کد خبر 1495019
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
استقلال میزبان دربی فینال حذفی/ تعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی مساوی است

شرایط آب و هوایی شهر تهران باعث شد تا برنامه های گروه‌های مشوقین تیم های استقلال و پرسپولیس به طور کلی به هم بریزد.

به گزارش مشرق، وزش باد شدید در شهر تهران باعث شد تا همه برنامه های طرفداران استقلال و پرسپولیس نقش برآب شوند. گروه زیادی از مشوقین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که از روز گذشته با اجرای طرح های موزاییکی روی صندلی های ورزشگاه آزادی منتظر شروع بازی دربی فینال جام حذفی بودند بر اثر وزش شدید باد در منطقه غرب تهران که کم کم به همه شهر تهران گسترش پیدا کرد همه زحمات ۲۴ ساعت اخیرشان از بین رفت.

طرفداران استقلال با طرح موزاییکی قصد داشتند ستاره های آسیایی استقلال و نام ساپینتو را به نمایش بگذارند و هواداران پرسپولیس نیز میخواستند با ارائه تصویر جام قهرمانی صدرنشینی شان در جدول رده بندی لیگ برتر اخیر را به رخ هواداران استقلال بکشند که البته همه این برنامه‌ریزی‌ها به خاطر وزش شدید باد به هم ریخت.

البته با توجه به کاهش باد در دقایق اخیر و این پیش بینی که شاید این شرایط تا بعد از ظهر کمتر شود به نظر می‌رسد که طرفداران دو تیم قصد دارند تا پیش از شروع مسابقه بار دیگر این طرح ها را با کمک هواداران شان اجرا کنند. گرچه تداوم وزش باد، بارش باران و شرایط نامساعد جوی این موضوع را به شدت دشوار و بعضاً غیر ممکن کرده است.

ناگفته نماند؛ دیدار فینال جام حذفی از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه امشب در استادیوم آزادی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهشید IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    1 1
    تمام مردم ایران می دانند اشکان خورشیدی را انتخاب کرده اند تا استقلال برنده شود. چرا استقلال باید برنده بشود؟ زیرا اگر استقلال برنده نشود ساپینتو باید از ایران برود و اگر ساپینتو برود پول زیاد از استقلال می خواهد. فکر نمی کردند پرسپولیس قهرمان بشود اما خدا خواست پرسپولیس قهرمان بشود. اما تهرانی‌ها امشب به طرفداری از تیم مظلوم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی بروند . ساپینتو وحشی گری را شروع کرده است. تهرانی ها این ساپینتو وحشی را نابود کنید.
    • تاج با تعصب IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      1 1
      دوست عزیز شما برو داوری هارو نگاه کن اونوقت میبینی چه بلایی سر استقلال اوردن وگرنه تیم ما ۴هفته مونده به پایان لیگ قهرمان میشد
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      0 2
      بیا پایین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس