سردار تنگسیری: نیروی دریایی ارتش به کابوسی هولناک برای دشمنان تبدیل شده است - کراپ‌شده

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی با تبریک بازگشت ناوگروه ۸۶ به میهن اسلامی تأکید کرد: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بهره‌برداری از توانمندی‌های نظامی پیشرفته و بازدارنده، به کابوسی هولناک برای دشمنان تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی، بازگشت ناوگروه ۸۶ به میهن اسلامی را به دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاری صمیمانه و منطقی نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه زمینه‌ساز اقتدار و استحکام بیشتر حافظان مرزی دریایی کشور است.

فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)

امیر دریادار شهرام ایرانی

فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

مجاهدت‌ها، حماسه‌سازی‌ها و فداکاری‌های سترگ رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و صیانت از استقلال و منافع ملی نظام اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب، با تبلور غیرت و ایثار دلاورمردانی که با استقامت و پایداری در مقابل تمامی تهدیدات دشمنان و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کردند، بر هیچ‌کس پوشیده نیست و الحمدلله امروز نیروی دریایی همیشه قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ایمان و عزم راسخ و بهره‌برداری از توانمندی‌های دفاعی و نظامی پیشرفته و بازدارنده، به کابوسی هولناک برای دشمنان تا بن دندان مسلح و خصوصاً رژیم تروریستی آمریکا و متحدان خبیث منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن در سراسر عالم تبدیل شده است؛ بهگونه‌ای که حتی جرأت رؤیاپردازی برای تعرض و تجاوز به ایران اسلامی را از اذهان تاریک آنان نیز ربوده است.

در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی تلاش می‌کنند با خدعه، نیرنگ و فریب‌کاری، تخم تفرقه و اختلاف‌افکنی را بین ارتش و سپاه بکارند، الحمدلله تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی و هم‌افزایی «نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران» و «نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» همواره موجب رضایت ولی‌امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و در مقابل باعث یأس و ناامیدی دشمنان پلید ایران اسلامی شده است و به فضل الهی دست در دست هم با قدرت هم‌افزا، هماهنگی واقعی و حقیقی، با همکاری و رفاقت، با ایمان و بصیرت با وجود فرماندهان و مسئولین متعهد، هوشمند و خردمند و با برخورداری از نعمت هدایت داهیانه و رهبری حکیمانه، دستیابی به اهداف ترسیم‌ شده در سند چشم‌انداز و بیانیه گام دوم انقلاب را رقم خواهیم زد.

حضور دریایی در آب‌های جهان و ابراز قدرت دریایی و گسترش آن، احیای یک قدرت جدید است، اثبات هویت و شخصیت ملی، اثبات استقلال و اقتدار ملی، الهام‌بخش و انتقال فرهنگ استکبارستیز و ناب اسلامی است.

الحمدلله امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تربیت یافته در مکتب روح‌الله (ره) با تأسی به فرهنگ علوی و عاشورایی در کنار سایر نیروهای مسلح با برافراشتن پرچم اقتدار و غرور ملی، توانایی و عزم پولادین فرزندان این مرز و بوم را به رخ جهانیان به‌ویژه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی کشانده است.

دریادلانی که با اتکا به قدرت لایزال الهی با پیروی از منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و با تکیه بر باورهای اعتقادی و دینی با اجرای مأموریت‌های راهبردی و بلندمدت دریانوردی، در برابر دیدگان امت اسلامی و همه جهانیان، تصویر «ایران قدرتمند» را به نمایش گذاشته و شعار «ما می‌توانیم» را تفسیر دوباره کردند و امروز همه جهان، عزم و اراده ایرانیان و امت اسلامی بر عبور غرورآفرین از تحریم‌ها، تهدیدات و توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب را به نظاره نشسته‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر به‌خصوص شهدای پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، بازگشت غرورآفرین و اقتدارآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به میهن اسلامی و آب‌های نیلگون خلیج فارس تبریک عرض نموده و عزت، اقتدار و موفقیت روزافزون جنابعالی و آحاد فرماندهان مؤمن و انقلابی ارتش مکتبی را در تمامی سنگرهای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تحت عنایات حضرت بقیةالله‌الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و با تبعیت از فرامین نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    درود و سلام خدا بر شما نیروهای مسلح ایرا که با اتحاد و برادری پوزه دشمنان ذلیل کشور رو به خاک مالیده اید.
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    خدایی ماشین دادید تو طرح یکپارچه هنوز معلوم نیست چی میشه
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    خسته شدیم . دارن جوان هامونو شهید میکنن
  • ناشناس IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    حتی آذربایجان وطالبان هم فهمیدن
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    جناب سردار عزیز طالبان ما را بسخره گرفته لطفا فکری برای این موضوع بکنید
    • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      مطمئنی؟
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 1
    چرارجزمیخونی برادرچرادنبال درگیری هستید
    • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      چون دشمنان ما حرامی هستند
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 1
    چرا این اندازه خط ونشان میکشید برای طالبان خط و نشان بکشید
    • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      طالبان عددی نیست
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    3 8
    افغانی هایِ داخل ایران همان طور که کار و مسکن ایرانی ها رو تصاحب کردند بزودی ایران را از نظر نظامی هم تصاحب می کنند
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    5 2
    امپراطوری باستانی ایران دوباره زنده شده است.
  • ناشناس IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 5
    الا ای دوشمنا کیاین ؟
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    بیخیال اقای تنگستری! با لال و کور که حرف نمیزنی! نیروی دریایی ناوچه میسازه اسمشو میزاره ناوشکن، کلا چهارتا کروز روی ناو میزارن و یه کمند و بدون رادار! این کابوسه؟
    • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      منبع حرفات؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس