کد خبر 1495896
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
بیانیه خداحافظی مسی از پاری‌سن‌ژرمن حذف شد +عکس

بیانیه خداحافظی ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن از وبگاه رسانه اسپانیولی حذف شد.

به گزارش مشرق، نسخه آرژانتینی شبکه آمریکایی ESPN امروز (شنبه) بیانیه‌ای مربوط به خداحافظی لیونل مسی از تیم پاری‌سن‌ژرمن را منتشر اما دقایقی بعد حذف کرد.

در بیانیه خداحافظی مسی آمده بود: من از اینکه توانستم در تیم پاری‌سن‌ژرمن بازی کنم، بسیار خوشحال هستم. من واقعاً از بازی‌کردن در کنار چنین بازیکنان خوبی لذت بردم. من می‌خواهم از باشگاه برای این تجربه شگفت‌انگیز تشکر و قدردانی کنم.

گفته شده بیانیه باشگاه فرانسوی درباره جدایی مسی از پاریسی‌ها امروز منتشر خواهد شد.

کریستوف گالتیه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پنجشنبه شب اعلام کرد مسی برای آخرین بار در بازی روز شنبه (امروز) برابر کلرمونت فوت، پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

بیانیه خداحافظی مسی از پاری‌سن‌ژرمن حذف شد +عکس

مسی در این فصل ۲۱ گل و ۲۰ پاس گل در تمامی مسابقات برای پاری‌سن‌ژرمن به ثبت رسانده است. این ستاره آرژانتینی در سال ۲۰۲۱ با قراردادی ۲ ساله از بارسلونا به این تیم فرانسوی پیوست.

گفته می‌شود برنده هفت توپ طلای جهان و قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به همراه آرژانتین فصل پیشنهادهایی از الهلال عربستان، بارسلونا و اینترمیامی آمریکا دریافت کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Omid IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    مسی هم مثل مارادونا نمک خورد و نمکدان را شکست. خدا عمر داورها ندهد که با پنالتی های ناجوانمردانه آرژانتین را قهرمان جام جهانی کردند. فوتبال جهان کثیف شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس