طرح تعویض موتور جوش فرسوده (با شرایط جدید) در سال 1402 شروع شد

استفاده از ابزارهایی که دارای نشان استاندارد نیستند و فرآیند های کنترل کیفیت را پاس نکرده اند بعد از مدتی فرسوده و خراب شده و هزینه های زیادی را روی دست صنعتگر می گذارد. یکی از دغدغه هایی که صاحبان مشاغل دارند این است که چگونه می توانند این هزینه را کاهش دهند. از دیگر مواردی که برخی دیگر از صاحبان مشاغل با آن مواجه هستند قدیمی و فرسوده شدن موتور جوش و یا خراب بودن آن است که ممکن است کسب و کار آنها را با خطر روبرو کند.

آروا به عنوان بزرگترین تولید کننده اینورتر های جوشکاری در کشور طرح تعویض دستگاه جوش قدیمی با اینوتر های جوشکاری آروا اجرا نموده و با استفاده از این طرح می توانید یک دستگاه نو با 70 ماه گارانتی در اختیار داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت آروا مراجعه کنید.

جا دارد که بگوییم این طرح پیش از این نیز در سال 1401 اجرا شد و با استقبال هموطنان روبرو شد. به همین دلیل برای بار دوم با شرایط بسیار عالی و جدید در حال اجرا شدن است که برای هر صنعتگری خبری خوب است.

با استفاده از این طرح دیگر نیازی نیست به فکر هزینه های بیهوده تعمیر باشید چرا که اینورتر های جوشکاری آروا دارای نشان استاندارد هستند و در ساخت و تولید آنها دانش روز دنیا و تکنولوژی های مدرن استفاده شده است.

علاوه بر اینها نیروهای متخصص و با دانش در فرآیند تکوین محصول تمامی فرآیند هایی که می تواند یک دستگاه جوش اینورتر با کیفیت را در اختیار هموطنان قرار دهد تدوین نموده و در مراحل مختلف ساخت آنها را رعایت می کنند.

این طرح شگفت انگیز در سراسر ایران اجرا می شود و شما می توانید با مراجعه به نمایندگی ها از این طرح استفاده نمایید و با خیال راحت کسب و کار خود را گسترش دهید.

طرح تعویض موتور جوش فرسوده (با شرایط جدید) در سال 1402 شروع شد

70 ماه گارانتی با خرید اینورتر به جای دستگاه جوش فرسوده

یکی از مزیت های مهم استفاده از این طرح بهره مندی از 70 ماه گارانتی است یعنی اینکه شما در 30 ماه اول می توانید بدون محدودیت در تعداد تعمیر، از خدمات پس از فروش استفاده نمایید و در 40 ماه بعدی نیز برای یک بار می توانید از این مزیت استفاده نمایید.

نکته مهمی که می شود به آن اشاره نمود این است که تنها دلیل 70 ماه گارانتی این است که اینورتر های آروا دارای بالاترین کیفیت هستند و با کیفیت تضمین شده به بازار عرضه می شوند.

تخفیف 26 درصدی خرید اینورتر جوشکاری آروا

طرح تعویض موتور جوش فرسوده (با شرایط جدید) در سال 1402 شروع شد

شما با استفاده از این طرح می توانید از 26 درصد تخفیف برخوردار شوید و علاوه بر این صرفه جویی های بسیاری نیز برای شما به همراه دارد که برای آگاهی از این موضوع توضیح کوتاهی را می دهیم.

شما با استفاده از طرح تعویض دستگاه جوش، به صورت تقریبی می توانید ۴ میلیون تومان از هزینه های خود را کم کنید. به عبارتی دیگر این مبلغ را پس انداز کرده اید و مانند این است که اینورتر جدید با رنج قیمت ۴ میلیون تومان را به صورت رایگان دریافت کرده اید. شاید برای شما جای سوال باشد که این عدد از کجا آمده است و با ارائه توضیحات بیشتر این را به شما توضیح می دهیم.

  1. هزینه تعمیر دستگاه جوش فرسوده :میانگین ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
  2. هزینه لوازم جانبی :میانگین ۵۰۰ هزار تومان
  3. ۲۶ % تخفیف : ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای اینورتر با رنج قیمت ۴ میلیون تومان
  4. ۷۰ ماه گارانتی آروا : با ارزش تقریبی ۱ میلیون تومان

طرح تعویض اینورتر جوشکاری آروا با شرایط جدید از خرداد ماه آغاز شده است و برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید به نمایندگی های مجاز شرکت آروا در سراسر کشور مراجعه نمایید. برای دریافت این اطلاعات می توانید وارد صفحه طرح تعویض در سایت آروا شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس