مهدی المشاط

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیام تبریک به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزادسازی لبنان، این عید را نقطه عطف راهبردی در همه عرصه‌ها و مؤید شکست‌پذیر بودن رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از المسیره، رئیس شورای عالی سیاسی یمن با صدور پیامی، بیست و سومین سالروز عید مقاومت و آزادسازی را به ملت، مقاومت و ارتش لبنان تبریک گفت.

در پیام تبریک «مهدی المشاط» آمده است: یمن به فرماندهان و فرزندان مقاوم و آزاده لبنان که بذرهای شهادت را در مسیر مبارزه کاشتند تا ثمره آزادی و پیروزی قاطع از آن برداشت شود، افتخار می‌کند و به آنها درود می‌فرستد.

وی افزود: عید مقاومت و آزادسازی، الهام‌بخش تمام آزادگان جهان بود زیرا نقطه عطف راهبردی در همه عرصه‌ها محسوب می‌شد که مؤید شکست دشمن صهیونیستی در میدان‌های رویارویی صادقانه است.

المشاط تصریح کرد: ما مجدداً بر مواضع ثابت خود در حمایت از لبنان و حق این کشور برای پس گرفتن مناطقی اشغالی باقی‌مانده خود تأکید می‌کنیم و امیدواریم نیروهای سیاسی این کشور عزیز بتوانند رئیس‌جمهور خود را انتخاب کنند و نهادهای رسمی آن را نظام‌مند سازند تا از امنیت، ثبات و آرامش داخلی خود محافظت کنند.

گفتنی است که «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله نیز پبشتر با در صفحه توئیتر خود، فرا رسیدن سالروز عید مقاومت و آزادسازی را به ملت و مقاومت لبنان تبریک گفته بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس