ابعاد جنایت نفرت‌انگیز و هدایت‌شده در ایذه و ضرورت برخورد قاطع با مسببین

طی دو هفته گذشته گروه‌های ضدانقلاب با برگزاری نشست‌های هماهنگی از طریق کلاب هاوس بر ضرورت موج‌سازی در داخل و خارج از کشور به بهانه سال‌روز تولد مرحوم کیان پیرفلک تاکید کرده بودند.

به گزارش مشرق، امروز یکشنبه و به‌دنبال فراخوان غیرقانونی مادر مرحوم کیان پیرفلک که به بهانه سال‌روز تولد فرزندش برای تجمع بر مزار او در روستای پرچستان گوروئی اعلام شد، فردی که گفته می‌شود پسرعموی مادر کیان است در اقدامی وحشیانه سروان محمد قنبری یکی از افسران فراجا که برای تامین امنیت در محل برگزاری تجمع حضور داشت را با خودروی شخصی خود مورد حمله عامدانه قرار داد و به شهادت رساند.

این اقدام جنایت‌کارانه و مشکوک که بسترساز اصلی آن خانواده مرحوم کیان پیرفلک و به‌ویژه مادر او هستند، پس از آن انجام شد که طی دو هفته گذشته گروه‌های ضدانقلاب با برگزاری نشست‌های هماهنگی از طریق کلاب هاوس بر ضرورت موج‌سازی در داخل و خارج از کشور به بهانه سال‌روز تولد مرحوم کیان پیرفلک تاکید کرده بودند.

طی روزهای گذشته، انتشار مطالب تحریک‌کننده متعدد در صفحه اینستاگرام «ماه‌منیر مولایی‌راد» مادر کیان پیرفلک که با استقبال گسترده ضدانقلاب و رسانه‌های معاند روبرو شد، عملا موجب شکل‌گیری فضای منفی علیه نیروهای حافظ امنیت، ذیل گزاره دروغ دست داشتن آنها در کشته شدن کیان شد.

با وجود اقدام سریع دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی در شناسایی عاملان تیراندازی به خودروی خانواده پیرفلک که موجب کشته شدن فرزند خردسال این خانواده شد، مادر او از ابتدای وقوع این حادثه تلخ بدون ارائه هیچ‌گونه دلیل و مدرک مستند، صرفا بر ادعای خود و فضاسازی از طریق فضای مجازی تاکید داشته و بر تداوم این مسیر غلط اصرار دارد.

اغتشاشات پائیز گذشته که بسترساز بسیج همه‌جانبه معاندین و ضدانقلاب خارج‌نشین علیه امنیت کشور شد ضمن آنکه هزینه‌های مادی و معنوی قابل توجهی را در حوزه‌های مختلف برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراه داشت، امیدواری گروه‌های ورشکسته سیاسی در خارج و دنباله‌های داخلی آنان برای ضربه به امنیت و آرامش کشور را به صورت بی‌سابقه‌ای افزایش داد.

انتشار گسترده و سریع خبر کشته شدن عامل زیر گرفتن مامور مظلوم فراجا در رسانه‌های معاند بدون اشاره به جنایت نفرت‌انگیز او در رسانه‌های معاند و موج‌سازی برای بر هم زدن آرامش منطقه نشان می‌دهد که متاسفانه مماشات و رأفت نظام اسلامی در برابر افرادی که به هر بهانه به‌دنبال لطمه زدن به امنیت و آرامش کشور هستند، موجب تجری آنان تا حد به شهادت رساندن ماموران حافظ امنیت شده است.

به طور قطع عموم جامعه که مهمترین نیاز و اولویت‌شان حراست قاطعانه حاکمیت از امنیت و آرامش کشور است انتظار دارند تا نهادهای مسئول به‌ویژه قوه قضاییه با اقداماتی از این دست قاطعانه و بدون اغماض برخورد کنند و اجازه ندهند که گروهی ناآگاه و یا فریب خورده، اصلی‌ترین پایه‌های ایجاد نظم و امنیت پایدار در کشور را با اعمال و رفتار ساختارشکنانه خود با آسیب و صدمه روبرو کنند.


منبع: نورنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 78
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 41
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    64 9
    اگر می‌خواهید ایذه به آرامش دوباره برگرده لطفا سری به ام الفتنه ماجرا که ممکنه خانواده پیرفلک هم باشد بزنید. ان شالله
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      27 1
      این زن و اطرافیانش داعشی اند حکمشان هم مشخص
    • یاشاسین اردبیل IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      18 1
      در کجای دنیا اینقدر با برهم زنددگان امنیت و آرامش کشور مماشات میکنند؟ بچه های فراجا در مرز توسط دشمنان خارجی شهید میشن و در داخل توسط وطنفروشان کوردل داخلی
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      20 1
      اگه این زنیکه وحشی رو همون اول بازداشت کرده بودین امروز این افسر پلیس شهید نمی شد. آیا پلیس ایران برای شهید شدن بدنیا اومده؟ تو آمریکا کسی وجود داره پلیس بکشه؟ سالی چند پلیس تو آمریکا کشته میشن؟
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      9 5
      نکات زیر را توجه کنید: 1- چرا در حادثه تروریستی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروح شدن پدرش ، مادر کیان پیرفلک سالم ماند؟ 2- مگر مادر کیان پیر فلک در آن خودرو نبوده؟ 3- چرا مادر کیان پیر فلک جنازه کیان پیر فلک را قایم کرد و خودش سریع دفنش کرد و اجازه نداد جنازه کیان پیر فلک کالبد شکافی شود تا مشخص شود که کیان پیر فلک با چه گلوله ای کشته شده است؟ (هدفش میتواند پنهان نگهداشتن واقعیت بوده باشد) 4- چرا نیروی انتظامی احتمال با تیر زدن کیان پیر فلک و پدرش را توسط مادر کیان پیر فلک از داخل خودرویشان بررسی نکردند؟ 5- این احتمال قوی وجود دارد که مورد اصابت قرار گرفتن کیان پیر فلک و پدرش توسط مادر کیان پیر فلک بوده است.
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      16 3
      این زنیکه کثافت رو خفه‌ش کنید. دیگه داره انتقام و انتقام کشی راه میندازه... هی صبر...صبر...صبر...!!
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      8 2
      قبولش سخته ولی قراین نشان میدهد که با احتمال قوی عامل اصلی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروحیت شدید پدر کیان پیر فلک در داخل خودرویشان، بدلیل تیراندازی توسط خود مادر کیان پیرفلک به این دو نفر بوده - وگرنه دلیلی نداشته که خود مادر پیر فلک در داخل خودرویی بوده که یک نفر کشته شده و یک نفر شدیداً مجروح شده ولی مادر کیان پیر فلک که داخل همان خودرو بوده حتی یک خراش هم برنداشته باشه. خونسردی مادر کیان پیرفلک و حالات روحی اش و صحبتهایش تقویت کننده این موضوع است.
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      14 1
      کیان پیر فلک قربانی کینه مادرش شده است
    • علی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      این زنیکه عوضی نکبت ، از اولش هم بوی فتنه میداد . اون مأمور نیروی انتظامی چه گناهی کرده که باید زن و بچه و پدر و مادر او تقاص ندانم کاری های این زنیکه ی عفریته را بدهند .
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      مردم لر و غیرتمند ایذه این زن مادر کیان پیر فلک با قاتل پسرش همدست میباشد و پدر کیان که سیب زمینی است ایا شما طوایف لر به غیرتتان بر نمیخورد که این زن عفریته در ایذه فتنه انگیزی بکند این زن عفریته در هر قومیتی دیگری ازسرزمین ایران بود زنان سربلند قومیتهای دیگر اجازه زندگی به او نمی دادند غیرت لر های ایذه کجاست ؟؟که زنی با قاتل پسرش همخوانی دارد !!
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    4 46
    ایلام شلوغ شده
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      39 7
      دروغ نگو چلمن منافق.
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      16 0
      غلط کردی
    • من IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      من خودم در ایلام و ایلامی هستم. ما مردم مسلمان و مقاوم ایلام ، از این زن و خانواده معلوم الخالشان اعلام انزجار نموده و از مقامات مسئول قضایی خواهان برخورد جدی و بدون اغماض با این خانواده مشکل زا بخصوص مادر معروفه و همجنس‌باز کیان که آبروی این استان را در ایران و دنیا برده اند هستیم . اقدام عاجل کنید
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 9
    چرا دیزه اینقدر معروف شده
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    36 7
    لعنت الله و مهدی بر منافقان و معاندان کوردل و بیشرف. آرامش دوباره ایذه بستگی به دستگیری ام الفتنه دارد. منظورم را می‌فهمید که. ان شاالله
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      6 3
      نکات زیر را توجه کنید: 1- چرا در حادثه تروریستی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروح شدن پدرش ، مادر کیان پیرفلک سالم ماند؟ 2- مگر مادر کیان پیر فلک در آن خودرو نبوده؟ 3- چرا مادر کیان پیر فلک جنازه کیان پیر فلک را قایم کرد و خودش سریع دفنش کرد و اجازه نداد جنازه کیان پیر فلک کالبد شکافی شود تا مشخص شود که کیان پیر فلک با چه گلوله ای کشته شده است؟ (هدفش میتواند پنهان نگهداشتن واقعیت بوده باشد) 4- چرا نیروی انتظامی احتمال با تیر زدن کیان پیر فلک و پدرش را توسط مادر کیان پیر فلک از داخل خودرویشان بررسی نکردند؟ 5- این احتمال قوی وجود دارد که مورد اصابت قرار گرفتن کیان پیر فلک و پدرش توسط مادر کیان پیر فلک بوده است.
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    35 9
    نگران نباشید مادر کیان پیر فلک مورد راعفت و لطف شخص جناب اژه ای هست اینا همه از نتایج شاهکاری های جناب اژه ایه
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    41 12
    مقصر نظام است که درجات بسیار بالایی از مماشات رو نثار خانم مولایی راد کرده. به چندین عنوان مرتکب شده میشود دستگیرش کرد
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      6 2
      اگر مادر کیان پیر فلک بازجویی میشد شاید حقایق زیادی افشاء میشد. قبولش سخته ولی قراین نشان میدهد که با احتمال قوی عامل اصلی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروحیت شدید پدر کیان پیر فلک در داخل خودرویشان، بدلیل تیراندازی توسط خود مادر کیان پیرفلک به این دو نفر بوده - وگرنه دلیلی نداشته که خود مادر پیر فلک در داخل خودرویی بوده که یک نفر کشته شده و یک نفر شدیداً مجروح شده ولی مادر کیان پیر فلک که داخل همان خودرو بوده حتی یک خراش هم برنداشته باشه. خونسردی مادر کیان پیرفلک و حالات روحی اش و صحبتهایش تقویت کننده این موضوع است.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    41 10
    دروغهایی که توسط فضای مجازی به اون زن فتنه گر پمپاژ می شود عامل اصلی جنایت است. اگر این زن را مهار نکنید خدا می داند در آینده چقدر خانواده ها را یتیم خواهد کرد. ننگ بر بی حیا
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      10 2
      این زنیکه کثافت رو مجازات کنید. بقول مولانا : خر چو شد وحشی شد خونش مباح. این زنیکه از مریم و مصی هم وحشی تر و بیشرف تره. کثافت بی همه چیز.
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    38 11
    این زنیکه کثافت باید تقاص شهادت این مامور پس بده اقای اژه ای خون به دل ما کردید شب روز نفرینت میکنم هی کوتاه میایید این هرزه ها هارتر میشن
  • احمدی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    32 8
    تردید و دودلی کار دشمن است جهت تاثیر گذاری بر اقدام به موقع مسولان / مادر نادان پیرفلک باید قبل از این جنایت به علت دروغ و ایجاد ناامنی محاکمه می شد تا سرباز وطن بی سر نگردد /
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      6 3
      مادر کیان پیر فلک به احتمال زیاد بچه و همسرش را از داخل ماشین با تیر زده و حودش بچه اش رو کشته
  • مرادی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    35 6
    بی شک اگر قاتلین سربازان وطن به موقع اعدام می شدند این جنایت رخ نمی داد / مرک بر حامیان قتنه /
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      6 0
      سربازان جوان مرزبانی که توسط طالبان شهید شدن کاردار سفارت طالبان تو مراسم رسالگرد رحلت امام مابین دو فرمانده سپاه نشسته بود
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      1 0
      8.39 مثل چی 50 تاشون کشتیم بورو این شر ور هات بدرد همون مجازیت میخوره نه واقعیت
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    38 9
    این ننه از اولش شر درست میکرد
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      30 7
      تشنه توجه بود نگاش کردن خودشو گم کرد
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      بیچاره پسرعموی مادرِ کیان‌پیرفلک که فریب دروغهای مادر کیان پیرفلک را خورده و قربانی بعدی این زن فریبکار شده است. برای جلوگیری از لطمه رساندن این زن فریبکار به افراد دیگر مردم باید با منطق خودشان چند تا واقعیت را که جلوی چشم همه بوده ولی به جزئیات آن توجه نکرده اند را مرور کنند. 1- چرا در حادثه تروریستی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروح شدن پدرش ، مادر کیان پیرفلک سالم ماند؟ 2- مگر مادر کیان پیر فلک در آن خودرو نبوده؟ 3- چرا مادر کیان پیر فلک جنازه کیان پیر فلک را قایم کرد و خودش سریع دفنش کرد و اجازه نداد جنازه کیان پیر فلک کالبد شکافی شود تا مشخص شود که کیان پیر فلک با چه گلوله ای و توسط چه سلاحی کشته شده است؟ (هدفش میتواند پنهان نگهداشتن واقعیت بوده باشد) 4- چرا نیروی انتظامی احتمال با تیر زدن کیان پیر فلک و پدرش را توسط مادر کیان پیر فلک از داخل خودرویشان بررسی نکردند؟ 5- این احتمال قوی وجود دارد که مورد اصابت قرار گرفتن کیان پیر فلک و پدرش توسط مادر کیان پیر فلک بوده است. 6- مادر کیان پیرفلک از مکان و ساعت درگیری بطور مشکوکی دقیقاً از قبل اطلاع داشته و خانواده اش را عمداً به آن مکان برده و تنها فرد سالم آن خودرو هم بطور مشکوکی فقط خودش بوده. 7- قبول حرفهای این زن فریبکار خارج از منطق است و با مظلوم نمایی تلاش دارد تا خودش را غیر مقصر معرفی کند. 8- عقل میگه :هیچ ابلهی خانواده اش را در ساعت درگیری به محل درگیری که احتمال دارد خانوادهاش آسیب ببیند نمی برد) 9- اگر روزی وجدانش بهش اجازه بدهد به دست داشتن خودش در این فتنه اعتراف خواهد کرد.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    40 8
    وقتی پدر مهسا امینی جوابگوی دروغگویی های خود وباعث اغتشاشات در کشورنیست.مادر کیان پیر فلک هم پاسخگوی تحریکات جنجالی خودش نخواهد بود.
    • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      9 1
      آفرین دقیقا. اگر بابای مهسا امینی بدلیل انتشار اخبار کذب دستگیر میشد این خانم هم ساکت میشد.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    41 5
    کدوم حیوونایی تو دنیاپلیس ترورمیکنن که درهرحکومت حافظ امنیت ودارایی مردمه
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    27 6
    آقای اژه ای مشغول ارد ناشتا دادن به بقیه ی قوا هستن هنوز؟! نتایج پرونده های اغتشاشات چی شد؟!
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    29 5
    الان کیان زنده شد روح اون بچه هم در عذابه از دست مادرش
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    39 6
    دم پلیس گرم که این سگو همون جا سرصحنه فرستاد جهنم! إن شاءالله نوبت بقیه ی سگ های اغتشاشو هم میرسه! سردار رادان متشکریم!
  • اﻳﺮاﻥ IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    16 0
    اﻭﻥ ﻟﻌﻨﺘﻲ ﻫﺎ ﻛﻪ اﻭﻥ ﺑﺮ اﺏ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻧﻤﻴﮕﺬاﺭﻧﺪ ﻛﺸﻮﺭ ﺑﻪ اﺭاﻣﺶ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻛﺎﺭﻫﺎﺷﻮﻥ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﺮﺩﻡ اﻳﺮاﻥ ﺭا ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ
  • ماریه IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    31 3
    حالا نظرت چیه آقای اژه ای تا به کی انفعال در مقابل یک سلیطه
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    26 1
    هیچ جامعه متمدنی "پلیس کشی" را نمیپذیرد. پلیس نماد تمدن جامعه مدرن و امروزی است.
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    25 2
    تا اين زنيكه فتنه گر همه رو داغدار نكنه دست نميكشه كسي نيست بزنه توي دهنش
  • محمدی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    23 2
    مادر کیان فلک در قتل و شهادت این مامور امنیت نقش مستقیم و غیر قابل انکاری دارد این زن ..باید محاکمه و به جرم قتل مامور حافظ امنیت محاکمه و مجازات شود
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      تو قتل بچه خودش هم به احتمال قوی نقش داشته - چرا دقیقاً از محل درگیری و ساعت درگیری در ساعت 6 اطلاع داشته؟ - چرا بقیه رو به محل درگیری برده؟ - چرا تو ماشین یکی کشته میشه یکی هم زخمی میشه ولی این یک نفر حتی خراش هم برنمیداره - جوابش باور کنید سخت نیست - به احتمال قوی خودش به بچه و همسرش تیر زده
  • حسام IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    22 2
    روحت شاد خلخالی اگر بودی فکر ی همچین کاری هم به ذهن قاتل جانی هم نمیرسید چه رسد به انجامش....از اقای اژه ای درخواست بخورد قاطع و ویرانگر با عوامل این جنایت بخصوص مادر کیان پیر پلشت رو داریم یک تار موی اون پلیس می ارزد به کل خاندان این رجاله فاسقه
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    23 2
    فقط برخورد جدی
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    20 4
    بچه معصوم رو با نادانی و رذالت تمام به کشتن داد برای فریب افکار عمومی این بازی ها رو در میاره اینها نشانه فشارهای عصبی ازبین بردن بچه اس. قرار گذاشته بود بچه های دیگران رو به کشتن بده خدا به سرخودش آورد.ساعت درگیری رو از کجا میدونست این زن فتنه گر.
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    7 2
    این زنه رو سر جاش بنشونید.
  • s IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    8 1
    فلسفه تولد گرفتن برای یک انسان معمولی که نه شان علمی و نه جایگاه فکری و دینی ای داشته رو نمی فهمم. مرحوم کیان پیرفلک یک شهید و قربانی عملیات فالس فلگ ناتو و اسرائیل بود که احترامش سر جاش. ولی برگزاری جشن تولد دیگر چه صیغه ایست؟
  • علی IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    8 1
    مادامی که مماشات با اراذل و اوباش اغتشاشات ادامه داشته باشه همین آش و همین کاسه هستش بخدا مردم ایذه مردم شریفی هستند ولی عده ی اندک و قلیلی مثل همین ماه منیر مولایی ایذه رو بدنام کردند این عفریته رو دستگیر کنید و به جرم معاونت در شهادت سروان قنبری محاکمه کنید به جرم حمله به امنیت کشور و همکاری با سازمانهای تروریستی و شبکه های معاند به اشد مجازات برسانید
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 8
    ماموریت ماموران فراجا در ایذه چی بوده؟؟ ایجاد امنیت بوده؟؟ در کجا؟؟ در داخل شهر؟ در میادین اصلی شهر؟
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    6 1
    سلام وقتی ازدوهفته قبل اطلاع داشتید که داره توفضای مجازی فعالیت انحرافی انجاݥ می دهد چرا جلوشونگرفتید؟ اجازه فعالیت توشبکه های مجازی رابهش نمی دادید؟
  • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    9 1
    کار خوب پلیس این بود که اون جانی رو همونجا به هلاکت رسوندن وگرنه از فردا هشتک بازار بود برای آزادی یه بیناموس دیگه! دم پلیس گرم از این به بعد مثل پلیس آمریکا همونجا سر و ته قضیه رو هم بیارید.
  • ایرانی🇮🇷 IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    7 0
    دمش گرم رادان.
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    8 1
    باید از قوه قضائیه حامی اصلی منافقین دازدان و کاشفین حجاب و سلبریتی های دوزاری تشکر ویژه ای بکنیم
  • محمد IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    9 1
    قاضی و قاضیش اره مماشات میکنه پلیس هزینه میده‌
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    8 1
    قوه قضائیه راهکار مناسب و قاطعی را باید در پیش بگیرد از قدیم گفتند ترس برادر مرگ است
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    10 1
    جناب اژه ای بفرمایید.قوه قضائیه مقتدر نظام بفرمایید. اینها همه نتیجه مماشات شما با محرکان آشوپ و مفسده هاست.
  • رضا IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    9 1
    مماشات در برابر این سلیطه دیگر جائز نیست
  • یزدان IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 7
    بالاخره جوانان ایران از خواب خوش یکی یکی دارن بیدار میشن
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      1 0
      اونیکه این مدلی بخواد از خواب خوش بیدار بشه که آشوبگری کنه رو می فرستیم به خواب ابدی
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    7 1
    ما که از اول گفتیم این مادر خودش از بانیان آتش افروزی بوده ولی فکر نمیکرده آتش دامنگیر خودش بشه!!؟ گفتم بریم ساعت 6قراره درگیری شروع بشه
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    6 1
    تا کی این مسخره بازیا میخاد ادامه داشته باشه؟!قوه قضاییه اسکل کرده ملت رو؟این رافت اسلامی نیست.این مسخره بازی باعث شده افراد سالم جامعه از بین برن.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    4 8
    چرا بچه ش رو کشتین؟ کی بچه ش رو کشت؟ چرا اینو نمیگین؟
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      1 0
      بر اساس اسناد و مدارک یک قاتل جانی بنام مجاهد کور کور کشتش البته قبلش پدر و مادر بیرحمش بچه بیچاره رو بردن وسط اغتشاشات و مسبب قتل شدن، حالا تو هم بیا ادعاتو که مامورا کشتنش ثابت کن دروغگو
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      خفه شو منافق پست فطرت تو برو به خوابت ادامه بده اسکل
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    10 2
    عدم برخورد با مادر فتنه گر کیان پیرفلک موجب یتیم شدن پنج فرزند از جمله یک دختر معصوم دو ساله شد. تا کی این مماشات و ترک فعل.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 3
    چی بگم والا !
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    8 1
    واقعا جناب اژه‌ای چرا در مقابل این زن فتنه گر ساکته؟!!!!!🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    2 0
    مهدی یراحی خواننده سلبریتی حامی فتنه گری ها و تجزیه طلب در این اغتشاشات هم از عامل تروریست دفاع. کرده و جالبه آهنگ هاش هم هر روز از رادیو اوا صدا و سیما پخش میشه.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    چرا خانواده ی کیان جلوشون گرفته نمیشه؟ چقد قراره خسارت بزنن؟
  • FR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    از ابتدا در مورد این اتفاق مسامحه شد چرا پلیس باید تا این حد در یک درگیری با افراد مسلح از اینکه در میان اغتشاشگران مسلح کسی کشته شده منفعل عمل کند و اصرار به متقاعد کردن دشمنان داشته باشد طبعا وقتی خانواده ای در اوج اغتشاش مسلحانه کودک خود را همراه دارد خطر انرا پذیرفته است
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    2 0
    طایفه غیور شهید سروان قنبری باید انتقام خون پسر شهیدشان را از مادر کیان پیرفلک بگیرند و با کشتن ماه منیر مولایی این قاتل اصلی نگذارند خون محمد قنبری عزیز پایمال گردد.
  • محمدایوب IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    پیشنهاد میکنم یک گروهی تشکیل بشه جهت حفاظت از پلیس دسیسه یک زن پتیاره یک پلیس شهید میشه چند اغتشاشو پلیس را می سوزاندند یک بچه فلان پلیس را زیر میگیره زرت
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    این زنیکه ی افریته را بفرستید تیمارستان
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    اون زنیکه بی شرف رو اعدام کنید
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    پسر عموش به درک واصل شد مرگ بر منافق وطن فروش کًثافت
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    آیا نشر اکاذیب که منجر به آسیب امنیت ملی و اعتماد عمومی شود جرم است یا آزاد است؟؟؟اگر جرم است قوه قضایی از همین بستگان قاتل که روایت دروغ ووارانه ای در باره ابن حادثه نشر دادند شروع کند همه را دستگیر کند حتی اگر تعدادشان بهچند صد نفر برسد تنها با چنین رویکردی امنیت روانی وفیزیکی جامعه بر قرار میشود و قانون مستحکم میشودو اخلاق رشد میکند.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    این ها نتیجه ی دو کار است: 1 - مماشات با ضد انقلاب 2 - آگاه نکردن مردم از جزئیّات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس