کد خبر 1491468
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
اختر: استقلال با اختلاف قهرمان می‌شد اگر ...

مهاجم سال‌های دور آبی‌پوشان گفت: استقلال در بازی با تراکتور از همه تاکتیک‌های موجود در فوتبال استفاده کرد.

به گزارش مشرق، ادموند اختر درباره عملکرد تیم استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال مقابل تراکتور با یک نتیجه عجیب حریف تبریزی را شکست داد. زدن هفت گل به تراکتور کار هیچ تیمی نیست اما استقلال توانست این کار را انجام دهد.

او افزود: استقلال در بازی با تراکتور از همه تاکتیک‌های موجود در فوتبال استفاده کرد و پیروزی پرگلی را به دست آورد. البته اگر مهاجمان دقت می‌کردند می‌توانستند با یک نتیجه دورقمی پیروز شوند. اگر آبی‌پوشان از ابتدای فصل چنین نمایشی داشتند بدون شک با اختلاف قهرمان می‌شدند.

بازیکن سابق در ادامه تاکید کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران و با کسب قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کند و این جام را به دست آورد. اگر استقلالی‌ها مثل بازی با تراکتور در جام حذفی به میدان بروند کسب قهرمانی جام حذفی برای آنها کار سختی نیست.

او در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال نتوانست در لیگ بیست‌ودوم به قهرمانی دست پیدا کند، گفت: این موضوع را باید در چند بخش توضیح داد. اول، مشکلات مدیریتی باشگاه که بیشتر از همه به استقلال ضربه زد، تغییرات پی‌درپی و ضعف مدیریت باعث شد استقلال نتواند موفق شود. دوم، اشتباهات داوری بود که امتیازهای زیادی را از تیم گرفت.

اختر درباره تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو بیان کرد: با توجه به اینکه ساپینتو شناختی از فوتبال ایران نداشت نتایج بدی را کسب نکرد و برای فصل آینده می‌تواند استقلال را قهرمان کند. البته به‌ شرطی که شرایط مالی باشگاه درست باشد و مدیریت قوی پشت سر تیم قرار گیرد. در فصل گذشته مدیریت باشگاه متاسفانه ثبات کاری نداشت و روی کار استقلالی‌ها تاثیر منفی گذاشته بود. مسئولان استقلال باید هر چه زودتر قرارداد او را تمدید کنند. با توجه به روند فنی او و عملکرد خوبی که داشته، او باید در استقلال بماند. قرار نیست که هر سال یک مربی جدید وارد تیم شود. ساپینتو باید حداقل سه سال در استقلال بماند.

او درباره تقابل احتمالی با پرسپولیس در فینال جام حذفی افزود: فعلا تقابل با نساجی در نیمه‌نهایی مهم است. بعد از آن باید ببینم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد. حالا اما به فکر دیدار مقابل نساجی هستیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 1
    به شرطی که تراکتور و بقیه تیم‌ها همینقدر بد و ظعیف بازی می‌کردند بله با یک گل اون هم گل آخر تابستان بهار نمیشه
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    4 0
    درود برتیم محبوب م استقلال تبریک.
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    2 4
    قهرمانی پیش کشه، آخه دوم هم نشدین که
    • لنگی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      3 0
      خودتون خجالت نمی‌کشید میگید قهرمان شدیم؟؟؟؟ باید اول به داوران و فدراسیون و وزارت ورزش تبریگ گفت که، دوباره جام رو با اسنب به لنگ دادن
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      0 0
      فرزند دلبندم اگر داور در بازی رفت و برگشت سر استقلال را جلوی پرسپولیس نمی برید که ما دو هفته به اتمام لیگ قهرمان بودیم.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 1
    پرسپولیس هم قهرمان باشگاه‌های جهان میشد اگر ....
  • مسعود IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 1
    چرا نمی گید حداقل نایب قهرمان برادر عزیز اشتباه داوری برای همه ی تیمها بود چرا خودتونه گول می زنید مث اینکه پرسپولیس با چهار امتیاز بیشتر نسبت با استقلال قهرمان شد ولی فکر میکنم سپاهان اشتباه گرفتای خخخخ
  • رضا IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    2 0
    اگر لیگ به نفع تیم سوگلی باباحمیدشون مهندسی نمی شد
  • حقیقت گو IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    در دربی خیلی شیک و مجلسی پنالتی استقلال را داور هاپولی کرد ، هفته بعد باز یک پنالتی استقلال را داور هاپولی و یک گل یک متر در آفساید را وارد دروازه استقلال کردند آن هم درحالیکه کمک داور در فاصله ده متری کاملا به صحنه مسلط بود ، در همان زمان بازی پیروزی با پیکان را به جای دستگردی در آزادی برگزار کردند تا پیروزی از هواداران برخوردار شود تازه با این وجود وقتی دیدند پیروزی توان گل زدن ندارد داور یک پنالتی برایشان گرفت که کلاغ های آزادی هم از خنده پرواز یادشان رفت ... واقعا یکی از پاکترین !!! قهرمانی های تاریخ فوتبال ، امسال در لیگ برتر ایران اتفاق افتاد 🤣🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس