کد خبر 1495758
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
خودرو نمایه

همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت خودرو امروز نیز تغییراتی تجربه نکرده و وارد یک رکود عمیق شده است. یکی از عمده دلایل رکود می‌تواند تعطیلی پشت سر هم بازار باشد.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲ با توجه به فهرست قیمت‌های وب‌سایت کارنامه، نسبت به روز گذشته هیچ تغییری تجربه نکرد.

امروز در بازار خودرو تقریبا در همه محصولات، ثبات نسبی را می‌توان مشاهده کرد. اکثر محصولات، تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته نداشتند و تعداد اندکی که تغییر داشتند، این تغییرشان در حد بسیار کم بود.

در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت پراید ۱۳۱ بدون تغییر ماند با همان ۳۳۵ میلیون تومان معامله شد، مانند پراید ۱۱۱ که قیمت ثابت ۳۵۵ میلیون تومان، بدون تغییر باقی ماند.

پژو پارس LX TU۵، ساخت ۱۴۰۱ که در هفته گذشته حدود ۱۴ میلیون تومان کاهش قیمتی تجربه کرده بود، امروز ۱۳ خردادماه بدون تغییر، با همان نرخ ۶۱۷ میلیونی به فروش رسید.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، ساخت ۱۴۰۱ که در هفته اخیر، نوسان‌های ریزی را تجربه کرده بود، با همان مبلغ ۶۵۲ میلیون تومان خرید و فروش شد. بنابراین باید گفت که این خودرو فعلا در ثبات کامل قیمتی به‌سر می‌برد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز که در روزهای گذشته کاهش ۸ میلیون تومانی را تجربه کرده بود، بدون تغییر با همان مبلغ ۵۳۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت خودرو امروز ۱۳ خرداد +جدول

قیمت خودروهای خارجی و مونتاژی

امروز بازار خودروهای خارجی و مونتاژی نیز نوسان قابل توجهی نداشت.

ام وی ام X۲۲ PRO که در هفته گذشته کاهش ۹۰ میلیون تومانی را تجربه کرده بود، امروز بدون تغییر مانده و با ۹۹۰ میلیون تومان معامله شد.

جک J۴ نیز با همان نرخ ۸۵۰ میلیون تومان خرید و فروش شد. این خودرو جزو آن دسته از محصولاتی است که فاصله قیمت درب کارخانه تا بازارش، بسیار کم شده است.

ریسپکت پرایم بهمن موتور که در روزهای آخر هفته گذشته کاهش قیمتی ۱۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرده بود، امروز همانند دیگر محصولات، کاهش قیمتی نداشته و به همان نرخ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان معامله شد.

فردا T۵ از محصولات مونتاژی شرکت فردا موتورز نیز، با روند بازار همراه بود و در همان مبلغ یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان، ثابت ماند.

قیمت خودرو امروز ۱۳ خرداد +جدول

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

طی هفته‌های اخیر، کاهش قیمت خودروها به قدری جدی بوده که در این هفته، احتمالا امکان کاهش بیشتر نباشد. به‌طوری که قیمت بازاری برخی از محصولات به قیمت‌های درب کارخانه رسیده‌اند. بنابراین انتظار می‌رود باتوجه به تعطیلی‌های دو روز آینده، بازار خودرو تغییری رو به بالا نداشته باشد.

از طرفی دیگر همانطور که اشاره شد، به‌دلیل عدم امکان کاهش قیمت‌ها بیش از این، احتمالا بازار خودرو هفته‌ای بسیار آرام داشته باشد.

منبع:تجارت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس