درخواست برای همزمانی بازی‌های نیمه نهایی جام حذفی/ هوادار سازمان لیگ را برای میزبانی تهدید کرد

باشگاه هوادار نسبت به تغییر محل برگزاری دیدار خانگی پیکان برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، باشگاه هوادار نسبت به تغییر محل برگزاری دیدار خانگی پیکان برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.

باشگاه هوادار با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «باشگاه هوادار که صبح روز پنج شنبه نامه خود را بابت ضرورت همزمانی دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی ارسال کرده بود اما ظهر روز پنج شنبه با نشر خبری رسمی مواجه شد که بر روی دغدغه های پیشین مان کاملا صحه می گذارد.

بنا به خبری که روی خروجی رسانه سازمان لیگ قرار گرفته است پیرو تصمیم شورای تامین استانداری تهران چهل و هشت ساعت مانده به دیدار پیکان و پرسپولیس که مطابق برنامه قرار بود به میزبانی پیکان و در ورزشگاه پاس قوامین برگزار گردد، محل برگزاری دیدارهای خانگی پرسپولیس یعنی ورزشگاه آزادی به عنوان ورزشگاه خانگی پیکان معرفی شد که البته اگر با موافقت باشگاه پیکان باشد موضوع بلااشکال بوده اما بنا به اذعان مسئولان باشگاه پیکان خلاف میل باطنی آن ها چنین تصمیمی گرفته شده است!

باشگاه هوادار حالا در نامه دیگری به سازمان لیگ و بیست روز مانده تا برگزاری دیدار نیمه نهایی بدین وسیله به اطلاع مسئولان سازمان لیگ و شورای تامین استانداری تهران می رساند که به جز ورزشگاه پاس قوامین به عنوان ورزشگاه خانگی خود در هیچ ورزشگاه دیگری برابر پرسپولیس به میدان نمی رود و در صورت اخذ چنین تصمیمی نه تنها از ادامه رقابت های جام حذفی انصراف خواهد داد که شکایت رسمی خود را به فیفا ارسال و پیگیری خواهد کرد.»

همچنین باشگاه هوادار یک بیانیه‌ای دیگر نیز منتشر و به عدم برگزاری بازی‌های نیمه نهایی جام حذفی به صورت همزمان اعتراض کرد.

باشگاه هوادار نوشت: «پیرو برنامه اعلامی سازمان لیگ هوادار روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه پاس قوامین تهران میزبان پرسپولیس و استقلال نیز بیست و چهار ساعت زودتر و در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای نساجی خواهد بود.اما موضوعی که با اعتراض رسمی باشگاه هوادار همراه شده آن است که به چه دلیل وقتی دو دیدار مذکور در دو ورزشگاه مجزا قرار است توسط چهار نماینده راه یافته به مرحله نیمه نهایی برگزار شود،دیدارهای مرحله نیمه نهایی باید با اختلاف زمانی بیست و چهار ساعته برگزار گردد؟!

تا چه زمانی شبکه سه سیما که تمامی برنامه های زنده و تولیدی ورزشی اش به طور شبانه روزی در انحصار سرخابی ها و تحت پوشش اخبار و حواشی آن ها به جهت گرفتن آگهی های بهتر قرار دارد می باید برنامه های ما و شما را با کنداکتور خود تنظیم نماید و مگر غیر از آن است که به اذعان خودتان هیچ گونه عواید حق پخش و تبلیغات تلویزیونی در اختیار شما و به شهادت ما در اختیار هیچ باشگاهی به ویژه باشگاهی خصوصی چون هوادار قرار نمی گیرد!

اما پرسش آن است که اگر گل گهر در دیدارش برابر پرسپولیس پیروز می شد و پارس جنوبی نیز استقلال را شکست داده بود و در کنار هوادار و نساجی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده بودند اصلا دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی از شبکه سه سیما پخش می شد که بخواهد با فاصله برگزار شود!

وقتی باشگاه هوادار و باشگاه هایی چون هوادار از تبعیض ناخواسته و شرایط نابرابر در فوتبال مان سخن می گویند به همین جزئیات و البته کلیاتی دیگر برمی گردد که فعلا ذکر آن در این مطلب و در این مقطع نمی‌گنجد.

سازمان لیگ به نظر فورا باید نسبت به اتخاذ تصمیمی به روز تر و حرفه ای تر اقدام نماید تا مبادا شائبه پوچ دیگری بخواهد خدای ناکرده متوجه تصمیمات شان بشود و به آسانی می توانند نقشه های تکراری سناریو نویسان که مسائل دیگری در ذهن می پرورانند را نقش بر آب کنند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    8 7
    شما اول ورزشگاه معرفی کن که حد اقل 20هزار گنجایش داشته باشه بعد اصلا تیمی مثل هوادار بی هویت و بی تماشاگر است و فقط جذابیت فوتبال یعنی تماشاگر را از ان میگیرد شما تیم فوتبال واقعیی نیستیتیم فوتبال با تماشاگرانش معنی پیدا میکند شماها روح فوتبال را جریحه دار میکنی با بازی مشکوک مقابل استقلال واقعا تیم بی بوته ای هستید چقدر گرفتید حالا از دماغتان در میاد اون بازی
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      1 0
      من پرسپولیسی هستم. اما این حرفای شما منطقی نیست. تیم میزبان دوست داره یه ورزشگاه معرفی کنه که 2 هزار نفر گنجایش داره. البته باید استانداردهای لازم برای برقراری بازی رو داشته باشه اون ورزشگاه. اما اگه کل فصل یه تیم توی یه ورزشگاه میزبانی میکنه یعنی امکانات لازم رو داره و نمیشه یهو بگی الان دیگه استاندارد نیست. یا بازیهای قبلی هم نباید برگزار میشده یا همه بازیها برگزار بشه.
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    6 11
    لنگپولیس تیم حرامی است
    • محمد IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 1
      تیم فساد و جام اسنپی
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      1 0
      خودتی کیسه هنوز داری میسوزی بسوز فرهنگت بیشتر ازاین نیست میتونی شکایت کنی به پاختاکور یا النصر راستی هوادار وقتی تویه نیمه ۶ تا میخوره بیانیه نمیده البته مثل پارسال فوتبال پاک تاقبل از دربی که باختید کیسه النادی سعودی الاستقلال
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      1 0
      شش -6-سته -six
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      1 0
      ما هرچی مینویسیم تایید نمیشه. بعد این توهین بی شرمانه رو تایید میکنید
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      7 2
      جای بسی خوشحالیه که امثال خشک مغزهایی مثل تو با پرسپولیس فهرمان تقابل دارن
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    2 0
    چرا همه دوست دارند شومن باشند و کار تبلیغاتی بکنند. مگه در همه این سالها در دیدارهای جام حذفی فقط بازی سرخابی ها نمایش داده شده؟ مگه هر ساله بازی ها همزمان بوده که الان نیست؟ آخه تیمی که افتخارش تیم دوم آبی های پایتخته و دوست داره بازی رو در رو 6 تا که هیچ 12 تا بخوره چرا اینقدر هیاهو می کنه؟
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 1
    به درک
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 1
    فوتبال ایران پرسپولیس زده است الفانحه
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    1 0
    حالا معلوم میشود هوادار نوچه استقلال است ونتیجه بازی با استقلال کاملا گاوبندی بوده
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    2 0
    خب منم با برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در آزادی موافق نیستم. اما انصافا کجای دنیا بازیهای حذفی رو همزمان برگزار میکنند؟ یعنی در چه صورتی ممکنه نتیجه یک بازی باعث تبانی در بازی بعدی بشه که میگن همزمان برگزار کنید؟ مگه بازی لیگه که یه تیم بگه خب من تیم هشتمم اگر ببازم هم در رتبم تغییری ایجاد نمیشه بذار تبانی کنم؟ اینجا حذفیه. تبانی یعنی حذف. به هرکی بگی یه تیم توی ایران تقاضا کرده برای جلوگیری از تبانی بازیهای جام حذفی رو همزمان برگزار کنند طرف خندش نمیگیره بلکه همینجوری مات و مبهوت فقط نگاهت میکنه...
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    6 3
    کناربکشید 3بر0 بازنده میشوید
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    1 0
    شما بگو چجوری جلوی پرسپولیس و سپاهان وتراکتور بازی کردید چطور با استقلال تو یه نیمه ۶ میخوریبیانیه نمیدی
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    شما شائبه 6 تا رو رفع کن بعد به کاری که بهت ربطی نداره دخالت کن
  • حسین IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 1
    لیگ ایران باید کلا حذف بشه یعنی چی تیم دولتی بودجه از بیت المال تبلیغات سیستماتیک ورزشگاه حکومتی.خب معلومه طفلان مسلم یا فلان تیم مثلا شخصی بابودجه معین دربرابر چاههای مفت نفت حرفی برای گفتن ندارن حالا یه عده برن کیف کنن که مثلا قهرمان یا هوادار دارن.مفت نمی ارزه
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    2 2
    وقتی هوادار ورزشگاه مناسب تماشاگر نداره نباید اجازه بازی تو لیگ برتر داشته باشه
  • مهران مداحی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    اگه صدا وسبما حامی این دوتا تیم نبود بخدا به اندازه نفت آبادان هم نمی‌تونستم هوادار داشته باشند که الان بخواهند به تیم هوادار بگن تماشگروهوادار نداری بخدا خیلی خنده داره....پول بیت المال وصدا سیما تیمهای فیک وقلابی
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    استقلال رفت و برگشت سال قبل در آزادی بازی کرد این باشگاه کثافت اگر راست میگه از لیگ کنار بکشه
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    پرسپولیس دولتی هم شده غده سرطانی که آشکار و پنهان حمایت میشه
  • محمد IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    خیلی از استان ها باوجود هزاران هوادار مشتاق تیم ندارن، اونوقت هوادار بی هوادار تولیگ بازی میکنه، البته منظور توهین به تیم نیست و قابل احترامه ولی به نظرم همین تیم به یه استان محروم تعلق بگیره مردم زیادی ازش استقبال میکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس