کد خبر 1496343
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
ایجنت فوتبال از جشن قهرمانی پرسپولیس بیرون شد!

عوامل برگزاری، فردی که گفته می‌شود ایجنت فوتبال است را از جشن قهرمانی پرسپولیس بیرون کردند!

به گزارش مشرق، جشن قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی با حضور هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد اما باز هم همانند سایر جشن‌های برگزار شده در فوتبال ایران، افراد متفرقه در زمان جشن به زمین آمدند تا دوباره شاهد حواشی از این دست باشیم.

در جدیدترین مورد فردی به نام ح. م که گفته می‌شود یکی از ایجنت‌های شاغل در فوتبال است قصد داشت در زمان اهدای جام به پرسپولیس به کنار سکوی قهرمانی بیاید که البته حراست فدراسیون فوتبال این فرد را از داخل زمین به پشت پیست تارتان منتقل کرد!

هر چند که این فرد بعد از دقایقی و زمانی که شلوغی داخل زمین بیشتر شده بود به چمن رفت و حتی عکس یادگاری هم گرفت تا به نوعی حضورش در این مراسم را ثبت و ضبط کند!

این فرد در ابتدای فصل گذشته قرار بود کاسیانو را به پرسپولیس بیاورد که البته موفق به انجام این کار نشد اما بعد از آن همچنان در بازی‌های پرسپولیس در کنار برخی از مسئولان این باشگاه دیده شد!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 1
    هرچه دلال ولابی و داور قارچاق کن و شارلاتان توی فصل به پیروزی کمک کردن توجشن حاضربایدباشن چیزه عجیبیه؟
  • Omid IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    2 0
    می سوزد که می گویید پیروزی دوچرخه سوارها. ایران یعنی پرسپولیس پرسپولیس یعنی ایران آریایی تخت جمشید. ترک کرد لر ترکمن بلوچ پارس همگی آریایی هستند. دوران تاج ها طاغوت ها دیکتاتور ها تمام شده است. مجیدی عروس امارات اینجا استقلال جماران است.
  • Omid IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    1 0
    مجیدی عروس امارات اینجنت استقلال جماران است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس