدد HDMI 2.0 به همراه بلوتوث نسخه ٥، جک هدفون – میکروفون و دارا بودن وای فای شما را از هر درگاه دیگری بی نیاز می کند. طراحی زیبا و چشم نواز سری A2 باعث شده است که با خرید این تلویزیون، یک اثر هنری را به خانه خود اضافه کرده باشید.

تلویزیون شیائومی سری P1 – اقتصادی و کاربردی

برای کسانی که قصد دارند تلویزیونی اقتصادی بخرند، کالی ناب - فروشگاه محصولات شیائومی - سری P1 را پیشنهاد می دهد. امکاناتی بی نظیر با قیمتی مناسب در اختیار شما خواهد بود.

شما می توانید از اندازه 32 تا 65 اینچ انتخاب کنید. پنل LED با نرخ بازسازی 60 هرتز و زاویه دید 178 درجه، یک تصویر ایده آل را برای شما نمایش می دهد. وضوح 4K UHD تصاویر واقعی را با جزئیات بیشتر و عمق بیشتر ارائه می دهد.

معرفی پرفروش ترین تلویزیون شیائومی 2023

طیف رنگی گسترده ای که تا 94% پوشش DCI-P3 را ارائه می دهد همراه با نمایشگر 1.07 میلیارد رنگ، کیفیت تصویر شگفت انگیز و واقعی را با رنگ های زنده و جزئیات واضح ارائه می دهد.

تلویزیون هوشمند شیائومی سری P1 دارای دو بلندگوی استریو 10 واتی است که تجربه صوتی سینمایی غنی، شفاف و لایه ای را شما ارائه می دهند. وجود دو عدد USB2 و سه ورودی HDMI شما را از هر درگاه دیگری بی نیاز می کند. همچنین تلویزیون هوشمند شیاوئومی سری P1 دارای بلوتوث نسخه 5 است و می توان آنرا بدون کابل به اینترنت متصل کرد (وای فای).

تلویزیون شیائومی 55P1

تلویزیون شیائومی 55P1 جدیدترین تلویزیون گلوبال شیائومی که پنلی 4K دارد. توان خروجی صدا 20 وات، فناوری‌ های صوتی Dolby Audio و DTS-, HD، سیستم عامل Android با ورژن 10 پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و عمق رنگی بینظیر و با پردازنده ی جدید مدیاتک 9611 و 16 گیگ حافظه داخلی یک تلویزیون پرچمدار را ساخته است.

  • مشخصات پنل: اندازه ٥٥ اینچی از نوع IPS با کیفیت تصویر 4K
  • مشخصات تصویر: کنتراست بالا، نرخ بازسازی ٦٠ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه
  • سیستم عامل: نسخه ی 10 اندروید (با قابلیت Patch Wall)
  • اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) و بلوتوث + گیرنده دیجیتال
  • تکنولوژی نمایش: +HDR10 و Local Dimming و MEMC و HLG
  • چیپ ست: پردازنده ی مدیاتک 9611 چهار هسته ای A55 و گرافیک Mali G52 MP2
  • حافظه: 2 گیگ رم و 16 گیگ هارد حافظه
  • امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 , DVB-C و DVB-T2 ، دارای کنترل بلوتوثی

طراحی بدون حاشیه برای تجربه تماشای منحصر به فرد: این طراحی پیشگامانه از سه طرف بدون حاشیه، نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر و زاویه دید 178 درجه را ارائه می دهد و تجربه تماشای فراگیرتر و لذت بخشی را ارائه می دهد.

معرفی پرفروش ترین تلویزیون شیائومی 2023

تلویزیون هوشمند شیائومی 55 اینچ 4K مدل MI TV 55 P1 محدوده دینامیکی بالاتر با افزایش وضوح، کنتراست و رنگ تصاویر، روشنایی روشن‌تر و تاریکی‌های تیره‌تر را ارائه می‌کند، در حالی که سطوح واقعی جزئیات به شما امکان می‌دهد بیشتر از همیشه ببینید.

طیف رنگی گسترده ای که تا 94% پوشش DCI-P3 را ارائه می دهد همراه با نمایشگر 1.07 میلیارد رنگ، کیفیت تصویر شگفت انگیز و واقعی را با رنگ های زنده و جزئیات واضح تلویزیون هوشمند 55 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 55 L55M6-6AEU ارائه می دهد.

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی کالی ناب با تامین بهترین محصولات شیائومی سعی دارد تا برای شما عزیزان تجربه ی یک خرید آسان و لذت بخش را فراهم کند. برای مشاهده محصولات بیشتر می توانید به وبسایت کالی ناب (kalinab.com) مراجعه نمایید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس