پرتاب دیسک ایران برنز گرفت/ کار یک ملی پوش به بیمارستان کشید

دوومیدانی کاران تیم ملی ایران در رقابت‌های جوانان آسیا از رقیبان خود در کسب عنوان عقب ماندند.

به گزارش مشرق، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از امروز ۱۴ خرداد با حضور ۱۳ نماینده کشورمان در ییچئون کره جنوبی آغاز شد. در نخستین روز این دیدارها محمد رضا ضیایی در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب دیسک با ثبت حد نصاب ۵۵ متر و ۴۴ سانتی متر در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز این مسابقات را کسب نمود.

* محمد حسام مظفری در جریان برگزاری دور مقدماتی رقابت ماده ۸۰۰ متر با ثبت حد نصاب یک دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۶۹ صدم ثانیه در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت و راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شد.

* مانا حسینی با پرتابی به مسافت ۴۷ متر و ۳۵ سانتی متر در ماده پرتاب نیزه در جایگاه چهارم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

* ارشیا مصدقی نماینده تیم ملی دوو میدانی جوانان کشورمان با عبور از ارتفاع ۴ متر و ۸۰ سانتی متر رقابت ماده پرش با نیزه با قرار گرفتن در جایگاه ششم به کار خود پایان داد.

* سید محمد سجاد آقایی در مرحله مقدمانی رقابت ماده ۴۰۰ متر مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا با ثبت حد نصاب ۴۹ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه در جایگاه پنجم گروه خود قرار گرفت و با قرار گرفتن در جایگاه یازدهم در مجموع از رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

* ملینا اسماعیلی در ماده ۱۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۱۲ ثانیه و ۳۷ صدم ثانیه در جایگاه پنجم گروه خود قرار گرفت و نتوانست به مرحله بعدی مسابقات راه یابد.

* سینا نجفی دونده دوهای سرعت تیم ملی دو و میدانی جوانان کشورمان در جریان انجام تمرینات پیش از آغاز رقابت خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به دلیل برخورد با یکی از ورزشکاران زمین خورد و از ناحیه آرنج دست آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا تا ۱۷ خرداد در ییچئون کره جنوبی پیگیری می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس