خشم محافل امنیتی تل‌آویو از سخنان یک مقام نظامی درباره جنگ

رسانه‌های عبری زبان از خشم شدید محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به سخنان یک مقام نظامی این رژیم در خصوص احتمال وقوع جنگ بزرگ در منطقه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که محافل امنیتی رژیم صهیونیستی به شدت از سخنان «اهارون حلیوه» رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «امان» در خصوص حزب الله خشمگین هستند.

بر اساس این گزارش، این مقام نظامی رژیم صهیونیستی چند روز قبل مدعی شده بود که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به زودی یک اشتباه مرتکب می‌شود که چه بسا به یک جنگ بزرگ منجر خواهد شد.

محافل امنیتی رژیم صهیونیستی با رد این سخنان حلیوه، اعلام کردند که با وجود تحولات منفی در قبال پرونده هسته‌ای ایران و موضوع حزب الله، نشانه‌ای از یک جنگ قریب الوقوع نمی‌بینند.

رئیس امان در نشست هرتزلیا اعلام کرده بود که گمانه زنی‌ها در خصوص وقوع یک درگیری و تنش بزرگ در منطقه در سایه اعطای چراغ سبز از سوی بشار اسد رئیس جمهور سوریه به پهپادها برای استفاده از حریم هوایی سوریه، افزایش یافته است.

وی گفته بود: استفاده از خشونت در منطقه شمالی چه از سوی لبنان و چه از سوی سوریه، ممکن است به تنش و درگیری گسترده میان تل‌آویو و حزب الله منجر شود.

این در حالیست که گزارش‌های منتشر شده از سوی محافل رژیم صهیونیستی عکس این مسأله را نشان می‌دهد به طوری که روزنامه عبری زبان «ماکور ریشون» چندی قبل از نگرانی و هراس تل‌آویو نسبت به افزایش قدرت نظامی ایران و حزب الله در مقابل کاهش قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

همچنین به تازگی، رسانه‌های عبری اذعان کرده‌اند که مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌الله» دارای نیروی زمینی قدرتمندی است که احتمالاً برای اشغال «الجلیل» در حال آموزش هستند.

«یونی بن مناخیم» تحلیلگر سیاسی و روزنامه‌نگار صهیونیست نیز در سخنانی گفت: حزب الله علاوه بر زرادخانه عظیم موشکی، نیروی زمینی قدرتمندی در اختیار دارد که برای اشغال «الجلیل» آموزش می‌بینند و این نیروی زمینی «یگان رضوان» نامیده می‌شود.

وی ادامه داد: «یگان رضوان» شامل حدود ۱۱ گردان است که برای اشغال مراکز نظامی و شهرک‌های اسرائیل و ربودن شهرک‌نشینان و نظامیان برنامه‌ریزی می‌کنند.

این تحلیلگر صهیونیست همچنین گفت که حزب الله اخیراً مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی را با مستقر کردن اعضای «یگان رضوان» تقویت کرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 0
    تکون نخورده بمبارانی فقط ازسایتهایی که ازچندساعت اول در غزه میشید که نشانی ازصهیونیست درکل منطقه نماندنیروی زمینی پهبادی ونیروی ذخیره وهجوم ترکبی فقط درغزه راهم نمیخواهد حزب الله یمن ارتش کشورهای سوریه عراق افغانستان پاکستان اذربایجان وائتلاف عربی ونیجریه وافریقا وهمفکران مقاومت نمیخواد
    • Ja ad IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      اینهایی که شما گفتید قشنگ است ولی با واقعیات تطابق ندارد . اگر فقط کمی در تاریخ ( و بویژه تاریخ جنگها) مطالعه کنید تمام کسانی که رویای نابودی یا اشغال یک کشور دیگر ( ظرف چند روز ) را داشتند در محاسبات خود اشتباه کردند و شکست خوردند . به طور مثال ، اشتباه هیتلر در حمله به روسیه ، اشتباه محاسبات شوروی در افغانستان و آمریکا در کره و ویتنام ، اشتباه محاسباتی صدام در فتح یک هفته تهران ، اشتباه پوتین در فتح آسان اوکراین . لطفا احساسی فکر نکنید .
  • US ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    تمام این اراجیف نشان از ترس و دلهره رژیم نجس و شیطانی یهود دارد که یکی از مسئولین دولت یهود می گوید حزب الله حمله می کند دیگری بلافاصله آنرا تکذیب می کند .
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    همه دول اسلامی متحد شوند و با کشور قهرمان مصر که پرچمدار تاریخی مبارزه با اسرائیل است بیعت کنند و به اسرائیل حمله مجدد کنند. آمریکا دست از حمایت اسرائیل برداشته واسرائیل بدون حمایت آمریکا قطعا نابود شدنی ست. در جنگ شش روزه اسرائیل با حمایت آمریکا موفق شد بر اعراب غلبه کند. اما امروز اسرائیل منزوی و تنها وترد شده است.
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    همه دول اسلامی متحد شوند و با کشور قهرمان مصر که پرچمدار تاریخی مبارزه با اسرائیل است بیعت کنند و به اسرائیل حمله مجدد کنند. آمریکا دست از حمایت اسرائیل برداشته واسرائیل بدون حمایت آمریکا قطعا نابود شدنی ست. در جنگ شش روزه اسرائیل با حمایت آمریکا موفق شد بر اعراب غلبه کند. اما امروز اسرائیل منزوی و تنها وترد شده است.این بار پیروزی وفتح قدس قطعا نصیب دول اسلامی متحد خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس