کد خبر 1496212
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
تساوی رئال در شب وداع باشکوه بنزما

تیم فوتبال رئال مادرید در شب گلزنی و خداحافظی کریم بنزما، از شکست خانگی در هفته پایانی لالیگا نجات یافت.

به گزارش مشرق، هفته سی‌وهشتم و پایانی لالیگای اسپانیا امشب و از ساعت ۲۰ با برگزاری ۵ دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین بازی‌ها رئال مادرید به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و ویارئال پذیرای اتلتیکومادرید بود.

در یکی از این بازی رئال مادرید در دیداری خانگی پذیرای اتلتیک بیلبائو بود. در دقیقه ۱۰ این بازی مایکل وسگا یک ضربه پنالتی را از دست داد تا اتلتیک بیلبائو شانس برتری در نیمه نخست را از دست بدهد. در این صحنه تیبو کورتوآ با یک واکنش سریع مانع گلزنی شماره ۶ اتلتیک بیلبائو شد.

در نیمه دوم اویهان سانست در دقیقه ۴۹ موفق شد میهمان را پیش بیاندازد اما کریم بنزما از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۷۲ کار را به تساوی کشاند. این بازی در پایان با همان نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

این آخرین بازی بنزما با پیراهن رئال بود. او امروز اعلام کرد از جمع کهکشانی‌ها جدا می‌شود. وی به احتمال فراوان به الاتحاد عربستان خواهد پیوست.

در دیگر بازی امشب ویارئال در خانه از اتلتیکومادرید میزبانی کرد، نیکولاس جکسون در دقیقه ۹ میزبان را پیش انداخت اما در ادامه آنخل کوره آ برای اتلتیکومادرید گلزنی کرد.

در این بازی و در دقیقه ۷۱ اکسل ویتسل با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا اتلتیکومادرید دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد. خورخه پاسکال در دقیقه ۹۳ این بازی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه ۲ بر ۲ این بازی را به پایان ببرند.

در سایر بازی‌ها این نتایج به دست آمد:

مایورکا ۳ - رایو وایه کانو صفر

اوساسونا ۲ - خیرونا یک

رئال سوسیداد ۲ - سویا یک

سایر بازی‌های این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس