ماجرای تعطیلی داروگر به روایت سخنگوی سازمان امور مالیاتی

مهدی موحد سخنگوی سازمان مالیاتی از بدهی ۱۴۰۰ میلیاردی مالک هلدینگ داروگر خبر داد و عنوان کرد شرکت داروگر توسط سازمان امور مالیاتی تعطیل نشده و مالک این هلدینگ کارگران را گروگان گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    4 4
    دسته یک آقازاده وسطه و میخواد شرکت بگیره
    • سروش IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      1 1
      دسته یک آقا زاده وسطه و میخواد شرکت رو بگیره؟؟؟؟ طبق این خبر صاحب برندی از پرداخت مالیات طفره بره و فرار مالیاتی داشته باشه چون چند ساله پرداخت نداشته به جای پرداخت مالیات برج خریده یا ساخته به جای پرداخت مالیات ده ها خودرو دپو و احتکار کرده و حقوق کارگران و معیشت کارگران را گروگان گرفته و به راحتی آب خوردن کارگران را قربانی می کنه و از آنها استفاده ابزاری میکنه و از امکانات و تربیونی که داره بخشی از جمعیت کارگری را درگیر و تحریک میکنه و علیه ارگان دولتی داره فرافکنی میکنه این صاحب برند شاید در دولت فشل قبل دستش برای فرار مالیاتی باز گذاشته شده بوده شاید در دولت قبل هم با این ترفند فرار کرده که این طوری دور برداشته و ... از این خبر می توان خیلی چیزها فهمید و انتقاداتی هم وارد است. چرا فورا میگید دسته یک آقا زاده درکار بوده و می خواد شرکت رو بگیره ؟؟؟ که بخش دیگه ای از جامعه رو درگیر کنید و با نظر دو پلو آب را بیشتر گل الود و فضای جامعه را ملتهب کرده و تعداد بیشتری را درگیر کنید تا فرد خاطی و امثال ایشان با تهمت زدن و فضا سازی مانور بیشتر پیدا کنند و از زیر تیغ قانون فرار کنند ؟؟؟ حرف بی سند و دو پهلوی یک عده می تونه راه فرار عده ای مفت خور رو باز کنه و بهشون فضای تنفس و لابیگری بیشتری بده و با فضا سازی از شفافیت فرار کنه حرف شما می تونه درست یا دروغ باشه برای اتهام زنی و تخریب نظام و دولت و یا یک ارگان دولتی این طور حرف دو پهلو نزنید باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشید با سند و مدرک بیان بفرماییدحرف من هم با استناد به فیلمهای این خبر می تونه نظر شخصی خودم باشه و غلط یا درست باشه که باید در برابر وجدان خودم پاسخگو باشم. حرف من واکنش به این خبر هست که تا حدی مستند اطلاع رسانی کرده و در برابر اقدامات صاحب برندی که معلوم الحال است از خودش دفاع کرده پس بدون ارائه سند فورا بدون فکر حرف نزنید.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    5 4
    شعارسال "افزایش تولید"خوب داره عملی میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سامان IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    6 1
    مالک داروگر کارگران را استثمار کرده البته این شخص در ظاهر مالک هست پشت قضیه کسانی دیگرند که هیچ اسمی از آن ها نیست. این آقایان علاوه بر داروگر شرکت سهامی کف، تولی پرس، تولید دارو تاکستان، شرکت کیوان ، روغن نباتی جهان و ... را به خاک سیاه نشاندن و راست راست راه می رن.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    10 0
    چرا گذاشتین مالیات 10سال روی هم جمع شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میخواستین فوتمالش کنین ولی نشد!!!!!!!!!!!!!!!
  • حسین IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    بیژن خان یه موتور باز حرفه ایه وسط یه جلسه اگر اسم موتور هزار رو ببری جلسه رو تعطیل میکنه و میشینه با شما راجع به موتورسیکلت صحبت میکنه. داروگر با 4500 پرسنل کیوان همدان با 800 پرسنل یاس خرمشهر با 2000 پرسنل روغن جهان با 550 پرسنل تولیددارو بسته بندی ایران در رشت کیمی آمید اصفهان و دهها شرکت دیگر که با پرداخت بخشی از مبلغ مزایده در ید ایشان قرار گرفته و مابقی مبلغ پرداخت نشده است شرکتها تعدیل و پرسنل آنها به صفر یا نزدیک صفر رسیده حقوق و بیمه پرسنل تا قبل تعدیل پرداخت نشده و با طرح موضوع در اداره کار با حداقل دستمزد محاسبه و تسویه شده است. سهامداران شرکتهای فوق که بین بیست تا 49 درصد سهام این شرکتها متعلق به افراد حقیقیست قید سهامشان را زده اند. چون در مملکت ما کسی صدای این افراد را نمی شنود. خود من در روغن نباتی زنجان بودم. در ماههای پایانی سال 91و ابتدایی 92 سود شرکت ماهانه 3 میلیارد تومان بود اما متاسفانه شرکت در مزایده سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید به بیژن واگذار شد
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 1
    هلدینگ داروگر امده بود کمک حال مردم باشد خو دش دزد از آب در امد . واقعا که
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    1 0
    خدا لعنت کنه گدا زاده هایی که ایران را بدبخت کردن از حرس،پول نمی‌دانند چیکار تمام هلدینگ ها مال کیاست اون سهمیه بگیر ایی که جنگ براشون نعمت بود
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    1 0
    همه دیگه آگاه هستند چه خبره lو چه کسی راست 5میگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس