.

باشگاه استقلال نسبت به محرومیت ساپینتو اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از اعتراض این باشگاه در خصوص رای محرومیت ریکاردو ساپینتو خبر داد و اعلام کرد این موضوع را در هر نهاد داخلی و خارجی که لازم باشد، پیگیری خواهد کرد.

همچنین باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

«رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، در ادامه آرا یک طرفه و غیر منصفانه فصل اخیر صادر شده است.

باشگاه استقلال به شدت به این رای ناعادلانه معترض است و حتما به کمیته استیناف اعتراض خواهد کرد اما سوال اصلی اینجاست که دلیل محرومیت ساپینتو چیست؟ آیا این محرومیت به استناد گزارش تیم داوری که با لباس داوری در جشن قهرمانی تیم رقیب شرکت می‌کند و با لبخند به سرمربی و سرپرست رقیب تبریک می‌گوید، اتخاذ شده است!؟

زمانی که استقلال گل تساوی را زد، چه اتفاقی افتاد که ساپینتو اخراج شد؟ یکی از اعضای تیم داوری فینال حذفی در مصاحبه‌ای به صراحت گفته ساپینتو به خاطر اعتراض سرمربی و سرپرست پرسپولیس، از کنار زمین اخراج شد! که این امر در تصاویر منتشره هم کاملا مشخص است. خنده دار نیست که سرمربی یک تیم با اعتراض نیمکت نشینان رقیب اخراج شود!؟

وقتی در آن شرایط حساس یک تیم به گل تساوی رسیده، هیچ دلیلی برای اعتراض سرمربی‌اش وجود ندارد اما به نظر می‌رسد آن گل لحظه‌های آخر مسابقه، کام برخی را تلخ کرد که نگران از دست دادن حضور در جشن قهرمانی تیم محبوبشان بودند!

از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای صدور این حکم ناعادلانه مدارک مستند و توضیح محکمه‌پسند می‌خواهیم. رای‌ای که بر اساس گزارش دروغ یک داورنما نوشته شود، عادلانه نیست. شما قسم به اجرای عدالت خورده‌اید و باید خداوند را مد نظر قرار دهید.

وقتی رئیس کمیته داوران که پیش‌تر با صراحت گفته بود: "یک پنالتی طلب فلان تیم"، بعد از دربی برگشت لیگ هم گفت: "اگر بگویم پنالتی استقلال درست بود، رقیب ناراحت می‌شود. " دیگر چه انتظاری می‌شود از مجموعه تحت مدیریتش داشت؟

لباس داوری را از تن خارج کنید و هر بازی با پیراهن تیم محبوب و صورت‌های رنگ شده به استادیوم بروید و بوق بزنید!

این وسط حکم آن داوری که در اقدامی بسیار زشت با دست به صورت سرمربی استقلال ضربه زد، چه شد!؟ دلیل آن صحنه‌ها و حواشی رخ داده، اخراج بی دلیل ساپینتو پس از گل تساوی بود. سرمربی تیمی که با آن فشار و در آن لحظه به گل تساوی رسید را بدون هیچ دلیلی اخراج کردید و حالا هم چنین محرومیتی صادر می‌کنید؟

باشگاه استقلال برای عدالت‌خواهی به هر نهاد داخلی و بین المللی ممکن مراجعه خواهد کرد تا حق این باشگاه و هوادارانش محقق شود زیرا اساس این حکم‌ زیر سوال است.

سرمربی استقلال صرفا با اعتراض تیم رقیب اخراج شده و احتمالا گزارش مد نظر قرار گرفته را همان‌هایی نوشته‌اند که به اعتراض نیمکت‌نشینان حریف، گفتند: "چشم! "»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 3
    حرف حساب
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 0
      تروریست بود این آدم
  • محمد IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 3
    حرف حساب
  • عدالت IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    سلام به جای بیانیه نویسی کمی اخلاق یاد مجموعه تحت نظر بدهید آقای سرپرست، فوتبال است دشمنی بین مردم ایجاد نکنید اگه خدای نکرده با تحریکات مجموعه تحت سرپرستی شما درگیری بین هواداران رخ دهد چه جواب میخوای به مردم بدی،
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 0
    انتقاد کارشناس داوری از پرتاب آب دهان توسط ساپینتو: آقای افشاریان! شما هم مقصرید
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    اصلا ۴ سال محرومش کنید چه فایده داره؟؟ فکر کردید مردم‌مثل خودتون احمقن؟؟ اگه راست میگید چرا درطول فصل محرومیت سنگین براش درنظر نگرفتید؟چون میدونید دیگه نمیخوان باهاش قرارداد ببندن و فصل بعد تو استقلال نیست ۴ ماه محرومش کردین؟؟؟ اگه می‌موند شاید نهایتا ۳ جلسه محروم میشد..
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    حالا که قرار هست اخراجش کنن عوامل فدراسیون یاد قوانین افتادن که این رفتارها غیر ورزشیه! چه فسادی هست در این فوتبال
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    آقای کریمی ! به عنوان یک استقلالی قدیمی و متعصب به نام باشگاه استقلال به شما میگویم کارهای ساپینتو غیر قابل دفاع و خجالت آور است مگر این اولین کار ناشایست آقای ساپینتو بوده که شما اینگونه از او دفاع میکنید ؟! از لگد زدن به برانکارد امدادگران در رشت تا سایر حرکات غیر طبیعی و نامتعادل او در سایر بازیها حکایتی تلخ و تآسفبار است که چگونه و با چه شناخت و مطالعه دقیقی سکان هدایت یکی از تیمهای پرافتخار در آسیا و یکی از 2 تیم پرطرفدار و محبوب ایران را به چنین فرد نامتعادلی سپرده شد ! حالا با این تفاصیل هنوز هم باشگاه سعی دارد بجای عذر خواهی از طرفداران مغموم و مظلوم استقلال بخاطر شاهکار استخدام این مربی از او دفاع میکند !! آقا اوضاع داوری بد و بسیار افتضاح است این که نیاز به شرح و بسط ندارد بخصوص استقلال بارهای قربانی این وضع اسفناک داوری و مدیریت لیگ شده همه اینها درست اما آیا رفتار چاله میدانی و لات بازیهای ساپینتو چاره این معضلات است ؟! آخر چند بار ؟! و هر بار با این بهانه و توجیهات مزخرف ! آخر شما اگر فوتبالی هستید در کجای دنیا یک مربی فهیم و با کلاس را میتوانید مثال بزنید که آب دهان پرتاب کند و با تماشاچیان تیم رقیب کل کل راه بیاندازد به سوی آنها بطری آب پرتاب کند و به صورت مآمور نیروی انتظامی در استادیوم سیلی بزند ؟! واقعآ از چه دفاع میکنی آقای کریمی ؟! نیمکت این تیم جای افرادی مثل رایکوف پور حیدری و ناصر حجازی بوده با اونهمه شآن و شخصیت و افتخار آفرینی است نه یک آدم نا متعادل و روانی مثل ساپینتو که بنده حاضرم ثابت کنم که حد اقل 50 درصد دلیل قهرمان نشدن استقلال ساپینتو بوده است و 50 درصد عوامل دیگر از جمله ناداوریها ...
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    این رو باید ۴ سال محروم می کردند نه ۴ ماه
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    چقدر حرف مفت می زنند اینا،اینهمه هزینه می‌کنند ،خروجی کل باشگاه شون بیانیه های مختلف است و کمک نایب قهرمانی لیگ.
  • اوس موسی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    اگه داور پنالتی رو میگرفت کار به اینجا نمیکشید . آقای مدیر حناتون دیگه رنگی نداره .
  • رضا IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    خداداد افشاریان بدرد طویله میخوره، دامادش هم اسطبل اسب ها را تمیز کنه نه داور باشه بی همه چیز
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    آسمان ریسمان بافتن به جای قبول اشتباهات مدیریتی در کنترل مربی و هدایت باشگاه و زمین و زمان را مقصر معرفی کردن باخت در فینال جام حذفی برای تبرئه خود و تیم مدیریتی! حیف از باشگاه بزرگ و مردمی استقلال و تیم فوتبال فوق العاده آن که بین مدیران ناکارآمد دست به دست می شود.
  • تهران IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    واقعا حرف حساب خدایش کجای دنیا تیم داوری بعد بازی فینال با تیم رقیب در جشن قهرمانی شرکت میکنه مطمنک هیچ جای دنیا همچین چیزی ممکن نیست حتی توی لیگ اماتور هم چنین فاجعه ایز رخ نمیدهد واقعا شرم بر شما که تمام فدراسیون و تمام داوری برعلیه یک تیم حقش را میخورد واقعا شرم برشما
  • رستم ایرانی IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    اون مردک نامتعادل روانی رو معادل العمر محروم کنین کارش خیلی بی تربیت و توهین به مردم ابران بود نمونه ای کوچک از غرب وحشی بود کلا در فوتبال ایران رو تخته کنبن بهتره عوضش پولشو خرج ورزش عمومی کنید فوتبال ایران یعنی فساد و دزدی و خیانت و بی تربیتی فوتبالیستا رو هو حقوقی کنید ماهی ۲۰بهشون بدید دزدی ها کم میشه و فوتبال پیشرفت همه میکنه
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    مشرق تابلو این چند وقت سنگ کیسه هارو به سینه میزنی اون‌نویسنده کیسه کشت رو تعویض کن‌نون بازوتو بخور
  • 63636366666 IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    خنده داره اگر ایرانی بود هم همینطور بود پس اون که داور را زد چی اون هوچی گری که میگفت نمیزارند من قهرمان بشم چی
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    کور خواندی جناب! شما را مسئول نگذاشتند که در راس بک باشگاه در حد یک هوادارساده مزخرف بلغور کنی! کاش تعصبت واقعی بود اما شما نامردها جز به میز ریاست و دریافت نجومی و بازی با احساس هوادار هیچ کاری بلد نیستید. باختیم واقعیت را می پذیریم اما با اخراج امثال تو و بازیکنان بی خاصیت مثل ققنوس دوباره از دل آتش متولد خواهیم شد
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 1
    مردک نفهم داره تهدید میکنه!! به هر کجا دوست داری شکایت کن!! خود این بیانیه هم باید در کمیته انضباطی بررسی و این مردک را جریمه و اخراج کنند.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    1 0
    در فوتبال ایران برای سر بریدن استقلال به هر روشی رقابتی تنگاتنگ بین کمیته انضباطی ،کمیته استیناف ،کمیته داوران و....وجود دارد اینهمه بغض و عناد با این باشگاه محبوب و مردمی ناشی از چیست ؟انصافا افشاریان و دارودسته اش جارو بشن فکر کنم همه چیز سرجاش برگرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس