ستاد کل نیروهای مسلح: آماده مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به آرمان های امام(ره) و انقلاب هستیم

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای از اقشار و آحاد مختلف مردم انقلابی و حماسه‌ساز برای حضور پرشور و با شکوه در آیین‌های گرامیداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام (ره) دعوت به عمل آورد.

به گزارش مشرق، ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۴ خرداد ماه سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد؛ ضمن اعلام آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به آرمان‌های حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی، چهاردهم خردادماه را به عنوان روز بزرگ تجدید میثاق امت با آرمان‌های امام راحل و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) ارج نهاد.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

السلام علیک یاحضرت روح الله

سی و چهار سال پس از ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فقدان آن شخصیت مکتب‌ساز همچنان یاد و نام ایشان الهام بخش آزادگان و حق‌طلبان عالم است. ملت شریف ایران به رغم زنجیره ای از توطئه‌ها و فتنه آفرینی‌های متعدد و مستمر از سوی جبهه استکبار و نظام سلطه ، به فضل الهی مصمم‌تر از همیشه بر پیمان وثیق خود با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهیدان عالی مقام، وفادار و با هوشمندی و اقتدار از دیواره‌های سخت تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم‌ها عبور کرده و با اعتقاد و ایمان انقلابی خود در پیمودن راه و خط روشن حضرت روح الله (ره) وخلف صالح او حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزت و عظمت خود را در معرض چشم همه ملت‌های عالم قرار داده است.

حضرت امام خمینی(ره) در نهضتی مبتنی بر سنت‌های الهی در مسیر راه انبیا حرکتی مردمی را پیش برد که متمایز از همه انقلاب‌های موجود در شرق و غرب بوده است. امام ضمن حضور در صحنه، اصول مکتب سیاسی اسلام ناب محمدی(ص) را برای مردم تبیین نمود و آنان را به ایمان آگاهانه و انقلابی رساند. جوشش این ایمان برآمده از حقانیت و تعقل باعث ورود مردم مسلمان ایران به میدان مبارزه شد تا این اقیانوس عظیم پرتلاطم، انقلاب بزرگ اسلامی را شکل دهد. پی‌ریزی حکومت اسلامی مبتنی بر آموزه‌های قرآن و عترت با ویژگی‌هایی ممتاز همچون عدم وابستگی به طاغوت‌های زمان، باعث شد که حرکت امام(ره) با هیچ حرکتی بعداز صدر اسلام تاکنون قابل مقایسه نباشد.

امروز سربلندی ملت ایران با تکیه بر اصل مترقّی ولایت‌فقیه برخاسته از تفکر اسلام ناب و خلاقیت آن امام سفر کرده و خلف صالحش حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و به واسطه آن، الگویی مناسب برای اداره جوامع بشری و تامین سعادت دنیوی و اخروی فرا روی سایر ملت‌ها نیز قرار گرفته به طوری که ندای مقاومت ضد استکباری در دورترین سرزمین‌ها به‌گوش می‌رسد، این اقتدار باعث تغییر در هندسه محاسباتی قدرت‌های جهان شده و تعبیری از فرمایش تاریخی امام خمینی(ره) است که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت یاد، نام و آرمان های حضرت امام (ره) ضمن اعلام آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به آرمان های حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی، چهاردهم خردادماه را به عنوان روز بزرگ تجدید میثاق امت با آرمان های امام راحل و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) ارج می نهد و از اقشار و آحاد مختلف مردم انقلابی و حماسه ساز برای حضور پرشور و با شکوه در آیین‌های گرامیداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام (ره)؛ دعوت به عمل می آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    پس مردم اهمیتی ندارند. یه اسم انقلاب باشه چجوریش مهم نیست
  • سیاوش کرد آزاد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    ان شاء الله خبر کشف صهیونیست ها از دستگاه های دولتی و مقامات ساسی کشور و بازپس گیری املاک و مغازه ها از صهیونیست های قجری
    • هادی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      ان شاءالله فلسطین آزاد خواهد شد
    • رضا IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      0 0
      قدس پیروز است
  • حمید IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    خدا قوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس