آخرین آمار عفو اخیر از زبان اژه‌ای

رئیس قوه قضاییه: اگر بخواهیم مسائل فرهنگی را اساسا انضباطی و کیفری و با بگیر و ببند حل کنیم هزینه بالایی خواهد داشت. قوه قضاییه برای مسئله عفاف و حجاب از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 1
    افرین دهان تندروها رو گل گرفت
  • اﻳﺮاﻥ IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    1 0
    اﻗﺎﻱ اﮊﻩ اﻱ ﻟﻂﻔﺎ ﺧﻮاﻫﺶ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ ﻧﻆﺎﺭﺕ ﺑﻴﺸﺘﺮﻱ اﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﻴﺪ ﺩاﺩﮔﺎﻩ ﻫﺎﻱ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎﻱ ﻛﻮﭼﻚ اﺻﻼ ﭘﺮﻭﻧﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﺭا ﺑﻪ ﺩﺭﺳﺘﻲ اﻧﺠﺎﻡ ﻧﻤﻴﺪﻫﻨﺪ اﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ اﻧﮕﺎﺭ ﻛﻪ ﺩاﺩﮔﺎﻩ ﻫﺴﺖ ﻧﻪ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﺣﺮﻓﻲ ﺯﺩ ﻧﻪ اﻋﺘﺮاﺿﻲ ﻛﺮﺩ ﺭﻭﻧﺪﻩ ﭘﺮﻭﻧﺪﻩ ﺭا اﺻﻼ ﭘﻴﮕﻴﺮﻱ ﻧﻤﻴﻜﻨﻨﺪ اﺻﻼ ﺩﻝ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﻧﻤﻴﺪﻫﻨﺪ ﺩاﺩﮔﺎﻩ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺧﻨﺞ ﻓﺎﺭﺱ
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    1 0
    جناب اژه ای همیشه یه عده ای هستن که مسائل فرهنگی و این چیزا در آنها تاثیری ندارد خصوصا اونایی که بخاطر مخالفت با نظام کشف حجاب میکنند. همیشه باید ضمانت اجرای قانونی و محکم برای این افراد باشه
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    4 0
    حجاب باید با قانون حل بشه.در مرحله بعدی فرهنگ سازی و تمدن سازی.مثلا آیا میشه بگیم در رانندگی بستن کمربند ایمنی باید با فرهنگ سازی حل بشه؟؟؟یا سیگار نکشیدن در اماکن عمومی فقط باید فرهنگ سازی بشه و هیچ اعمال قانونی صورت نگیره؟؟اینا قانون هستن و باید اجرا بشن.شما لطف کن یک بخش نامه به تمامی مراکز خرید و مغازه ها و اصناف مختلف و مراکز دولتی و ادارات و مراکز تفریحی و تمام مراکز خدمات رسانی و امکانات عمومی کشور بده در خصوص حجاب بعدش خود به خود بخش بزرگی از بی حجاب ها جمع میشن.مرحله بعدی فرستادن پیامک به گوشی بی حجاب ها و جریمه نقدی و محردمیت اای اجتماعی اون هاست.مثل محرومیت از امور بانکی و محرومیت از امور ارتباطی و سیم کارت و بیمه و کنکور و خدمات درمانی و دانشگاه و ......خیلی راحت میشه بی حجابی رو جمع کرد فقط یک اراده و یک سیستم جامع و هوشمند میخاد اونم بدون حتی مواجه لسانی و فیزیکی و ....به صورت کاملا هوشمند.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 1
    نابرابر است. مردم را با مجرمان کشف حجاب کننده درگیر نکنید. مجرم یا غافل فرق میکند
  • عبدالله IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    1 0
    جناب اژه ای از قاتلان آرمان علی وردی چه خبر؟ از دکتران قاتل روح الله عجمیان چه خبر؟ شما این چند قاتل را نقداً به سزای عملشان برسان خیلی از بی بند و بار ها ماست شان را کیسه می کنند؟!
  • علی افصحی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    به نظر می رسد فشار کاری جناب اژه‌ای باعث سوء تعبیر ایشان شده موضوع مصوبهٔ شورای انقلاب فرهنگی در ارتباط با «گسترش فرهنگ عفاف و حجاب » است نه« اقدام اقلیت فتنه گر به کشف حجاب » معاون ایشان یعنی آقای مصدق همین دیروز گفته«با هنجارشکنان برخورد شدید » می کنیم. چه هنجارشکنی ای شنیع تر از عمل کشف حجاب که توسط معدودی با هدایت شبکه های جاسوسی بیگانگان، اصرار بر «بی حجابی» دارند ،و راهی هم برای امر به معروف لسانی نگذاشته و به صورت گروه های سه نفره به بانوان آمر به معروف هجوم برده و ضمن جسارت به حجاب آن ها شروع به ضرب و شتم می کنند و حتی به سرقت اشیاء قیمتی چون تلفن همراه و... آمران می پردازند. بله ترویج فرهنگ عفاف و حجاب امر فرهنگی است و نباید با بگیر و ببند باشد اما جناب اژه‌ای اقلیتی که به زور پول و وعده فرار به سرزمین شیاطین ، اصرار بر بی حجابی دارند نه تنها فرهنگی نیست بلکه ضد فرهنگی ، ضد قانون و ضد قرآن و ضد سبک زندگی شیعی است. اتفاقاً وظیفه برخورد با آن فقط در حوزه کاری قوهٔ فضائیه و ضابطان تحت امر آن است طبق قانون مجازات اسلامی. چنان که امام جمعه موقت تهران فرموده «بی حجابی غیر عادی است و برخورد با آن با قوهٔ قضائیه و مسئولین ذی ربط است و برخورد افراد غیر مسئول و خارج از قانون خودش منکر است». ان شاءالله مشاوران رئیس قوهٔ قضائیه به ایشان مشورت های اجرایی دفیق تری بدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس