کد خبر 1495854
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
تکواندو

سیده نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی با وجود ارائه نمایشی قابل قبول از رقابت‌های جهانی باکو کنار رفتند.

به گزارش مشرق، در چارچوب رقابت‌های جهانی باکو ۲۰۲۳ و در روز ششم این مسابقات، مبارزات اوزان ۶۲- کیلوگرم بانوان و ۷۴- کیلوگرم آقایان برگزار شد و «سیده نرگس میرنوراللهی» و «میرهاشم حسینی» نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران بودند.

سیده نرگس میرنوراللهی در دیدار نخست خود موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر «مالسا مونتریو» از پرتغال را شکست دهد. ملی پوش کشورمان در مرحله یک شانزدهم نهایی رو در روی «مریمی خلال» از مراکش قرار گرفت و او را هم مقتدرانه و با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت. میرنوراللهی در یک هشتم نهایی به مصاف «سارا چاری» قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲ و عنوان دار گرند پری قرار گرفت و نتیجه را ۲ بر صفر به حریف عنواندار خود واگذار و در نهایت شایستگی از دور رقابت ها کنار رفت.

میرهاشم حسینی در وزن ۷۴- کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز ششم مسابقات بود. حسینی در دیدار نخست خود برابر «روسلان ماکاروف» از قرقیزستان قرار گرفت و به راحتی توانست با نتیجه ۲ بر صفر او را شکست دهد. حسینی در دیدار دوم خود رو در روی «جیلن لالون» از هائیتی قرار گرفت و او را هم با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و پا به مرحله یک هشتم نهایی گذاشت. حسینی در این مرحله و در یک دیدار نفس گیر مقابل «استفان تاووک» از صربستان دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۲۲ مکزیک قرار گرفت و با ارائه نمایشی قابل قبول، نتیجه را ۲ بر یک به حریف خود واگذار کرد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

در همین چارچوب و در روز آخرین مسابقات، فردا یکشنبه «علیرضا نادعلیان و ناهید کیانی» ۲ ملی پوش کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

تا به اینجای رقابت های قهرمانی جهان ۲ مدال برنز توسط «متین رضایی و آرین سلیمی» برای ایران به دست آمده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس