کد خبر 1495300
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
ساپینتوی عصبانی مدیران استقلال را به رختکن راه نداد!

دربی شماره ۱۰۱ پایتخت در نهایت با قهرمانی یحیی گل محمدی و شاگردانش در جام حذفی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، هرچند دیدار پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی به پایان رسید اما تبعات آن هنوز ادامه دارد.

یکی از حواشی این دیدار که از چشم خیلی‌ها پنهان ماند، رفتار ریکاردو ساپینتو با مدیران باشگاه استقلال پیش از دربی بود.

ظاهرا تنی چند از مدیران باشگاه استقلال، پیش از شروع بازی با پرسپولیس قصد داشتند به رختکن آبی‌ها بروند که با ممانعت و مخالفت ساپینتو مواجه شدند!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    برای مسئولین ایران اعم از ورزشی و قضایی و سیاسی و نظامی متاسفیم که این را به زندان نمی اندازند که انچه شایسته خودش می باشد را نثار فرهنگ و تمدن ایران و ایرانی می کند و دنیا فکر می کنند ما ضعیف ترین مردم تاریخ هستیم که یک بیگانه این چنین چاله میدونی رفتار می کند شما را به مقدسات این در کشور خودش جرات می کند یک هزارم این رفتار را نشان دهد و باعث تزلزل استقلال نیز همین شخص بوده ... وقتی وسط شهر تهران در محلی مملو از دوربین و پلیس و قاضی این چنین اعتبارات تاریخی ما را له می کنند از طالبان در لب مرز چه انتظاری دارید و وقتی مسئولین ما و نمایندگان ما این قدر بی عرضه اند که این رفتار را نمی بینند و وقتی همتای این مردک کیروش با حمایت عده ای وطن فروش 12سال با اعتبار این ملت بازی کرد و سرمایه ملت را به یغما برد و توهین کرد و رفت و هیچ کس بازخواست نشد معلوم است که جزیره امارات درخواست تنب کوچک و بزرگ دارد به زودی عراق خوزستان را می خواهد و اذربایجان به شمال می تازد افسوس از این همه درماندگی و بی لیاقتی...
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    حقشونه اونوقت که از این شخص دفاع می کردند و پر وبالش دادند رو فراموش کردند . از قدیم گفته اند بز گر گله را گر می کنه . هرچه زودتر اینو از ایران اخراجش کنند بهتره . باور کنید این اقا همه را به جون هم می اندازه .
  • سارا IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    1 0
    ساپینتو تعصب دارد و باید در استقلال بماند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس