اسرائیل

در روزهای اخیر، رژیم صهیونیستی آماج حملات سایبری قرار گرفته است، بدون آنکه بتواند واکنشی از خود نشان دهد.

سرویس جهان مشرق - رژیم صهیونسیتی یک از مدعیان پر سر و صدا در حوزه سایبری است و این مسئله را با آب و تاب فراوان در رسانه های خارجی بازگو میکند. صهیونیست ها مدعی هستند اگر در دنیا بگویند چه کسانی در حوزه سایبری جزو دسته ابرقدرت ها محسوب میشوند، قطعا و بدون شک، رژیم صهیونیستی یکی از آن ابرقدرت ها است!

تبلیغات و ادعای صهیونیست ها درحوزه سایبری به قدری زیاد است که در چند سال اخیر، شرکت های این رژیم اعلام کرده اند که حاضر اند به دیگر کشورهای جهان در زمینه افزایش امنیت سایبری کمک کنند و موسسات و اطلاعات مهم آنها را در مقابل حملات سایبری ایمن نگه دارند.

در سال های گذشته اخبار و گزارش متعددی از سوی رسانه های عبری زبان منتشر میشد که کشورهای مختلف از سراسر جهان، علی الخصوص منطقه غرب آسیا، با رژیم صهیونیستی در حوزه امنیت سایبری قرار داد امضا کرده و مسئله افزایش امنیت سایبری موسسات مهم خود را به دست صهیونیست ها سپرده اند. در میان این کشورها، اسامی برخی از کشورهای اروپایی نیز به چشم میخورد.

رژیم چُلمَنگ صهیونیستی/ حملاتی هکری تبدیل به نون و آب روزانه صهیونیست ها شده است +عکس

اما با همه این توصیفات، به نظر می رسد رژیم صهیونیستی آنقدر که به فکر تقویت امنیت سایبری دیگر کشورها است، در ایجاد امنیت سایبری برای خود در مقابل حملات سایبری عاجز مانده است. سازمان های امنیتی، اقتصادی و ... رژیم صهیونیستی همواره مورد حمله گروه های سایبری مختلف بوده و هر سال شاهد این مسئله هستیم که اطلاعات زیادی از مراکز مختلف رژیم صهیونیستی توسط هکر ها منتشر میشود.

به عنوان مثال، گروه سایبری عصای موسی، در حملات بی سابقه ای، اقدام به هک دوربین های امنیتی رژیم صهیونیستی، اطلاعات رئیس موساد، شرکت تسلیحات سازی رافائل و ... کرده بود که میتوان گفت ضربات مهلکی بر پیکره رژیم صهیونیستی در حوزه سایبری بود و هست. همچین دیگر گروه های هکری که اقدام به هک سازمان ها و موسسات دیگر اسرائیل کرده اند کم نبوده اند، گروهای هکری لیسیوم و Charming Kittens APT از جمله این گروه ها بودند که حملات سایبری سنگینی بر علیه رژیم صهیونیستی انجام داده اند.

میزان حملات سایبری انجام شده به رژیم صهیونیستی و درز اطلاعات مختلف از سازمان های امنیتی اسرائیل، به قدری زیاد بوده است که میتوان هزارن خط درباره آن نوشت.

رژیم چُلمَنگ صهیونیستی/ حملاتی هکری تبدیل به نون و آب روزانه صهیونیست ها شده است +عکس
تمسخر لوگوی سازمان امنیت ملی سایبری رژیم صهیونیستی بعد از حملات مکرر سایبری و هک تعداد قابل توجهی از سایت ها و مراکز رژیم صهیونیستی
ترجمه متن عبری:
سمت چپ: سازمان امنیت ملی سایبری رژیم صهیونیستی قبل از حمله سایبری
سمت راست: سازمان امنیت ملی سایبری رژیم صهیونیستی بعد از حمله سایبری

اما در روزهای اخیر، رژیم صهیونیستی به اوج فلاکت و درماندگی خود در حوزه سایبری رسیده است گروه های سایبری، صهیونیست ها را به گوشه رینگ برده و یکی پس از دیگری ضربات سنگین سایبری را نثار موسسات، مراکز و سایت های رژیم صهیونیستی میکنند. بسیار مضحک است، کسانی که خود را ابرقدرت حوزه سایبر جهان میدانند، اینگونه در جلوی چشم جهانیان به سخره گرفته میشود.

نگاهی به تنها بخشی از حملات سایبری صورت گرفته در روزهای اخیر، عمق فاجعه ای که برای صهیونیست ها پیش آمده را نشان میدهد. لازم به ذکر است که آمار حملات سایبری اخیر به مراکز صهیونیستی در روزهای اخیر بسیار بیشتر بوده و در این گزارش تنها و تنها به بخشی از آمار حملات سایبر اشاره شده است.

۱- هک فیسبوک نتانیاهو

۲- هک اطلاعات وسایل نقلیه پلیس رژیم صهیونیستی

۳- حمله سایبری به سایت شرکت تسلیحاتی رافائل رژیم صهیونیستی

۴- حملات سایبر به شرکت پست اسرائیل که طی آن این شرکت مجبور شد بخشی از سیستم‌های خود را به طور اجباری از فعالیت خارج کند

۵- حملات سایبری به شرکت برق رژیم صهیونیستی و قطعی برق در سرزمین های اشغالی

۶- حمله سایبری به صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی

۷- حمله سایبری به سایت بندر حیفا

۸- حمله سایبری به سایت وزارت بهداشت

۹- حمله سایبری به بانک های رژیم صهیونیستی

۱۰- حمله سایبری به سازمان هوانوردی رژیم صهیونیستی

۱۱- حمله سایبری به فرودگاه بن گورین

۱۲- حمله سایبری و هک وب سایت سازمان موساد

۱۳- حمله سایبری و هک وب سایت شاباک

۱۴- حمله سایبری به شرکت صنایع اسلحه سازی رژیم صهیونیستی (IWI)

۱۵- حمله سایبری و هک وب سایت شرکت evigilo که وظیفه آن ایجاد و توسعه سامانه‌های هشدار به صهیونیست‌ها در زمان حمله را برعهده دارد

۱۶- حمله سایبری به سایت های بانک های رژیم صهیونیستی و اختلال در خدمات بانکی

۱۷- حمله سایبری به روزنامه صهیونیستی هاآرتص

۱۸- حمله سایبری به وب سایت شبکه کان

۱۹- حمله سایبری به دانشگاه تل آویو

۲۰-هک وب سایت های روزنامه اسرائیل هیوم، یدیعوت آحارانوت، گلوبز و ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی.

لازم به ذکر است که در میان حملات هکری، شرکت امنیت سایبری رژیم صهیونیستی نیز مورد حمله هکرها قرار گرفته و از دسترس خارج شد!

همانطور که گفته لیست ارائه شده فوق، تنها بخشی از حملات سایبری روزهای اخیر بوده است و ذکر تمام آنها در اینجا مقدور نیست. اکنون باید به صهیونیست ها که خودرا سردمدار قدرت سایبری در جهان معرفی میکنند گفت که بیشتر از این لازم نیست دغدغه تامین و افزایش امنیت سایبری دیگر کشورها را داشته باشند و بهتر است هرچه زودتر فکری برای وضعیت مضحک خود بکنند که باعث تمسخر آنها در جهان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    12 2
    نتانی یابو تو هپروت زندگی می‌کنه این توهماتش از دو حالت خارج نیست، یا شدیدآ معتاده و یا به شدت روانی. فقط بدبخت مریم رجوی و اصلاح طلبان که‌ دُم خود را به دُم این یابو علفیِ احمق متوهم رو به سقوط گره زده اند
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      2 0
      هر دوانه
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    رژیم چلمنگ برا چی ییهو به هم ریخته؟! خبر خاصی شده درین یکسال اخیر که ما خبر نداریم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس