کد خبر 1503218
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
آقاسی و سهرابیان قطعی شدند؛ تورس مشروط بله گفت

مذاکرات باشگاه استقلال با عارف آقاسی و آرمین سهرابیان موفقیت‌آمیز بود و این نفرات به زودی قرارداد رسمی با آبی‌پوشان تهرانی به امضا می‌رسانند.

به گزارش مشرق، در حالی که شمارش معکوس برای شروع تمرینات تیم فوتبال استقلال آغاز شده مدیران این باشگاه در صدد هستند هر چه سریع‌تر بازیکنان مورد نظر جواد نکونام را جذب کنند تا تمرینات این تیم شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

باشگاه استقلال در ۴۸ ساعت گذشته مذاکرات جدی با چند بازیکن داشته است؛ مذاکراتی که روند موفقیت‌آمیزی داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی نام بازیکنان جدید استقلال معرفی خواهد شد.

روبرتو تورس بازیکن مورد علاقه جواد نکونام در پست هافبک محسوب می‌شود. این بازیکن که به واسطه رابطه خوب با نکونام اوساسونا را به مقصد فولاد خوزستان ترک کرد به باشگاه استقلال اعلام کرده است در صورتی که با تیم‌های خارجی به توافق نرسد به طور حتم با استقلال قرارداد همکاری خواهد بست.

آرمین سهرابیان دیگر بازیکنی است که نکونام علاقه دارد در لیگ بیست و دوم پیراهن آبی را بر تن کند. سرمربی استقلال اعتقاد دارد سهرابیان توانایی بازی در چند پست را دارد و می‌تواند در کوران مسابقات کمک زیادی به استقلال کند. مذاکرات او با استقلال روند موفقیت‌آمیزی داشته و باید تقریبا او را آبی‌پوش قلمداد کرد..

عارف آقاسی پس از تجربه ناموفق و کوتاه مدت در استقلال به فولاد رفت و زیر نظر نکونام احیا شد. او که از نفرات کلیدی فولاد در خط دفاع محسوب می‌شد بار دیگر مورد توجه سرمربی سابقش قرار گرفته است.آقاسی با توجه با رابطه نزدیک و صمیمانه‌ای که با نکونام دارد شرط چندانی برای امضای قرارداد ندارد و به طور حتم در لیگ آینده او نیز پیراهن استقلال را می‌پوشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    5 2
    عالیه
  • سامان FI ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    2 4
    هرکی دوست رفیقش بود آورد استقلال . خدا بخیر بگذرونه
  • آرین IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    5 2
    شکوری را برای دروازه بان سوم بیاریدآینده داره
  • محسن IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    1 1
    اخه آرمین سهرابیان!!!واقعا هرچی بازیکن دزجه ۳لیگو گلچین کردی ،این بابا خدای سوتیه
  • بهرام صالحی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    جنانب عزیز آقای نکونام شما داريد هرچه بازیکن فیکس وخوب هست دور خودت جمع می کنی براي در دست گرفتن جام لیگ فوتبال ۲۳ چه خبر است اگر راست می گوید با همان بازیکنان سابق که فرهاد مجیدی جام را برنده شد به میدان برو نه اینکه برای یک جام هرچه بازیکن خوب ایرانی هست وسایر بازیکنان که آز کشورهای دیگر در ليگ بازی می کندرا در اختیار می گیرید فقط اين را می گویم که اگر فدارسیون فوتبال بخواهد استقلال در بازیها قهرمانی بدست آورد درست می شود واگر نخواهد هیچ وقت با تمام بازیکنان فیکس هم نمی گذارد که به قهرمانی برسد
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    اگه این سه بازیکن را بگیرد که عالی میشه پسر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس