کد خبر 1496096
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
جدایی بنزما از رئال مادرید رسمی شد

باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی از جدایی کریم بنزما خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام باشگاه رئال مادرید، کریم بنزما به صورت رسمی از این تیم جدا شد. در بیانیه باشگاه رئال به شرح زیر است:

رئال مادرید می‌خواهد قدردانی و تمام محبت خود را نسبت به کسی که در حال حاضر یکی از بزرگترین اسطوره های ما است، نشان دهد.

کریم بنزما در سال ۲۰۰۹ و در سن ۲۱ سالگی به باشگاه ما آمد و یک بازیکن مهم در این عصر طلایی تاریخ ما بوده است. در طول چهارده فصلی که او از سپر و پیراهن ما دفاع کرده، ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کرده است که یک رکورد برای رئال مادرید است: ۵ جام اروپا، ۵ جام باشگاه های جهان، ۴ سوپرجام اروپا، ۴ لیگ، ۳ کوپا دل ری و ۴ سوپرجام اسپانیا.

کریم بنزما با ۶۴۷ بازی، پنجمین بازیکنی است که بیشترین بار پیراهن ما را بر تن کرده و با ۳۵۳ گل دومین گلزن تاریخ رئال مادرید است. او همچنین دومین گلزن تاریخ رئال مادرید در لیگ و جام ملت های اروپا است و همچنین چهارمین گلزن لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ این رقابت ها و چهارمین گلزن تاریخ لیگ است.

دوران حرفه‌ای کریم بنزما در رئال مادرید نمونه‌ای از رفتار و حرفه‌ای بودن بوده و نشان دهنده ارزش‌های باشگاه ما است. کریم بنزما حق تصمیم‌گیری درباره آینده خود را به دست آورده است.

مادریدیستاها و همه هواداران در سراسر جهان از فوتبال جادویی و منحصر به فرد او لذت برده‌اند که او را به یکی از اسطوره های بزرگ باشگاه ما و یکی از اسطوره های بزرگ فوتبال جهان تبدیل کرده است.

رئال مادرید همیشه خانه او بوده و خواهد بود و او برای او و همه خانواده اش در این مرحله جدید از زندگی اش آرزوی بهترین ها را دارد.

سه‌شنبه هفته آینده یک اقدام نهادی برای ادای احترام و خداحافظی از کریم بنزما در رئال‌مادرید با حضور فلورنتینو پرز رئیس باشگاه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    0 0
    پیش به سوی گاوه شیرده!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس