کد خبر 1494541
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
پشت پرده ریخت و پاش عربستان برای جذب مسی و رونالدو

نشریه مادریدی پشت پرده ریخت و پاش عربستان برای شکار بهترین فوتبالیست‌های دنیا را فاش کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «مارکا» اسپانیا در گزارشی به آینده لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پرداخت و اعلام کرد تمام مسیرهای لیونل مسی به عربستان سعودی ختم می شود.

این رسانه مادریدی نوشت: مسی آخرین هفته را به عنوان بازیکن PSG می‌گذراند. جدایی به موقع اعلام می شود و سرنوشت بازیکن آرژانتینی هر روز روشن تر به نظر می رسد زیرا گزینه بارسلونا در حال محو شدن است.

الهلال عربستان با آغوش باز منتظر ورود قهرمان جهان است. رویای عربستان سعودی برای دیدن مسی و کریستیانو رونالدو در کنار هم در لیگ خود در شرف تحقق است. مذاکرات بین اطرافیان مسی و مدیران باشگاه عربستان از ماه ها پیش آغاز شد.

پشت پرده ریخت و پاش عربستان برای جذب مسی و رونالدو

اولین تماس ها در نتیجه توافق نامه ای بود که مسی با وزارت جهانگردی عربستان امضا کرد. قراردادی که روی میز مسی گذاشته شده چیزی بیش از ۳۰۰ میلیون یورو برای هر فصل است و جنبه های بیشتری علاوه بر ورزش را دربرمی گیرد. در پشت پرده این قراردادهای نجومی، عربستان به دنبال ارائه تصویری متفاوت از این کشور با کریستیانو رونالدو و لئو مسی به عنوان مرجع به جهان است و می خواهد نشان دهد از لحاظ اجتماعی و سیاسی به یک کشور با دموکراسی و باز تبدیل شده است.

اگر این بازیکن آرژانتینی، همانطور که در عربستان ادعا می‌کنند، در نهایت به این کشور منتقل شود او تنها کسی نخواهد بود که این کار را انجام می‌دهد، زیرا دی ماریا، بوسکتس و جوردی آلبا احتمالاً توسط تیم های عربستانی شکار می شوند. دولت این کشور سیستمی برای کمک به همه باشگاه ها ایجاد کرده تا از نظر مالی به آنها کمک کند و آنها بتوانند انتقال های بزرگ انجام دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس