نصیرزاده: ماندن یا رفتن اخباری به تصمیم خودش بستگی دارد

مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: ما مبلغ قرارداد اخباری را بیش از دو برابر فصل قبل افزایش دادیم و ماندن یا رفتن وی به تصمیم خودش بستگی دارد.

به گزارش مشرق، در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد محمدرضا اخباری با تیم تبریزی عنوان کرد: کسی که فوری وارد بازار می‌شود زود هم خرید نمی‌کند. احتمال دارد بازیکنان دوری در پاساژ بزنند و سپس قیمت مناسب را انتخاب کنند. اخباری یک مهره مهم و کلیدی برای ما است. چشم خودمان را بستیم و مبلغی بسیار بالاتر از فصل گذشته به او پیشنهاد دادیم، اکنون هم منتظر جوابش هستیم.

نصیرزاده در مورد فعالیت‌های نقل و انتقالی تراکتور گفت: لیست خمز در اختیار ما است و مشغول مذاکره هستیم، اما چند بازیکنی که در لیست او هستند با باشگاه خود قرارداد دارند و امکان جذب آنها برای تراکتور وجود ندارد. اکنون سقف بودجه تراکتور مشخص شده و به عنوان یک باشگاه بخش خصوصی نمی‌توانیم بیشتر از این هزینه کنیم. پرداخت مبالغ هنگفت برای ما بسیار سخت است.

وی در مورد زمان آغاز تمرینات تراکتور توضیح داد: ۱۰ تیر تمرینات خود را آغاز می‌کنیم و بعد از ۵ روز برای برگزاری اردوی دو هفته‌ای به استانبول می‌رویم زیرا احتمال می‌دهیم لیگ برتر آینده از ۱۰ مرداد آغاز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس