کد خبر 1493827
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
رئال مادرید بازی باخته را برنده شد

هفته سی و هفتم لالیگا در شرایطی دنبال شد که رئال مادرید بازی باخته را با پیروزی پشت سرگذاشت.

به گزارش مشرق، نخستین بازی از هفته سی و هفتم لالیگا با جدال تیم‌های سه‌ویا و رئال مادرید از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه‌شب آغاز شد که طی آن تیم رئال مادرید برابر حریف خود به برتری دست یافت.

دو تیم در شرایطی برابر هم صف‌آرایی کردند که سویا در ۸ دیدار اخیر خود برابر رئال مادرید موفق به کسب پیروزی نشده و با ایستادن در رده دهم پذیرای رئال رده دومی بود. در دقیقه سوم و در شرایطی که هنوز بازی شکل خود را پیدا نکرده بود رافا میر با یک شوت محکم توپ را به گوشه بالای دروازه کهکشانی‌ها رساند تا هواداران میزبان خیلی زود غرق در شادی شوند.

در ادامه رئالی‌ها به دنبال جبران نتیجه بودند تا در دقیقه ۲۹ رودریگو از روی یک ضربه ایستگاهی و در شرایطی که سنگربان سه‌ویا تنها نظاره‌گر مهارت بازیکن رئال بود، کار را به تساوی کشاند. مهاجم رئال یک‌بار دیگر موفق به گلزنی شد و این بار در دقیقه ۶۹ گل دیگری را به ثمر رساند تا کهکشانی‌ها را به عدد ۲ رساند.

سه‌ویا به دنبال جبران نتیجه بود اما در دقیقه ۸۳ مارکوس آکونیا با یک تکل خشن و بی‌دلیل پشت محوطه جریمه رئال با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا تیمش دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد. این بازی ۸ دقیقه وقت اضافه داشت و در پایان لا نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس